Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

w*************@h****** 21-08-2023

De bezorgers geven aan dat ze weinig tijd hebben om alles uit te leggen ondanks dat je er voor moet betalen

m***************@g******** 21-08-2023

Nooit problems met expert. Gewoon erg jammer dat deze stofzuiger niet voldoet aan mijn wensen.

Van Schooten 21-08-2023

Goede bediening Ervaren personeel en vriendelijk
En ieder zijn eigen specialiteit

e***********@h********** 21-08-2023

Op donderdag een wasmachine gekocht die vrijdag al geplaatst werd. De deskundigheid en vriendelijkheid van de medewerkers zowel tijdens het kiezen als het plaatsen was goed! De wasmachine, merk Beko, voldoet aan wat ik wilde en wast inmiddels goed.

l*******@z************ 21-08-2023

Ik heb een Inventum GF500HLD XXL gekocht en deze werd binnen 2 dagen keurig afgeleverd. De eerste ervaring met de airfryer is goed, de aardappelen zijn mooi goudgeel gebakken.

Hudepohl 21-08-2023

Expert biedt een groot assortiment, is prettig geprijsd, en vooral de persoonlijke service en klantvriendelijkheid maken het verschil!

Das 21-08-2023

Deskundig en vlot geholpen. Ook aflevering volgens afspraak gegaan. Zelf had ik grote vrijheid in de keuze van het bezorg moment

j**********@h********** 21-08-2023

Bestelling snel kunnen plaatsen en ophalen ,goede uitleg en advies gekregen

Kuipers 21-08-2023

De installateurs waren vriendelijk net als het winkelpersoneel. Ze hebben even goed de tijd voor je

Heumen 21-08-2023

Al vorens ik direct artikelen wilde kopen heb ik diverse vragen neer gelegd bij expert in Kaatsheuvel en dit zou door de verkoper worden uitgezocht.
Dit heeft hij inderdaad voortreffelijk gedaan, goeie adviezen etc.
Daarna heb ik inderdaad het apparatuur wat ik nodig had gaan bestellen.
Leveringen en afspraken is zeer goed verlopen,
Alles werkt en we zijn er erg bij mee.

w************@h********** 21-08-2023

Goed advies in de winkel.Bezorging volgens afspraak.Volgende dag oude koel-vriescombinatie opgehaald zodat onze diepvriesproducten niet ontdooiden.Geweldige service.

Van Dongen 21-08-2023

Fijne en correcte uitleg en advies.
Product thuis laten bezorgen en keurig netjes geïnstalleerd!
Aanrader!

g********@g******** 21-08-2023

Waarom via internet bestellen als je in je eigen dorp deskundigheid, prijs/kwaliteit én een klantvriendelijke benadering op locatie beschikbaar hebt?

Nooteboom 21-08-2023

Is gewoon een keurig bedrijf, doet war het beloofd. En zeker goed met contact nadoen,(bij vragen over factuur of product)en snel antwoord

Slemmer 21-08-2023

Ik vind het fijn dat men met mij meedenkt bij de aanschaf van een product. Bij andere soortgelijke firma’s heb ik dat nooit eerder meegemaakt.

c***@z******* 21-08-2023

Bestelling geplaatst, geen contact gehad over wanneer de bestelling binnen zou zijn, ik zou gebeld worden maar dat gebeurde niet, zelf contact opgenomen en een afspraak gemaakt voor aflevering, ik ben blij met de met mijn geleverde bestelling maar dit was eenmalig.

m************@g******** 21-08-2023

Snel besteld ,levering duurde iets langer dan verwacht omdat het artikel niet op voorraad was bij de desbetreffende winkel.
Zelf moeten informeren of het artikel al was gearriveerd in de winkel,toen ging de levering snel.

i*******@g******** 21-08-2023

Bestellen via internet en leveren door de plaatselijke Expert is me prima bevallen

Hutten 20-08-2023

op tijd geleverd en verwijdering en plaatsing van de apparatuur is vakkundig uitgevoerd.

r*******@h******** 19-08-2023

Via google uitgekomen bij expert voor de stofzuiger. Werd verzonden door de winkel in Dirksland , best een eindje bij mij vandaan maar de service was prima en ben heel tevreden over de stofzuiger.

Van Manen 19-08-2023

goed advies in de winkel(TV aanschaf)
uitstekend afgeleverd en geinstalleerd

kortom alles prima

Geenen 18-08-2023

Ik krijg de wasmachine over ruim een week ivm vakantie maar jammer niet voor de vakantie het merk was niet voorradig een Beko waar expert wel mee adverteerde maar ja we wachten met volle wasmand

Serno 18-08-2023

Na teleurstellende ervaringen met een wasmachine bij een andere grote (online) keten is het prettig bij een winkel terecht te kunnen waar je nog gewoon bij een medewerker terecht kan, bij een 'gewoon' telefoonnummer kan bellen indien nodig en een lokale service. Zo stimuleren we ook de lokale winkels.

i*******@l****** 18-08-2023

Snelle en goede service elke keer. Goede prijs , en snelle levering. Geen moeilijk gedoe zeg maar, ook niet bij problemen.

Reichert 18-08-2023

De winkel is goed ingericht en personeel zijn vriendelijk en snel met vragen om geholpen te worden.