Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Eijking 11-08-2023

Expert Elst heeft ons snel geholpen om onze inbouw koelkast die niet meer adequaat functioneerde te vervangen en te installeren. Goed advies en goede installatie.

Van Arkel 11-08-2023

Een diepvries kast besteld bij Expert, bestellen online ging perfect, levering prima, geen enkele klacht

Van der Wiel 11-08-2023

je kan dit het maar goed in je opnemen wat ik hier vertel en ik sta niet fabels te vertellen wand ik kom hier al zolang ik getrouwd ben en dat is al 55 jaar

De Groot 11-08-2023

Als je vanaf begin jaren '90 bij Expert Hillegom klant bent, dat zegt meer dan woorden.

a***************@h********** 11-08-2023

Erg fijne winkel. Fijn personeel dat uitgebreid de tijd neemt om je te voorzien van advies.

h********@k*********** 11-08-2023

Wat een service! De loodzware wasmachine moest naar de zolder en de oude moest weer mee.
In no time geregeld en snel gemonteerd. Wij zijn zeer tevreden over deze service en de machine werkt perfect!

b*******@g******** 11-08-2023

Prima service van de Expert zelf.
De bezorgers hadden iets meer kunnen doen bij het plaatsen van de vrieskast, bijv. vertellen hoe lang je de vrieskast nog niet aan moet zetten e.d. Dat was allemaal een beetje Expert-onwaardig.

b************@o********** 11-08-2023

Fijn dat er nog goede en vakkundige mensen beschikbaar zijn. Ik raad het zeker aan hier uw aankopen te doen

Veltkamp 11-08-2023

Expert geeft uitstekende service, denkt klantgericht, komt afspraken na, werkt netjes en zorgvuldig en levert goede producten.

Leijsen 11-08-2023

Wij zijn zeer tevreden over expert Dongen, en zeeeeeer over de medewerker Kevin!!!!
Topper

h*************@g******** 11-08-2023

Ik heb nu 2x een produkt besteld, wat niet in de winkel aanwezig/vooraad was.
Dus van de website bestellen, dan heb je vragen , die op een korrelige manier beantwoord worden. (1x)
Maar bij het ophalen iemand anders die uitermate vriendelijk was.👍

Van Rooijen 11-08-2023

Expert Breukelen, prima winkel en deskundig personeel. Aflevering en prima aangesloten.

Bos 11-08-2023

Er werd door de medewerker snel verwezen naar fora voor storing zonder inhoudelijk zich er in te verdiepen. M.a.w. los het zelf maar op.

Nijdam 11-08-2023

Zeer prettig, vakkundig geholpen. Medewerker met kennis van zaken. Tijd voor de klant, denkt mee en adviseerde uitstekend.

Visser.g 11-08-2023

Levering van het toestel was uitstekend en de deskundigheid van de monteur zeer goed

Van Oudenaaren 11-08-2023

Ik zag op de site precies de AEG wasmachine die ik wilde ter vervanging van de oude.

van Rossum 11-08-2023

Prima geholpen en geadviseerd ook…
Levering gegaan zoals afgesproken.
Goede ervaringen ook vanuit het verleden en binnen de familie.

Wezelman 10-08-2023

Heb nu verscheidene keren wat gekocht
Met verhuizing alles bij expert vandaan gewoon via de telefoon mijn wensen doorgegeven alles prima geregeld
Als we wat nodig hebben in de huishouding twijfel ik niet en gaan we gewoon naar expert

l**@d********** 10-08-2023

Correcte aflevering en installatie op de afgesproken tijd en afgesproken wijze

Schmidt 10-08-2023

Expert Bushoff is een ruime zaak waar vriendelijke en deskundige medewerkers goed helpen in het keuzeproces.

b*********@h********** 10-08-2023

Zeer goede ervaring. Personeel is erg behulpzaam en geven goede adviezen.
Ben zeer tevreden!

Duys 10-08-2023

Uitvoerig advies en uitleg over nieuwe TV. Voor- en nadelen van de verschillende opties werden goed uitgelegd waardoor het maken van een keuze veel eenvoudiger werd!

De Vries 10-08-2023

Fijne winkel met vriendelijk en goed personeel. Advies, uitleg en services hebben hier nog een betekenis, kortom klasse.

f**************@g******** 10-08-2023

Nette en snelle service van Expert. Van tevoren werd er contact opgenomen om de aflevering te plannen. Zeer vriendelijk personeel. Helpen je met uitpakken en nemen eventueel de doos en afval netjes mee. Zeer tevreden.

Loerakker 10-08-2023

Bij expert kun je heel goed terecht voor advies vragen en eigenlijk voor alles.