Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

h*********@h********** 26-07-2023

duurt al een week na bestelling om de levering thuis te krijgen. De bezorgdienst brengt de levering daarna zonder tegenbericht weer terug naar de leverancier.
Waardeloos. Bij BOL.com de volgende dag levering. Nooit meer Expert

Busstra 26-07-2023

Expert is in onze ogen een betrouwbaar bedrijf.
Wij hebben al vele jaren een prima ervaring met Expert.

i******@o******** 25-07-2023

Expert is mijn electronika en witgoed winkel. Ik hoef niet te "shoppen" als ik weet dat ik bij Expert goed geadviseerd en geholpen word.

e*********@g******** 25-07-2023

Vind de prijs/kwaliteit verhouding van de Liebherr Koel-/vriescombinatie erg slecht, heb al jaren Liebherr koelkasten maar deze uitvoering valt heel erg tegen

Van Loon 25-07-2023

Ik heb hier altijd een uitstekende service, advies en uitleg gekregen. De artikelen zijn goed geprijsd, zeker gezien de uitstekende service.

Notté 25-07-2023

Zeer tevreden over deze winkel en raad iedereen aan daar hun aankopen te doen

h*****@m****** 25-07-2023

Alles was prima: prijs,product en bezorging
Tot er weer om een revieuw wordt gevraagd. Stomvervelend

l**********@g******** 25-07-2023

Blij met de aanschaf goed apparaat. Alleen de levering via voor mij onbekend bedrijf was minder.

j********@g******** 25-07-2023

Prettig en vakkundig geholpen in de winkel in Bolsward. De volgende dag is de wasmachine al geleverd.

De Boer 25-07-2023

Een zeer compacte en makkelijk te bedienen combi magnetron die weinig onderhoud vraagt.

Bos 25-07-2023

Zeer goed geholpen in de winkel en levering van de wasmachine volgens afspraak geleverd en neergezet en aangesloten. Na installatie nog een uitleg over de werking van de wasmachine. Van aankoop tot aflevering zeer tevreden!

j********@c******** 25-07-2023

Koop haast alle apparatuur al jaren bij expert, wasmachine, koelkast, vriezer, printer, televisie, altijd naar tevredenheid.

m*****@z******* 24-07-2023

Al enige tijd kopen we onze apparaten bij de zelfde expert.We worden altijd goed geholpen.Bij een minste twijfel wordt er netjes thuis gemeten of iets mogelijk is.Onlangs ook een storing in een apparaat gehad,en dit wordt snel opgepakt en opgelost.
Vriendelijke mensen met goede service,hier winkelen we graag!!

Noordman 24-07-2023

Personeel is vriendelijk, nemen de tijd voor je, en geven heel erg goed advies, ik ga zeker weer naar ze toe

Van der Aar 24-07-2023

We werden vriendelijk, geduldig, deskundig geholpen in de winkel . Het brengen van de machine, was enorme klus omdat die naar zolder moest. Klasse !

Jeannette 24-07-2023

vanuit het ouderlijk huis al mee gekregen dat de service van Expert van topkwaliteit is. Vriendelijk en behulpzaam maar ook meedenken aan het financiële plaatje. Dus niet aan het budget van de klant tornen als daar geen ruimte voor is.
Vaatwasser deskundig en vlot ingebouwd. Kortom nog steeds heel tevreden!

De Groot 24-07-2023

Alleen maar goede ervaringen bij de Expert in Zeewolde . Deskundig , vriendelijk, uitstekende zorg .
Voor mij nooit een aankoop bij een keten of ander soort winkel wanneer de Expert het verkoopt.

w********@g******** 24-07-2023

De bestelling ging oké . Alleen moet je bij terug zenden wel wat handelingen doen .erg omslachtig. En 2 keer 6,95 betalen bij retour is wat overdreven.

p***********@g******** 24-07-2023

Naast een zeer goed advies en een correcte levering, zeer klantvriendelijke medewerkers

Hennep 24-07-2023

Mijn ervaring met expert was boven verwachting, ik zocht een koelkast en kreeg een geweldige ervaring!!
Ik ben zeer tevreden met het resultaat en durf Expert aan te raden op persoonlijke titel

a**************@z******* 24-07-2023

Gemakkelijk bestellen online, super service. Goed overleg over de bezorging.

Wever 24-07-2023

Wasmachine stuk bij thuiskomst van de vakantie . Expert gebeld, gelijk worden gebeld door de monteur. te veel kosten dus nieuwe gekocht. zelfs 1 dag eerder geleverd. super blij mee natuurlijk. goed en meedenkend personeel. Een zeer tevreden klant.

l********@h********** 24-07-2023

Bij bestelling was niet bijgezet instaleren en daar ik in de meeste gevallen in een rolstoel zit . Dat graag er bij zetten zodat ik niet met problemen zit.
De de vriendelijke bezorger heeft het toch gedaan een 10 voor alle service

Pietersen 24-07-2023

Expert is een super winkel met aardig personeel, goede service, verstand van zaken en altijd een passende oplossing als er iets niet goed is ! Wij al jaren klant 👌

Boers 24-07-2023

Betere service, hulp en ondersteuning kan simpelweg niet; voor mij, zelfs wonende in de stad, de beste