Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Nijboer 16-07-2023

Vriendelijke personeel zeer goede voorlichting.

Prijs en kwaliteit uitstekend, ruime assortiment

Rijs 16-07-2023

Lokale winkel en deskundige personeel. Meedenken en goede adviezen geven
Probleem oplossend. Kortom om service die je verwacht en krijgt

Maritte 16-07-2023

Goede prijs, supersnelle levering en we zijn gebeld om te bespreken wanneer we de koelkast, eventueel eerder dan gepland, geleverd wilden hebben. Ook hele goede levering door de meneer van de winkel zelf, en helemaal op de juiste plaats gezet terwijl het alleen over de drempel hoeft. Expert Beuningen, top winkel.

w***********@y******** 16-07-2023

De keuze voor expert was eenvoudig; het aanbod was naar wens, er was voorradig wat ik wilde hebben. De prijs was scherp en de thuisbezorging de volgende dag. Hartstikke keurig. Vriendelijke bezorgers met goed advies en in een handomdraai klaar waren.

b**************@g******** 15-07-2023

Expert Pynacker is uitstekend
Goede klantvriendelijkheid goede kennis van producten en een uitstekende service

Waar service nog normaal is 15-07-2023

Bij Expert een goede aanbieding van de kookplaat, via website besteld en in het plaatselijk filiaal afgehaald. Netjes gebeld toen de kookplaat binnen was, prima service en afhandeling.

d******@g******** 15-07-2023

Even gebeld naar winkel of degene die ik op site gevonden had een goede was.
Ik kreeg deskundige check vragen zodat ik zeker wist dat dit de juiste keus was.
Vriendelijke deskundige installatie, werd ook even een kraan vervangen.
Hele goede service tegen internetprijs.

y*************@z******* 14-07-2023

Probeer altijd in een winkel te kopen, fijn als de ervaring goed en deskundig is

p************@c******** 14-07-2023

Zeer kundig en met een lach geholpen. Kom zeker terug als ik een produkt zoek wat door Expert geleverd wordt.

Houben 14-07-2023

prima advies en deskundig geholpen een winkel waar ze nog de afspraken die gemaakt worden nakomen en een perfecte service

m***********@h********** 14-07-2023

Fijne en deskundige informatie en goede levering en plaatsing zoals afgesproken.

Weise 14-07-2023

Advies ,in elk geval bij aflevering de klant te vragen of hij/zij nog vragen heeft

Pruim 14-07-2023

Product wat ik hebben wilde was niet voorradig. werd besteld kreeg keurig een email dat het aanwezig was. ik had mijn pols
gebroken en de man die mij hielp bracht mijn product lopend vanuit de winkel achterom naar mijn huis, tot aan mijn voordeur.
laatste stukje lukte mijzelf wel. anders had hij mij ook daarmee geholpen. Nogmaals hartelijk dank. SUPER.

Grimmelt 14-07-2023

Nou ik heb twee keer een nieuwe stofzuiger 'mond'onderdeel gekocht daarna heb ik een ander merk gekocht.Slechte stofzuiger van Bosch

4*****@l****** 14-07-2023

Goede prijs-kwaliteit verhouding en verder goed geregeld en afgehandeld. Het contact over het bezorgmoment via de telefoon vind ik een minpunt i.v.m. privacy en de kans dat er weer extra gegevens op straat kunnen komen te liggen (wat niet denkbeeldig is met het grote aantal datalekken van tegenwoordig). Ook bleek ik na mijn bestelling ineens automatisch nieuwsbrieven in mijn mailbox te krijgen. En dat is gewoon jammer als je er niet om gevraagd hebt.

p***********@t********* 14-07-2023

Expert is een winkel waar men met je meedenkt en levert goede en betrouwbare service

j*********@c******** 14-07-2023

Zeer goede ervaring met expert goede service ook met name met het afhandelen van problemen van apparatuur

m**************@g******** 14-07-2023

tijdens het kopen van het product goed en met belangstelling geholpen, nadat ik later terug kwam met een kleine klacht werd daar nogal lauw op gereageerd en gen oplossing geboden

Groeneveld 14-07-2023

De keuzes n.v.t. hebben betrekking op Samsung A14 aankoop.
Op alle punten: zo doorgaan.

p****************@g******** 14-07-2023

Woensdag een nieuwe wasmachine gekocht en donderdag al geleverd en geïnstalleerd. Prima verlopen !!!

Peterse 14-07-2023

Rrima product, had alleen graag gezien dat de verpakking eraf was gehaald, eindgebruiker is namelijk 85 en in een bejaardenhuis

Noordman 14-07-2023

Snelle levering van product. Duidelijke communicatie. Netjes geïnstalleerd.

c*******@g******** 14-07-2023

Snelle service, klantenservice is zeer professioneel en klantvriendelijk. Expert zeker een aanrader.

a**********@h********** 13-07-2023

Koop graag in winkel waar je nog persoonlijk geholpen word en advies krijgt.

Wilbers 13-07-2023

Heel fijn winkel personeel, professioneel, goed advies, en snelle levering met goede service