Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

v************@g******** 12-07-2023

Duidelijke uitleg en aangeven dat bepaalde dingen niet nodig zijn. Niet zomaar geld uit je zak kloppen zoals ze bij MediaMarkt bij het zelfde artikel wel doen.

Mervel 12-07-2023

Expert Dongen stast voor, Klantvriendelijkheid, kennis van zaken, vriendelijk personeel en een schitterende winkel. Expert geven wij een dikke 10

De Graef 12-07-2023

Ik ga al jaren naar expert daar word je op je wensen bedient ,zeer goede service en correcte medewerkers .Kan alleen maar zeggen beter dan internet

Van Neck 12-07-2023

We hebben al onze inbouw keukenapparatuur bij Expert Elst gekocht. De eigenaar is kundig, vriendelijk, behulpzaam en denkt mee.
We hebben alle apparatuur in laten bouwen en ook deze medewerkers waren vriendelijk, netjes en kundig.

Groenewegen 12-07-2023

Heel goed geholpen in de winkel
Plaatsing en aansluiting koel -vriescombinatie door monteur geweldig gedaan

f*********@h********** 12-07-2023

De service van mijn Expert winkel is altijd meer dan uitstekend geweest.
Hiervoor neem ik ook een prijsverschil voor lief.
En bij een gelijke prijs hoef ik er niet over na te denken omdat ook hun afterservice uitstekend is.

Wennemers 12-07-2023

Koop niets bij expert Doornenbal de service is super slecht en de medewerkers zijn totaal niet klantvriendelijk!!

f*********@g******** 12-07-2023

De winkel is redelijk compleet in zijn aanbod, service en bediening goed. Het enige bezwaar is dat je in de winkel, vooral als je (dure) apparaten zoals Jura koffiezetmachines wilt kopen, geen apparaten werkend ziet.

Bodegraven 11-07-2023

Zeer goed geholpen door deskundig personeel. Zijn eerlijk en helpen je de juiste keuze te maken. Gaan niet gelijk voor het duurste product maar wat bij je past.

Ten Brink 11-07-2023

Al jaren klant bij Expert inLeeuwarden aan de Schrans. Kundig personeel en goede service. Aanbevolen!!!

Nispeling 11-07-2023

De installatie van de vaatwasser was prima. Omdat ik de machine nog maar een paar dagen in huis heb ben ik begonnen om de gebruiksaanwijzing te lezen. De gebruiksaanwijzing klopte in mijn geval niet helemaal en was niet geheel afgstemd op de machine die ik heb besleld; b.v. het resetten van de fabrieksinstelling

t*************@k********* 11-07-2023

We zijn ondanks dat alle medewerkers vriendelijk en behulpzaam zijn op een medewerker te weten Peter……… zeer goed te spreken. Zijn kennis van de producten, zijn voorlichting zijn zo goed en plezierig, dat we het als een persoonlijke bejegening ervaren. Dat is de reden dat wij altijd naar hem vragen.

k**********@g******** 11-07-2023

In de winkel deskundig personeel
Bij plaatsing afwasmachine ook deskundige medewerkers.

g*******@g******** 11-07-2023

De oude vriezer werd netjes meegenomen en de nieuwe geïnstalleerd tegen een redelijke vergoeding vooraf in de winkel besproken. Goede service op tijd geleverd. Keurige behulpzame bezorger .

b*******@s****** 11-07-2023

Dit keer een wasmachine besteld. Dat doe ik graag bij Expert Gouda omdat de lijntjes korter zijn dan bij een webwinkel. Ook is de service stukken beter, ze horen bij het bedrijf en zijn niet ingehuurd om je product af te leveren. Aanrader!

i*******@h********** 11-07-2023

De beloofde afleveringsdatum wordt veranderd in een onzekere afleverdag
nadat de bestelling is geplaatst en dat voelt niet goed. Er wordt dan bij navraag verwezen naar het woord ,,vermoedelijk" voor de bezorgdatum.

Temper 11-07-2023

Net een nieuwe wasmachine aangeschaft...
Zoals bij onze andere huishoudelijke apparaten nen ik naar Expert gegaan.
Geholpen door iemand die kennis van zaken heeft!
Dat geeft een vertrouwd gevoel!

k***********@g******** 11-07-2023

Stel van te voren vast wat je wilt kopen. Zoek daarna een leverancier waar je goede ervaringen mee hebt.

n**********@l*********** 11-07-2023

Op basis van eerdere aankopen en 2 recente aankopen altijd tevreden geweest. Bij volgende aankoop zeker eerst oriënteren bij Expert welke opties zij te bieden hebben

h*********@c********** 11-07-2023

Overzichtelijke winkel,vriendelijk personeel,neemt voldoende dat voor hulp/ uitleg produkt

Nelemans 11-07-2023

De door mij gekochte artikelen zijn heel goed.
Alleen jammer dat je ze niet in de winkel kan bekijken want meestal moeten de aanbiedingen eerst nog besteld worden.
Ik zou het prettig vinden dat ik de winkel in kon lopen om de aanbiedingen te bekijken.

j*******@k*********** 11-07-2023

Dit is waarom wij onze spullen in Dirksland hebben gekocht en niet via een webshop.
Uitstekende service en deskundige bezorging.

j***********@g******** 11-07-2023

Het product voldoet helemaal aan de verwachtingen. De bestelling werd snel geleverd.

d***********@g******** 10-07-2023

Ervaring met de winkel en assortiment, producten zijn goed. De dienst die het bezorgde laat te wensen over. De bezorging was een aantal dagen later dan beloofd.

a******@h****** 10-07-2023

verouderde navigatie systemen mijn ervaring niet kopen maar ergens anders kijken aanbieders genoeg maar ik had vertrouwen in expert maar helaas.