Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Kappert 24-06-2023

Kan Expert alleen maar goed aanprijzen.Zeer blij dat deze winkel na zoveel jaar er nog is.Zij hebben een dikke tien verdiend.En ik hoop dat expert blijft bestaan.

Otter 23-06-2023

Bij Expert krijgt u personeel die kundig zijn en weten waar ze over praten. Service aan huis is prima. Alles wordt netjes geïnstalleerd en wordt duidelijk uitgelegd. Ik heb de laatste jaren meerdere aankopen gedaan en wordt altijd goed geholpen en geadviseerd.

Visser 23-06-2023

Deskundig advies, ruime keuze mogelijkheid, goede prijs-kwaliteit, snelle levering en montage.

c***********@h********** 23-06-2023

Product was in de eerste instantie niet leverbaar op afgesproken datum. Verwachte levertijd zou 3 weken zijn. Uiteindelijk had ik het binnen twee dagen , geleverd vanuit een andere vestiging. Prettig verrast

p********@y******** 23-06-2023

Het is lang geleden dat ik nog een aankoop heb gedaan waarbij ik me zo gehoord en gezien zag als bij Expert. Op alle fronten zeer tevreden en de producten die er gekocht zijn ook net even een klasse extra. Ik koop nooit meer ergens anders. Mijn hartelijke dank!

j***********@u********* 23-06-2023

Twee uur na het plaatsen van de bestelling was het bestelde al in huis. Toet,toet het lijkt......expert wel.

Berends 23-06-2023

Aardige monteur. Moet echter voor 3e x terug komen. Daar betaal ik nu juist niet voor.

j*******************@h********** 23-06-2023

Er word vaak gezegd koop lokaal je eigen ondernemer in jou dorp of stad is belangrijk en dan zeker bij expert
Als er iets is is er zo hulp

a***********@g******** 23-06-2023

Een dikke 10. Levering een dag later maar werd op tijd gebeld door een zeer vriendelijke dame van de filiaal uit Purmerend.

a*****************@h****** 23-06-2023

Goed geholpen en geadviseerd telefonisch. Ook via de telefoon besteld. En mooi op tijd bezorg, heel tevreden.

h**********@k********* 23-06-2023

De gedrevenheid, service en meedenken is ver boven gemiddeld. Daar zal menig retailbedrijf een voorbeeld aan kunnen nemen.

s************@g******** 23-06-2023

Expert goede zaak. Telefonisch behulpzaam. Alleen de bezorger waarmee word samengewerkt is in mijn ogen prut. DPD is nou niet de ...... Verzin zelf iets.

m************@h********** 23-06-2023

Deze winkel kwam de koelvriezer inmeten terwijl anderen dat niet meer doen. Blijft onze gekozen koelvriezer net op 2 cm niet te passen... wat fijn dat het ingemeten werd.
Alternatief werd voorgesteld. Prima.
Iets duurder maar wel beter.
We dachten dat bezorgen en installeren pas week later kon maar nee hoor het kon diezelfde dag nog.
Complimenten

g**********@k********* 23-06-2023

Ja, ik vind ook wel heel mooi Amerikaanse vriezer/koelkast
Ruimte 519 liter.
Super perfecht!!!

Boelen 23-06-2023

Er bestaat nog klantvriendelijke hulp in deze tijd vol onwellevendheid en wel bij een medewerker van Expert in Laren! Dank daarvoor🙏

g******@h********** 23-06-2023

Vriendelijk en kundig personeel, denkt goed mee. Komt afspraken na, daar koop ik graag!

s********@h********** 23-06-2023

Ben heel blij met mijn nieuwe fornuis. Super vriendelijke bezorger, die tijd nam alles netjes uit te pakken, en uit te leggen.

m**************@g******** 23-06-2023

Een fijne winkel /webshop.
Service controlebeurt s perfect en helpen waar het nodig is

Fam. Wanders 23-06-2023

Onze inbouwkoelkast vertoonde kuren. Daarom de service van Expert Neede ingeschakeld voor een inspectie.
Daaruit kwam naar voren dat repareren van deze 17 jaar oude koelkast niet rendabel was. Dat trickerde ons om ook naar onze bijna even oude losstaande vriezer te kijken.
Uiteindelijk via expert.nl gezocht naar nieuwe koelkast en vriezer en met onze keuze naar Expert Neede gestapt.
Vriendelijk ontvangen en onder het genot van een kopje koffie ons verder laten bijpraten en beide apparaten besteld. Binnen een week werden ze afgeleverd en geplaatst. En we hoefden het eerdere onderzoek, de installatie en inbouw alsook het wijzigen van de draairichting van de koelkast deur niet te betalen.
Prima service dus van Expert Neede en we hopen nog lang te kunnen genieten van onze Liebherr Fnc 4675-20 en de Liebherr IRBd 4520-20.

Leloux 23-06-2023

goed geholpen met het maken van een keus en prima bezorging met aansluithulp.

Rissa10 23-06-2023

Altijd vriendelijk en behulpzaam en keurig op tijd snelle levering vertrouwd

Metzelaar 22-06-2023

Op basis van al eerder ontvangen zeer positieve reacties van derden hebben wij voor Expert gekozen.
Dit bedrijf steekt echt boven de concurrentie uit door de totale wijze van handelen. Dit zowel voor als tijdens en t/m de verkoop van het product.
Wat ons betreft was dit een goede keuze en zeggen wij dit dus in positieve zin graag voort.

T.Oosterwegel 21-06-2023

Deze winkel zit in een klein dorpje bij ons in de buurt en “ons kent ons “ en dat voelt goed.
Klantvriendelijk
Goeie service

d*****@k********* 20-06-2023

Bezorging duurde door verschillende problemen lang, maar werd steeds goed geholpen door Expert Elst. Ook tevreden over het bestelde product.

Freijsen 19-06-2023

Goede keuze om hier te bestellen. Je krijgt waar voor je geld. Geen spijt van