Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Bikkers 19-06-2023

Geen anonieme webshop waar je nooit iemand te pakken krijgt maar een persoonlijke benadering.

f*******@y********** 18-06-2023

Als een winkel niet kan leveren dat maakt het niet uit hoe de medewerker zich opstelt.

Van Dam 18-06-2023

We hebben een AEG IKB64411XB Zwart inductie kookplaat aan geschaft. Hij werkt goed en is makkelijk in gebruik en makkelijk om in te bouwen. We kunnen hem iedereen aan bevelen

r********@g******** 17-06-2023

Zeer goede service fijn personeel verstand van zaken en producten tevreden over levering

j*********@h****** 17-06-2023

Expert Drunen kan ik aanbevelen vanwege de service en bereidwilligheid van het personeel om mee te denken. Voor mij geen internetwinkels op het gebied van elektronica of witgoed. Service, daar gaat het om!

Klunder 17-06-2023

Ben zeer tevreden met Expert zal er ook altijd. Weer naar toe gaan voor iets nieuws.
Heb er al een koelkast diepvries en radio gekocht. En alles bevalt prima.

Khouri 17-06-2023

de winkel , het personeel en de service voldoen zeer goed aan de wens van elk klant.

Maas 17-06-2023

Ik kom al jaren bij Expert van Geel, altijd goed advies en niet opdringend.

De Graaff 17-06-2023

Ik kreeg persoonlijk advies en veel aanvulling op wat ik al wist. Dat maakte mijn keuze makkelijk. De bereidheid om iets voor me uit te zoeken was groot.
Bijzonder aardige medewerkers. Ik kon zeker terug bij deze Expert!

m****************@o********** 16-06-2023

Winkelbediende (*) goed advies. Monteur (%) zeer professioneel en veel kennis ondanks jonge leeftijd. Heel netjes en vriendelijk.

j***********@t*************** 16-06-2023

Voldoende keus. Vakkundige medewerkers die de tijd nemen
Voor elke portemonnee wel een product te vinden

e************@i********* 16-06-2023

Erg slecht service en ze geven geen geld terug.
En retour sturen gaat op eigen kosten .

Van der Ree 16-06-2023

altijd een goed advies in de winkel en een meer dan PRIMA bezorgd en installatie team TOP HOOR

s************@h********** 16-06-2023

Expert is een hele fijne winkel, waar aandacht voor de klant en advies geven over de aangeboden producten goed merkbaar is. Ik kom er al jaren en ga er standaard heen voor een nieuw apparaat.

h******@k*********** 16-06-2023

Makkelijk te bestellen via de site met goede inlichting over het te bestellen product vriendelijk verkoper verbeter punt informeer de klanten zelf wanneer de producten geleverd worden via de mail dan hoeft de klant niet te bellen. Want dat geeft een vervelend gevoel zeker als deze niet beantwoord wordt.

Postma 16-06-2023

heb niets dan lof over deze zaak. Ben al jaren klant en nooit een vervelende ervaring gehad.

e*********@l****** 16-06-2023

Prima geholpen. Contact met winkel als zeer prettig ervaren. Ook omwisselen van apparatuur ging uitstekend.

Steendam 16-06-2023

Alleen jammer dat ik met de steelkruimeldief terug moest naar de winkel. Deed het niet goed.

a******************@g******** 16-06-2023

Er werd een licht beschadigd showmodel wasmachine( zonder ruggespraak) bezorgd i p v een nieuwe ,die online besteld was .
De bezorger,die alles keurig afhandelde,vertelde dat op dat moment de nieuwe niet leverbaar was.
Niet zo handig allemaal.

j**************@o********** 16-06-2023

Erg goed en vriendelijk. En de product met erg goede kwaliteit. Ik ben erg tevreden!!!

Hahn 16-06-2023

Goed en persoonlijk advies en als het artikel niet of voorraad in de winkel is het in één dag bezorgd

f********@u********* 16-06-2023

Door expert inbouw koelvriescombinatie laten inmeten en plaatsen. Deskundige medewerkers, echt netjes en nauwkeurig geïnstalleerd.

p******************@g******** 15-06-2023

Onze ervaringen bij Expert zijn prima. Goede service en support en deskundig advies.

a***@b******** 15-06-2023

Ik wilde een amerikaanse koelkast bestellen, heb een vraag gesteld over de extra kosten van 24,95.
Hij wordt gratis buiten gezet, maar 1 meter verder over de drempel kost 24,95? Ik geef 2000,- uit dan mag ie best binnen gezet worden....
Ik krijg deze zware kast niet zelf over deze ene voordeur drempel, dus bestel ik hem beter elders waar hij ookietsje goedkoper is, en waar deze wel "gratis" binnen gezet wordt.
Dan maar niet lokaal kopen, maar bij een online winkel.
Het mail antwoordt van uw medewerker die zijn bericht niet met zijn naam ondertekend, is mij zeer tegengevallen, flexibiliteit nul.
Bye bye expert hillegom.

m***********@l****** 15-06-2023

Prima product, niks op aan te merken. Bij levering bleek dat er na moest worden besteld. Geen probleem. Echter geen bericht ontvangen wanneer product dan werd geleverd. Duurde en duurde en opeens stond bezorger voor de deur. Niet zoals beloofd een track&trace code mogen ontvangen. Geluk dat er iemand thuis was om bestelling in ontvangst te kunnen nemen. Had hier meer communicatie vanuit expert over verwacht.