Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

h********@l********* 14-06-2023

Lastig om te schrijven..Heb een gebroken rib. 40 jaar trouwe klant spreekt voor zich.

Stolze 14-06-2023

Help altijd met onze beslissingen dat er niet zo ver weg van onze woonhuis een echte winkel is waar wij terecht kunnen zijn met vragen of problemen.

De Bruyn 14-06-2023

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Ik koos het bedrijf zodat ik zeker wist dat ze oude koelkast ook mee terug zou nemen. Maakte zelf een domme fout bij bestelling wat aan het licht kwam bij het maken van afspraak voor aflevering. Expert deed totaal niet neerbuigend of moeilijk. Annuleerde de eerste bestelling en hielp bij het maken van juiste keuze. Pinnen van extra bedrag bij aflevering ook geen bezwaar. Prima beter kan niet.

V d Pol 14-06-2023

Goede service, mooie winkel met veel assortiment, vriendelijke verkoper en bezorger/installateur.

Roskam 14-06-2023

Zoeken altijd naar de juiste oplossing en laten jou mee kijken op het scherm naar evt andere mogelijkheden.

p****************@h********** 14-06-2023

Er was iets misgegaan bij het bezorgen en dit is super opgelost! Complimenten voor de top service!!

Evers 14-06-2023

Als u iets van witgoed nodig bent, ga dan naar Expert Nijverdal.
Vriendelijk personeel
Deskundig advies

Dales 13-06-2023

Bij Expert Lemmer wordt je altijd zeer leuk, gezellig en tevens eerlijk en vakkundig geholpen.

f********@u********* 13-06-2023

fijne zaak met goed en vriendeljk personeel , goede bezorging en mooie prijs

Van Der Heide 13-06-2023

Moest besteld worden. Dit model niet op voorraad binnen 3 dagen mail dat koffiezetapparaat in de winkel. Dus toen opgehaald.

Derlagen-van Der Pol 13-06-2023

Heb m nog maar net de afzuigkap v etna

Zo wie zo mooi ledlicht erbij geluid kan er mee door..

Hoop dat ik 'm lang nog gebruik

Van der Kruk 13-06-2023

Uitstekende winkel, prettige en snelle service en deskundig advies. Niet zo goedkoop als veel online winkels of witgoedgiganten maar een veel betere service, aandacht en dergelije

f**********@h****** 13-06-2023

Fijne winkel,leuke verkopers met verstand van zaken,niets is hun te veel en goede uitleg van product.

Kleinveld 13-06-2023

In eerste instantie niet goed geholpen later met andere medewerker kwam met een ander verhaal tegenstrijdig dus.

Van Groningen 13-06-2023

s-Middags gebeld i.v.m mobiele airco.
Voor 18.00 uur is de oude opgehaald en de nieuwe geleverd en aangesloten !!
Top service in het meedenken, advies en de super snelle plaatsing.

Teunis 13-06-2023

Je wordt onmiddellijk geholpen door vriendelijk personeel, alle aandacht en tijd wordt aan Je besteedt alle vragen worden beantwoord door één of meerdere personeelsleden.

s************@l****** 13-06-2023

Deze expert winkel vind ik goed ….. maar bv Breda wordt je slecht geholpen en zelfs niet aangekeken!!

Boersma 13-06-2023

Keurig en beleefd geholpen. Goed advies gekregen. Duidelijke antwoorden op mijn vragen. Aandacht. Correcte bezorging op afgesproken tijd. Korte, maar duidelijke uitleg product. Van A tot Z zeer tevreden.

h********@h********** 13-06-2023

Werd keurig door bezorger gecontact, fijne kerel die behoorlijk wat extras deed om de vaatwaaser perfect te installeren

Zwaard 13-06-2023

Ondanks de drukte neemt men de tijd om alles goed uit te leggen, daardoor is het ook niet erg dat je even moet wachten totdat je aan de beurt bent.

Osei 13-06-2023

Perfecte winkel voor ouderwetse detailhandel, betrokken, betrouwbaar en zoals verwacht.

Vermeulen 13-06-2023

Super snelle levering en installatie met deskundige uitleg van de apparaten.

h******@y******** 13-06-2023

Ga naar een bedrijf wat met je mee denkt, eventueel alles komt opmeten en daarna wordt alles volgens planning bezorgd en gemonteerd.Klasse, zijn wij al jaren gewend van Expert.

Portengen 13-06-2023

Zeer vriendelijk personeel. Uitstekende uitleg. Ook bij levering hoe alles werkt. Zelfs nog gebeld hoe het product beviel

e**********@h********** 13-06-2023

Voor het warme weer iets van verkoeling nodig voor in huis. Uitstekend geholpen in de winkel en goed advies gegeven. Tot nu toe erg blij mee met het product