Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Coerwinkel 09-06-2023

Weer goed geholpen bij Expert, fijn dat je nog gewoon een winkel kunt binnenstappen waar je nog echt advies krijgt.

Smorenburg 09-06-2023

Wij zijn prettig geholpen .
Goed geadviseerd en toen onze bestelling nog moest veranderen was dat geen enkel probleem.
Alles is keurig afgeleverd en geïnstalleerd.
Expert cronje haarlem is een aanrader

m*********@k*********** 09-06-2023

Dit was de eerste keer dat ik een bestelling plaatste bij dit bedrijf, maar ben zeer tevreden. Ga ik de toekomst zeker meer producten hier kopen.

t************@u********* 09-06-2023

De winkel ziet er overzichtelijk uit.
Jammer alleen, dat er geen modellen stonden van 4-pits gastoestellen in de winkel!!
Moest keuze maken via Internet/ beeldscherm en daar was ik niet erg gelukkig mee!
Ik wil graag in het echt zien zien, als ik wat koop!!!

g**************@g******** 08-06-2023

Heb online een tafelmodel koelkast zonder vriesvak en tafelmodel diepvries besteld merk Sedna .
De volgende dag werd ik netjes gebeld door expert. Wanneer de levering zou plaatsvinden. Toen het bezorgd werd kwam ik er achter dat ik de verkeerde koelkast had uitgekozen. Heb contact met expert opgenomen en kon zonder problemen worden omgeruild. En wat ben ik er blij mee. Ze werken heel goed.

l**********@g******** 08-06-2023

Handige stofzuiger met een goede zuigkracht! Dit was mijn belangrijkste reden om hier voor te kiezen. Mocht je last hebben van haren in de stofzuiger dan zit hier een handige knop op waardoor je dit kan afsnijden.

Stoop 08-06-2023

Bij expert in Leersum werden wij vlot.deskundig en vriendelijk geholpen. Het artikel moest door de winkelier nog besteld worden en was er de opvolgende dag.
Is toen door mij opgehaald en door een van de medewerkers vakkundig in de auto gezet.

Gameren 08-06-2023

Als ik het goed vind, ga er dan maar van uit dat het voor
jullie ook een zeer goed adres is!

Thelen 08-06-2023

Komen afspraken na en zoeken naar een goede oplossing zodat je tevreden bent met je product.

Staal 08-06-2023

Goed behandeld en met oplossing gekomen toen mijn product niet was aangeleverd

Smit 08-06-2023

Geholpen door de eigenaar zelf. Top, kundig en zeer vriendelijk. Ik ga volgende keer zeker weer naar Expert.

Van Vliet 08-06-2023

Fijne winkel.. Klantvriendelijk personeel.. het bestelde item was vrij vlot in de winkel geleverd..

m*********@g******** 08-06-2023

Zeer snelle levering, binnen een uur! Supervriendelijke medewerkers en bezorgers!

Bruno 08-06-2023

Mijn ervaringen met 4 medewerkers, waaronder de bezorgers / installateurs zijn uitstekend. Vriendel en correct!

j************@g******** 08-06-2023

In een woord gezegd een top winkel,de moeite waard om twee dorpen verder te rijden voor een eerlijk en vriendelijke advies

Blaauw 08-06-2023

De prettige en vakkundige behandeling van het personeel en het ruime assortiment

Dirks 08-06-2023

Niet alleen voor een goed advies maar vooral ook voor de aftersales gaan we voor alle huishoudelijke apparaten altijd naar de voor ons vertrouwde plaatselijke Expert.

p**************@h********** 08-06-2023

Na drie dagen beloofde levering, niets gehoord en geleverd. Aanfluiting !!!!! Welke ervaring !!!

p*************@g******** 08-06-2023

Uitermate vriendelijk en deskundig personeel. Vragen naar jouw behoefte en gaan dan samen met jou op zoek. Duidelijke voor en nadelen worden besproken en gaan absoluut niet gelijk voor het duurste.

a***@a********* 08-06-2023

Een verademing dat er in deze tijd nog gewoon een persoonlijk en deskundig advies gegeven wordt, zonder ook maar iets op te dringen.

y*******@h********** 08-06-2023

Goede ervaring met deze zaak.Zeer vriendlijk en behulpzaam.1 min punt alles is online mis de beleefbaarheid en bekijken live.Maar das de nieuwe tijd van tegenwoordigheid online kopen.

f***************@g******** 08-06-2023

Bij expert Deurne nemen ze de tijd voor een eerlijk en persoonlijk advies. Danken mee, legen keuzes voor. De monteur was heel duidelijk en helpend. Dacht mee en zorgde er echt voor dat alles er beter uit zag dan toen hij kwam. Voelde als service plus!

e*****@n*********** 08-06-2023

Hinderlijk dat je, ook al heb je geen intentie om deze enquête in te vullen, herhaaldelijk emails krijgt om je er aan te herinneren dat je de enquête nog niet hebt ingevuld.
Het is een nare gewoonte aan het worden van bedrijven die bij elke interactie met een klant, hoe klein ook, komen drammen "hoe je het hebt ervaren".

m*****@h********* 08-06-2023

Bij levering zijn meer partijen betrokken en daar moet je geluk bij hebben en dat had ik deze keer niet.Mijn pakket was 7 dagen onderweg terwijl de afstand vanaf mijn huis en de leverancier 10 km is.

j***********@p******** 08-06-2023

Een lokale vestiging van een goede keten geeft vertrouwen. En dat vertrouwen wordt waargemaakt.