Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Laarhoven 13-05-2023

Wij vinden het fijner leuker een product te bekijken het kunnen vastpakken. Beter te kunnen bepalen past het in de ruimte waar het toestel moet komen staan. Zo nodig advies vragen aan de verkoper.

Rutten 13-05-2023

Ik vind het een prettige winkel heel overzichtelijk en een goede bediening.

Nijs 13-05-2023

uitstekende service . de medewerker heeft ons duidelijk geadviseerd over
het product, heeft vervolgens alles voor ons geactiveerd en tevens een abonnement
aangevraagd. wij zijn super tevreden!!!!!!!!!!!

t********@l****** 13-05-2023

Stuur familie en vrienden naar Expert in Buitenveldert, en ze zíjn allemaal tevreden

Expertisebureau Vos Advies&consultancy 12-05-2023

Dé audio en Electronica winkel van Drenthe, waar u met haar voorraad van de beste merken met hoogwaardige kwaliteit uw beste keuze kunt maken.

l********************@h********** 12-05-2023

Prima winkel, groot assortiment, aardige mensen, kundig, mooi dichtbij.

e*********@t******* 12-05-2023

Nieuwe CP gekocht, prima keuze, werd goed geholpen. Ik heb al meerdere keren dergelijke aankoop bij deze winkel gedaan. Prima, niets mis mee.

Smulders 12-05-2023

prima winkel en goede informatie van personeel gekregen, bezorging was ook prima!

v*******@g******** 12-05-2023

Goede service en deskundig advies. In de zaak in Krimpen waar ik ben geweest is uitvoerig de tijd genomen om mij te helpen de juiste keuze te maken voor een koelkast. De koelkast werd vervolgens vlot geleverd en de bezorgers waren erg aardig en zetten de koelkast precies daar waar hij hoort.

m**************@h********** 12-05-2023

Slecht! Denken niet mee met jou voor een oplossing, geld is binnen zoek het maar verder zelf uit.

h*********@k********* 12-05-2023

Een prettige sfeer en overzichtelijke winkel. Fijn personeel die er lang werken. Goede klantenservice. Kortom: steun de locale winkels!

t*******@g******** 12-05-2023

Iets niet in voorraad, geen probleem, wordt besteld en je krijgt een telefoontje als het artikel in de winkel is, prima geregeld

Vooijs 12-05-2023

Fijne winkel waar je de spullen eerst kan zien voordat je ze koopt. Aardig personeel dat de tijd voor je neemt. Product dat was aangekocht kwam kort daarna in de aanbieding, prima coulance regeling gekregen zonder gezeur.

Zwaan 12-05-2023

Na enkele jaren een Inkjet printer te hebben gebruikt overgestapt naar een Laserprinter (zw/wt) Brother DCP-L2530DW. Voornaamste reden is de hoge kostprijs van de cartridges, uitdrogen daarvan etc. Ik denk dat de prijs/prestatie van mijn keuze de juiste is.

m************@g******** 12-05-2023

Helaas is met leveren van de vriezer tegen mn deurpost gereden met hey steekkarretje, hierdoor lelijke beschadiging aan de post, echter is de vriezer zeer degelijk, hier geen schade op te zien

Hamminga 12-05-2023

Ik kom steeds weer terug bij Expert in diverse plaatsen al om en nabij 30 jaar.
Dat zegt toch iets over Expert, dus .. wees een expert en stap eens binnen bij Expert!!!

Versluijs 12-05-2023

Expert Zevenaar: vriendelijk personeel, geduldig, meedenkend. Goede service, aanrader.

f****************@z******* 12-05-2023

Wij hebben vooraf gekeken naar de wensen die we voor het aan te schaffen product hadden. Vragen die we hadden waren snel beantwoord in de winkel.

l**********@z******* 11-05-2023

Eindelijk weer een menselijke winkel gevonden. I.p.v. al die onpersoonlijke digitale shit van tegenwoordig

Meijerink 11-05-2023

heb vrijwel alles gekocht door de jaren heen bij doornebal nijverdal .goede zaak .altijd aardig.dus een top zaak.

Beukelman 11-05-2023

Vakmensen en goede begeleiding ,zefs een fimpje gemaakt met uitleg bediening voor mijn vrouw .!!

Kroese 11-05-2023

Goede service en als iets niet helemaal goed verloopt (door toedoen van hun leverancier) wordt dat prima opgepakt.

Van Midden 11-05-2023

Al jaren komen wij bij expert in Boskoop. De service is prima en genoeg reden om terug te komen. Personeel is al jaren hetzelfde en beschikt over een klantgerichte instelling

Joosten 11-05-2023

wij zijn zeer goed geholpen en snel een keuze kunnen maken was namelijk een aanbieding en het merk wat wij al hadden

b********@h****** 11-05-2023

Zeer goede ervaring met Expert (Zuidlaren). Deskundige hulp, uitermate vriendelijke mensen en meer dan uitstekende bezorging en installatie. De ondersteuning stopt niet bij levering, ook bij vragen achteraf wordt hulp geboden.