Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Magnee 01-05-2023

De winkel in Naaldwijk is zeer goed helpen je ook heel goed.
Goeie service en komen de belofte na. Ik heb al meerdere apparatengekocht daar.En als ik weer wat nodig heb ga ik er weer naar toe.

Vaya_1 30-04-2023

Snelle correcte levering, telefonisch ook direct geholpen.
Bestelling binnen 2 dagen aan de deur geleverd. eerst netjes telefonisch gebeld om afspraak te maken.
Tevreden klant.

Hart 30-04-2023

de mensen van Expert in Goor zijn behulpzaam, meedenkend, kunnen prima schakelen , zijn flexibel...ik ben al een eeuwigheid klant bij hun en heb eigenlijk niets wat een minpunt zou kunnen zijn!!

d*****@g******** 29-04-2023

Een tip: in de winkel ontbrak een machine van het door ons gekochte merk Asko. Een minpuntje.

Nandpersad 29-04-2023

Ik zou iedereen Expert aanraden .. ik vind een goede service heel belangrijk. En die krijg je ook .. en ze komen hun beloftes na .. kortom : volgende aanschaf gebeurt weer bij Expert !

Henk 28-04-2023

Goed overzicht en fijne behandeling een aanrader heel vriendelijk personeel

Fred 28-04-2023

Wij vinden het belangrijk dat er fysieke winkels blijven en hier vindt je ook nog eens vriendelijk personeel en terzakekundig.

j*********@k*********** 28-04-2023

ik heb al jarenlang een zeer goede ervaring en klant vriendelijk met dit bedrijf

m*******************@g******** 28-04-2023

Koelkast werd netjes bezorgd op zijn plek gezet en waterpas gemaakt. Heel fijn!

Van Damme 28-04-2023

Diverse apparaten bij Expert aangeschaft. Van diverse witgoed artikelen tot meerdere grootbeeld TV’s, radio’s, Amerikaanse koelkasten etc. Prijzen zijn concurrerend met welke aanbieder dan ook maar dan tijdens de verkoop wel vergezeld van een goed op de behoefte afgestemd advies. Je blijft hier graag terugkomen. Loyaliteit “naar” - zit niet in zegeltjes maar in mensen die jou als klant centraal stellen. Zonder financiële incentives de repeat aankopen borgen. Dan snap je het!

r**************@h********** 28-04-2023

Vreselijke winkel gouda. Service ver te zoeken komt bij hun niet voor in woordenboek. Arrogante verkoper

Hollander 28-04-2023

Soundbar en DAB radio gekocht
Prima geadviseerd en thuis alles aangesloten. Wij zijn zeer tevreden over de aankoop en de aflevering.

Walraven 28-04-2023

Ik ging voor een Tablet aanbieding die was niet op voorraad
Ik werd snel geholpen door een fijne medewerker hij heeft hem voor mij besteld
En een paar dagen erna was Die al binnen
En kon ik hem ophalen
En het Tablet is echt heel fijn in gebruik
Bedankt expert voor de fijne afhandeling

Van Leeuwen 28-04-2023

Hele fijne winkel in Barneveld, waar je zeer goed wordt geholpen met professionele aandacht en zorg, een aanrader!

Houkes 28-04-2023

Al redelijk wat dingen gekocht inductie fornuis was machine droger koffie zetter magnetron allemaal primma spullen goede uitleg vriendelijk personeel tot nu toe geen op of aanmerkingen

Van Aalderen 27-04-2023

Kan kennissen aanbevelen om bij expertregister kopen vanwege goede service en kennis .

Herman 27-04-2023

Prima verkoopgesprek en zeer prettige verkopers. Denken echt met je mee als klant. En een goede service ervaren in diverse filialen in verschillende delen van het land,

Van den Meerendonk *) 27-04-2023

gekocht een Sony Bravia Oled tv, uitstekend beeld, goed geluid,
scherm reflecteert meer als een ander type beeldscherm,

Zeelenberg 27-04-2023

koop gewoon lokaal. Prijzen zijn bijna overal gelijk en je krijgt een prima service.

Vos 26-04-2023

Al vaak bij jullie spullen gekocht en als het niet goed zou zijn, ging ik wel ergens anders heen. Tot service.

h****@l****** 26-04-2023

Expert hardenberg geweest, konden ook naar expert vroomshoop maar toch eens kijken bij hardenberg. Niets anders dan lof over deze expert. Prima medewerker die uitstekend op hoogte was van alle mogelijkheden van de wasmachines en ons niet iets anders wou verkopen. Afleveren werd zelfs gedaan door eigenaar omdat bezorger ziek was. Ook niets anders dan lof hierover. Alles prima geinstalleerd, alle verpakkingen meegenomen, ook nog eens weer uitleg wasmachine en bood ook nog eens aan om de wasdroger weer op wasmachine te zetten.

m**********@h********** 26-04-2023

Top service en zeer vriendelijk personeel. Ook weten ze goed waar ze het over hebben.

Van Elteren 26-04-2023

het is een winkel en werkplaats waar goed word geluisterd naar je verhaal , en een passend advies gegeven , voor mij een topzaak

j*****@b**************** 26-04-2023

Expert mag zich van mij zo blijven noemen. De medewerkers beschikken over meer dan voldoende expertise over alle producten en het gebruik ervan. Daarnaast zijn ze erg vriendelijk en denken ze met je mee. Bij mijn aankoop van een laptop werd gevraagd naar de gebruiksdoelen en werd een passende laptop geadviseerd. Prima en erg blij mee.

Van Hout 26-04-2023

Het was goed om een droogmachine te kopen bij Expert Ben van Dijk Alles was prima