Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Top 24-04-2023

Goed telefonisch advies, prima levering en aansluiting van de wasmachine. Vriendelijk personeel.

Vissers 24-04-2023

Expert had de laagste prijs voor onze vaatwasser , en zit vlak bij ons om de hoek dus de keuze was snel gemaakt.

Van Maurik 24-04-2023

Ik kom al jaren bij Expert in Wieringerwerf , vriendelijk personeel en is iets er niet dan zorgen zij dat het er komt. Daarnaast is de service aan huis na bezorging prima, en is er een probleem, één belletje is genoeg om het op te lossen.

Vogt 24-04-2023

Een elektro-techniek-winkel in mijn buurt die alles onder een dak heeft wat daar ik zou willen. Goede advies én goede prijzen én goede service.

Verdonschot 24-04-2023

Fijn en vriendelijk personeel die er werkelijk alles aan doen om je een duidelijk en persoonlijk advies te geven

Dek 24-04-2023

Gewoon even in de winkel gaan kijken en praten. Vooral vragen stellen en meestal komt er een duidelijk antwoord van een medewerker. Wanneer deze het niet precies weet wordt de hulp van een collega ingeroepen. GAAN!

f*******@z******* 24-04-2023

Wij persoonlijk zijn zeer tevreden.
Komen altijd bij expert terug.
Voor ons geen andere winkel.

De Groot 24-04-2023

De Expertwinkel in Zeewolde al sinds jaar en dag het vertrouwde adres voor de aankoop van elektrische apparaten en accessoires.
De medewerkers zijn deskundig en vriendelijk . Een genot om te komen .

Schrikkema 24-04-2023

Fijne winkel,waar ze bekwaam ,behulpzaam en vriendelijk zijn.Ga er zeker weer naar toe voor een volgende aankoop.

Reuvers 24-04-2023

Top winkel. Vriendelijk en deskundig.
Meedenkende mensen,kom je nog maar weinig tegen.
Koop regionaal!

r***********@g******** 24-04-2023

Slecht dat ik geen garantie kreeg i.v.m. kapotte motor, had vorig jaar een hele dure gekocht omdat ik dacht hier heel lang mee te kunnen doen maar helaas nog geen jaar en geen garantie gekregen.

Adema 24-04-2023

Wij hadden afgesproken dat we de factuur op papier thuis zouden krijgen.maar hebben nog niets ontvangen.

FDassen 23-04-2023

Wij hebben goede ervaring met Expert. Ze helpen met vragen over producten.Er is meer aandag voor de klant.
En daar heb ik wel iets voorover ook als je na aankoop nog vragen hebt.

Kalka 22-04-2023

Ben heel blij met mijn wasmachine.
Uitstekend geholpen door de medewerker in de winkel. Goede service bij bezorging.

j************@g******** 22-04-2023

Zeer goede ervaringen met het vinden van de juiste produkten door advies medewerkers

m*****@u********* 22-04-2023

het product van mijn keuze doorgegeven via whatsapp en gereserveerd door Expert. Goede uitleg over het product bij het ophalen in de winkel.

Valstar 21-04-2023

Ik had een waterkoker besteld maar wilde bij nader inzien een andere uitvoering. Daar werd niet moeilijk over gedaan terwijl de bestelling bij de leverancier al was gedaan.

v*********@g******** 21-04-2023

ik word niet graag gecorrigeerd omdat ik een woord niet goed uitspreek...verder heb je altijd te maken met de persoonlijke voorkeur van de verkoper, dat zal altijd wel zo blijven.

m*********@h********** 21-04-2023

De door mij gekochte product bleek tijdelijk niet leverbaar,
In overleg is mijn een gelijkwaardige product geleverd die iets duurder is echter voor de eerdere aankoopprijs.

c************@g******** 21-04-2023

Betrouwbare Winkel, goede verkoopmedewerkers en goede producten. Blijf de lokale ondernemers steunen.

n*********@u********* 21-04-2023

Al die vragen na afloop daar zit ik NIET op te wachten.
u mag er vanuit gaan als er iets niet goed is ik mij wel bij u meld.

Van Leeuwen 21-04-2023

Ik weet niet wat ik nog meer moet schrijven,maar ik ben 95jaar en weet niets van al die moderne dingen maar het is mij haarfijn uitgelegd.De T V doet het prima.

c*********@z******* 21-04-2023

Fijne winkel, goed en vriendelijk personeel met goede kennis over de producten.

l********@h********** 21-04-2023

Medewerkers zijn professionele, hebben kennis over de producten die ze verkopen.

Admiraal 21-04-2023

Altijd goede service, vriendelijk personeel en geduldig ( niet opdringerig)
Expert is een fijne winkel!