Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Arkel 15-04-2023

Winkelmedewerker heeft ons goed geholpen, was zoals wij denken nog niet goed bekend het het systeem en had wat moeite met het luisteren naar de wensen van de klant.

Hekman 15-04-2023

Ik zou geen betere aanbeveling kunnen doen.
Mede door de fam. Bartels van vroeger.
Zelfs via mijn pc kunnen zoeken.

Meijer 15-04-2023

telefonisch advies over mijn product en uitleg waarom niet in voorraad zijn uitstekend. de verkoopster aan de telefoon leek mij zeer deskundig en technisch goed op de hoogte van hetgeen zij verkoopt

Du Pree 15-04-2023

Ik kom graag bij expert voor een aankoop. Nette winkel en deskundig personeel. Bezorgservice/instaleren vind ik toppie

Middag 14-04-2023

Expert Leersum heeft goede adviezen, service en kwaliteit tegen een concurrerende prijs

Van Keulen 14-04-2023

Bij expert hebben ze voldoende kennis van de producten die verkocht worden.

Otto 14-04-2023

Mijn ervaring met Expert Ermelo was heel positief.
Ik ben uitstekend geholpen en er werd actief met mij meegedacht.

Knoops 14-04-2023

Koop niks bij expert Wijchen...

Iets kopen is zo gedaan echter een prettige ervaring bieden dat is niet gelukt door uw brutale asociale medewerker!

Roor 14-04-2023

Al beschreven. Personeel is klantgericht, vriendelijk, hebben kennis van zaken en goede service.

Herweijer 14-04-2023

Hoe fijn is het, als er nog een winkelketen is waar je de producten life in een echte winkel kunt bekijken en ook kundig geadviseerd wordt. De beste reden om juist hier ook echt tot de aankoop over te gaan en niet met de informatie "onder je arm" bij een webshop te gaan kopen.

j****@s******** 14-04-2023

je verdwaalt niet bij expert, wordt deskundig geholpen en de prijs is vergelijkbaar met de grootste zaken

Stasse 14-04-2023

Medewerker had best even de deur kunnen openhouden om een zware aankoop naar buiten te krijgen.

r***********@g******** 14-04-2023

Ik ben al vele jaren klant bij expert Marum en dat tot grote
tevredenheid. Top personeel en zeer deskundig, mensen die jouw
wensen vervullen!

Shooters Xl 14-04-2023

Mooie zaak met veel keuze en goed en vriendelijk personeel welk een goed advies geeft.

Chang 14-04-2023

Dat zal ik doen wanneer uw volledige service voorbij is en hoe dat afloopt weet ik pas na aanstaande dinsdag.

Geertsma 14-04-2023

Het blijft toch fijn om persoonlijk geholpen te worden in de winkel van Expert Assen

Van Rosmalen 14-04-2023

Zeer tevreden over mijn aankoop van mijn wasmachine. Goed en correct geholpen in de winkel. Snelle en correcte levering. Chapeau ook voor de bezorgers. Netjes uitgepakt geplaatst en aan gesloten. Wat hier niet zo standaard was. Ik kan Expert Kaatsheuvel een ieder aanbevelen.

Bol 14-04-2023

Toch wel groot prijsverschil vergeleken met bestellen online bij bv Bol.com

Noordijk 14-04-2023

In Almelo wilde ik een artikel kopen, wat bij de Expert-winkel hier niet meer werd verkocht. Op internet zag ik dat bij Expert Oldenzaal nog voorraad was. Ik wilde (gedeeltelijk) betalen met een cadeaucheque, en na wat telefonisch overleg, en met een behulpzame medewerker heb ik het gewenste artikel gelukkig kunnen bestellen. Alles werd binnen 1 dag geregeld. Veel lof voor Expert Oldenzaal. Prettige mensen aan de telefoon! Ga zo door, . En bedankt.

f******@g********* 14-04-2023

Ik heb in een half jaar tijd een wasmachine, wasdroger en vaatwasser bij Expert Elst gekocht. Beider keren werd ik telefonisch goed geholpen en geÏnformeerd en de mensen die de wasmachine en -droger kwamen installeren waren vriendelijk en netjes. Bij installatie van de vaatwasser was ik zelf niet aanwezig, maar een dochter van mij wel. Zij gaf ook aan dat het contact prettig was en duidelijk.

g**********@k*********** 13-04-2023

Mijn oven was stuk. We hebben het uitgebreid gehad over de vervanging, en over de verschillende mogelijkheden. Ik ben een tevreden klant

i*********@h********** 13-04-2023

Expert staat echt klaar voor haar klanten! Goed advies, persoonlijke aandacht en fijne service!

Van Ballegooij 13-04-2023

Expert is een expert in alles. Aardig personeel. Goeie service. Fijn om te winkelen daar

Van Staveren 13-04-2023

Voor apparatuur ga ik altijd naar Expert. Daar word ik goed en deskundig geholpen, en de prijs is meestal scherp. Laatste aankoop: Braun scheerapparaat.

Visser 13-04-2023

voor mij geen andere winkel dan Expert in Naaldwijk de service vind je bij geen ander.