Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

van Beers 09-04-2023

Gekocht bij Expert Kaatsheuvel.
Telefonisch besteld, afspraak gemaakt voor levering. Op de juiste datum geleverd. Nette en vriendelijke medewerkers. Goed afgeleverd en ingebouwd in de keuken.

l*************@g******** 09-04-2023

Vriendelijk personeel ,ruime keuze, en een goede service.
Alles dus wat je zoekt .

Buining 08-04-2023

mijn omgeving weet dat ik zeer te vreden ben over L.E.C een tien met een grevel hoor

p**************@s******** 07-04-2023

Wij zijn uiterst tevreden ,als er iets nodig is dan komen wij graag naar het filiaal in Bodegraven.

Sietsma 07-04-2023

Goede service en kennis van het product.
Keurig aan gesloten en ook daar duidelijke uitleg over het apparaat

Van Gelder 07-04-2023

Laat je adviseren en begeleiden waar nodig. Ook als je zelf als goed weet wat je wilt, springen ze daar goed op in.

Tiemens 07-04-2023

voor goede service en voorlichting heb ik zeer goede ervaring met Lampe Expert

Dettmer 07-04-2023

Het is heel fijn om een winkel in het dorp te hebben die én goed advies geeft én de boel zelf thuis bij je komt installeren. Dat maakt het vertrouwd en zorgeloos. Daarna kan je ook nog eens gewoon naar binnen lopen als je alleen maar een vraag hebt of advies wilt over het apparaat wat je al in huis hebt.
Dat is heel wat anders dan een grote internetgigant die met een vrachtwagentje en een paar onbekende haastige gasten je witgoed even snel bij je komen neerzetten en je daarna nooit meer ziet. Dat kleine prijsverschil (als die er al is) is het echt wel waard.

Bierman 07-04-2023

Die schreef ik in het eerste blokje, en mogen jullie voor de website gebruiken.

i***@z******** 07-04-2023

Goed advies en super snelle levering aan huis. Artikel was op voorraad en werd 1,5 uur later keurig thuis geleverd daar behulpzame vriendelijk man.

Veenstra 07-04-2023

Naast de goede reacties en bevindingen van buren, die ook hun aankoop bij Expert hebben gedaan, heeft ons doen besluiten ook bij Expert een product aan te schaffen.

Verbeek 07-04-2023

Alles klopte aan deze winkel: van uitkiezen tot en met installeren. Prettige mensen ook.

p************@c******** 07-04-2023

Expert Leersum is een prima winkel waar je uitstekend wordt geholpen en de afspraken worden nagekomen.

Jacobs 07-04-2023

Wij zijn geweldig geholpen met kennis van zaken. Alles is perfect geleverd en op de afgesproken tijd. Vriendelijke personeel begrip voor alles. En voorzichtig met het plaatsen. Super gegaan alles.

Van Erp 07-04-2023

Prima prijs en producten.
Alleen was de levering in dit geval slecht.
Nul, komma nul uitleg en gewoon even op de wasmachine zetten voor bijna 3 tientjes vind ik een beetje duur.
Ik heb betere leveringen van dit bedrijf meegemaakt. Bij de vaatwasser werd veel uitleg en tips gegeven. Dus het kan wel

h********@k********* 07-04-2023

Ik ben zeer tevreden over Expert Beuningen. Ze denken met je mee en reuze vriendelijk.

y*****@v************ 07-04-2023

Uitstekend en deskundig geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe inbouwkoelkast bij Expert Wageningen. Er werd goed meegedacht en al mijn vragen werden beantwoord. De bestelling en levering verliepen supersnel. Ook het probleem bij de levering werd snel opgelost. Een collega schoot te hulp en in no time stond mijn nieuwe koelkast op zijn plek. De eerlijkheid, vakkundigheid en collegialiteit zijn voor mij aanleiding om bij een volgende aankoop weer naar Expert Wageningen te gaan. Het is fijn om zo'n goede winkel in de buurt te hebben.

s****************@g******** 07-04-2023

Fijne winkel met fijn personeel. Prettig dat er een overzichtelijke winkel in de buurt is waar je fysiek spullen kunt kopen. Is het niet in de winkel? Ze bestellen en leveren dan snel.

Scholten 06-04-2023

het is een hele mooie overzichtelijke winkel, wij kopen al jarenhier, alles wat wij nodig hebben

Huitema 06-04-2023

Wij hebben altijd positieve ervaringen bij Expert.
Kopen al onze witgoed etc. bij Expert en doen dit al jaren.

a****************@h****** 06-04-2023

Deskundige, vriendelijke verkoopmedewerkster. Ruime keuze in mooie winkel. Prima service.

Oppedijk 06-04-2023

Fijne winkel. Aardig personeel. Goede levering aan huis. Past in de omgeving

p*******************@g******** 06-04-2023

Word goed geholpen en geadviseerd om de goede keuze te maken voor aankoop van een product.

Anita 06-04-2023

Goed ingelicht over product. Hebben het voor.mij besteld en volgende dag kon ik het apparaat al ophalen. Was top

Middelhoven 05-04-2023

Mooie ruime winkel met enorm goed opgezet assortiment, vriendelijk en goed ingelicht personeel! Waar vind je dat in Amsterdam????