Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van der Linden 03-04-2023

Normaal gesproken bij Expert alles prima.
Helaas hadden we deze keer een kink in de kabel die ik niet nader ga toelichten.

c**********@c******** 03-04-2023

De ervaring zal moeten uitwijzen of ik tevreden ga worden. Het is niet aanzetten en muziek. Duurt even voor dat alles up to date is. Jammer met de huidige snelle techniek.

Van Santvoort 03-04-2023

Voldoende keuze, energiezuinig, meerdere prijsklassen: kortom een aanrader.

Van Dijk 03-04-2023

Bij Expert wordt U goed geïnformeerd, en een prettige service door personeel , ik koop al jaren mijn witgoed enz bij expert , helaas is er in Arnhem geen filiaal meer .

Erat 03-04-2023

Ik ben erg tevreden met de medewerkers van expert. kundig in hun vak en betrouwbaar.

Menkema 03-04-2023

Expert Larmoyeur is een winkel met aandacht voor de klant. Daarom koop ik hier ook altijd. Je krijgt er prima informatie over het product wat je wilt kopen.

Van Wel 03-04-2023

Fijne installateur, ging goed met mijn hond om,werkte netjes was behulpzaam, dit soort mannen maak ik niet veel meer mee. Top

Peeperkoorn 03-04-2023

Zoals altijd uitstekend geholpen. Klantvriendelijkheid, service vette pluim

Van de Prijt 03-04-2023

Goede service en betrouwbaar en deskundigheid. Ook met de reparatieservice!

j***************@i********* 03-04-2023

Fijn dat Expert een kundige medewerker stuurde voor het uit- en inbouwen. Ik ben zeer tevreden.

Berben 03-04-2023

Prima geholpen in de winkel en de vriendelijke bezorger kwam op de afgesproken tijd. Alles netjes aangesloten en uitgelegd. Prima service

Van de Geer 03-04-2023

gewoon zoals gewend met het plaatsen van de vriezer super en het bezorgen van de TV geweldig een super service

expert vlaardingen 03-04-2023

heel goed geholpen vooral met plaatsen koelvries kast zeer behulpzaam met het plaatsen ervan

g****@r********** 01-04-2023

Goede deskundige hulp in de winkel. Normaal ook goede levering. Dit keer ging dat even niet goed.

r****************@g******** 01-04-2023

Het Expert filiaal van Den Burg is een professionele, gezellige en informatieve winkel met de beste service die wij kennen. We komen er bijzonder graag voor advisering, aankoop en reparatie.

Boersma 31-03-2023

ik ben zeer tevreden.. heb de juiste keuze gemaakt met hulp van een medewerker... product voldoet perfect aan de verwachtingen..

w**************@g******** 31-03-2023

Expert veel keuze én lukt het bestellen om welke reden online niet vul een contactformulier in én voordat u het weet staat het bij u thuis. Dus goede service én kwaliteit én daarbij niet duur!

j**************@h********** 31-03-2023

Persoonlijk, vriendelijk.
We hadden achteraf wat vragen. Deze werden ook heel snel beantwoord

i*************@g******** 31-03-2023

Zeer fijne winkel goede service en fijne verkoopster die dr goed verstand van heeft

R.k. Parochie Emmaus 31-03-2023

Goed geholpen in de winkel, snelle levering. Goede uitleg bij aflevering, Netjes gewerkt.

r*********@h****** 31-03-2023

Als je naar de winkel gaat voor advies moet je daar ook kopen. Als het advies goed is.

Dasselaar 31-03-2023

Goede service in de winkel en goede service bij aflevering van het product.

Ladestein 31-03-2023

Ik ben zeer tevreden over Expert in Elst. Dat is ook de reden dat we onze huishoudelijke apparaten daar ter plekke gaan kopen. Het voelt beter dan via een online plaatje.

Scheren 31-03-2023

Expert, kan beter het bestelde product begeleiden. Als iets op voorraad is de klant ook informeren als het
later komt. En niet dat de klant naar 10 dagen moet bellen en vragen hoe zit het met de bestelling.

Van der Nat 31-03-2023

Zeker aan te bevelen ,en gewoon naar de winkel gaan,dan weet je ook wat je koopt ,en krijg je goede info.