Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Groot 13-03-2023

Deskundig je word echt geholpen en gaat met een lach naar huis met je aankoop !!

e*********@z******* 13-03-2023

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Doen moeite voor je . In 1 woord TOP !!!

a*********@t********* 13-03-2023

Etna a0761 fornuis met inductie.Fijn dat hij 5 cm hoger is dan
mijn oude fornuis.Moet hem nog uit proberen maar de eerste
cake is al gelukt!

Hoogmoed 13-03-2023

Bijzonder goede service al onze producten worden in deze zaak gekocht. Deskundigheid uitmuntend goed

Van Kempen 13-03-2023

Expert Zevenaar als het gaat om persoonlijke aandacht, deskundigheid en service.

Arbon 13-03-2023

Expert is een prima zaak, die zich onderscheidt door persoonlijke aandacht en een prima service.

Borg 13-03-2023

Deskundig en vriendelijk geholpen in de winkel.
Bezorgen en aansluiten van apparatuur thuis door nette en kundige medewerkers.

h*********@k********* 13-03-2023

Zoek niet verder als u een product wilt kopen ga direct naar Expert Wijchen.
Wij hebben er al jaren uitstekende ervaringen opgedaan.

List 13-03-2023

Service en levering goed en punctueel. Servicepakket (29€) achteraf niet nodig geweest want uitpakken en aansluiten hoort standaard te zijn.

m************@h********** 13-03-2023

Ik vul deze survey te vroeg in: mijn aankoop moet nog geleverd en geïnstalleerd worden; vandaar dat ik bij deze vragen voor n.v.t. heb gekozen.

s****************@g******** 13-03-2023

Goede producten en service en dienstverlening. Alles is bespreekbaar als je vragen hebt om tot een oplossing te komen.

h********@u********* 11-03-2023

Afspraak is afspraak, het door kij gekochte product werd keurig op tijd en door vriendelijke bezorgers afgeleverd.

o**********@h********** 11-03-2023

meer informatie van andere merken. De deur van wasmachine draait naar de links, de deur van de droger naar rechts, vreemd. (dat zag ik later). Het programmeren is erg lastig (onduidelijk).

Van Deurse 11-03-2023

Tv gekocht 55 inch van Philips. Goede uitleg gekregen in de winkel..De bezorger heeft de tv geïnstalleerd en ook het gebruik ervan uitgelegd.
Dus een tevreden klant. Ik zou Expert zeker aanbevelen.

Beumer 11-03-2023

Geweldige service. Bezorgd op zolder en keurig nette bezorgers, duidelijke uitleg over de wasmachine. Meedenkend over het aansluiten

Bijvank 11-03-2023

Je hoef niet alle grote winkels af te zoeken voor een product, dicht bij huis vind je wel wat je zoekt en echt niet duurde dan in de mega
winkels.

Bos 10-03-2023

Deskundige voorlichting. Afspraken worden stipt nagekomen. Montage van de bestelde inductie kookplaat ging vlot.

De Ruijte 10-03-2023

Stofzuiger en een wasmachine gekocht.
Zeer goede uitleg/demonstratie.
Geen opdringerig gedrag, alle tijd voor de klant.

Mensink 10-03-2023

Mooi ingerichte winkel, vriendelijk personeel, kennis over apparatuur, goede monteurs, vakbekwame en werken netjes

Steggerda 10-03-2023

Hier wordt je prima geholpen .De medewerker denkt met je mee , nemen de tijd voor je, zoekt oplossingen voor je.
Wij zijn ontzettend goed geholpen.

Bruins 10-03-2023

Bij Expert heb ik de service gevonden die ik bij de concurrentie heb gemist!

r*******@o********** 10-03-2023

Al jaren klant. Ook al jaren uitstekende service van eigenaren en personeel.

Van der Hoeven 10-03-2023

Expert 's-Heerenberg heeft vriendelijk en kundig personeel dat goed meedenkt over de mogelijkheden.

Statie 10-03-2023

Vakkundig, behulpzaam, heeft alle tijd voor jou en laat toch de keuze aaan jou over.

Versleijen 10-03-2023

Expert is een grote winkel met heel veel keuzes aan witgoed,T.V. s . En je wordt er goed geholpen.