Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5068 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Gielissen 03-09-2024

Goed advies en hulp om te vinden wat ik zocht. Kwalitatief goede producten en topmerken. Gratis bezorging met inspraak in bezorgmoment. Meer betalingsmogelijkheden. Uitstekende installatieservice. Goede afspraken.

r*********@g******** 03-09-2024

Ik vind een bedrag van € 28 euro voor het plaatsen en aansluiten van een wasdroger vrij veel. Al met al was de bezorger voor deze activiteit hooguit 2minuten bezig. Afstand deurdrempel tot washok 5 meter; stekker in stopcontact en kijken of machine waterpas staat.

m**********@g******** 03-09-2024

Duux ventilator gekocht, werkt perfect. Goede en snelle levering van Expert. Kortom, zeer tevreden.

n********@c******** 03-09-2024

Erg vriendelijk perconeel. Plaatste keurig het apparaat op zijn plek al hoefde ze het niet te doen

c******@u********* 03-09-2024

Expert is een gedegen bedrijf, waar deskundige mensen werken. Alleen de bezorgservice laat te wensen over. Ik had op zaterdag afgesproken, expres de hele dag vrij genomen, was ook de hele ochtend thuis gebleven. Echter bleek de bezorger onze combi oven niet bij zich te hebben. Toen is de oven alsnog op maandagavond door een winkelmedewerker bezorgd.

m*************@g******** 03-09-2024

Betaal je voor ophangen en installeren van je nieuwe tv doen ze alleen aanzetten en update Dan noem ik geen installatie

Mulder 03-09-2024

Omdat wij het handig vinden om een kleine magnetron extra erbij te hebben ,zochten wij er 1 uit bij expert.

Fijn geholpen en genoeg keus.

Wouters 03-09-2024

Als u niet alleen op prijs zoekt maar gewoon een eerlijk advies en persoonlijke service wilt krijgen, kies dan voor Expert. De lokale ondernemer die u en service nog serieus neemt.

n************@h******** 03-09-2024

wij hadden alles duidelijk op papier gezet dus jammer van die mannen bij aflevering

Schipper 03-09-2024

Onze ervaring is zeer positief. Er is vast wel een expertwinkel bij u in de buurt. De moeite waard om een bezoekje te brengen

c***************@g******** 03-09-2024

Waarschijnlijk door personeelsgebrek zou de bestelling pas na 10 dagen zijn. Terwijl website 5 dagen aangaf. Nadat ik de bestelling wilde annuleren als het niet op die vrijdag kon komen, kreeg ik als antwoord: als iedereen doet wat ze moeten doen” gaan we het proberen. Verder niks meer gehoord ;”(alleen via mail) maar vrijdag dtonden ze ineens voor de deur. Ik werkte wel thuis maar het was wel lastig omdat ik ook klanten tel aan de lijn heb. Mail of sms zou erg fijn geweest zijn. Met andere woorden, hier kan veel verbeterd worden.

j*********@g******** 03-09-2024

Alles prima verlopen, de aflevering en de installatie van de combi magnetron.

m************@l****** 03-09-2024

Bezorgers hebben de producten beschadigd bij levering, kreeg het aanbod 35 euro compensatie (1% van totaalbedrag artikelen). Besloten terug te sturen, moest betalen voor bezorgen en leveren, 225 euro kwijt. Terwijl schade niet door mij kwam.

a*************@z******* 03-09-2024

Zeer goed geholpen, supersnelle levering en de bezorger was zeer behulpzaam tijdens de levering. Allemaal Top!

v******@k********* 03-09-2024

Bij de aankoop van mijn Kobo Libra Colour heb ik uiteindelijk gekozen voor Expert. De bevestiging van de bestelling kwam snel en ook het telefonisch contact met de vestigingen Laren en Huizen verliep vlot, professioneel en zeer klantvriendelijk. Ik werd op de hoogte gehouden van de verwachte leverdatum en inmiddels heb ik mijn e-reader ontvangen. Voor de volgende aankoop kies ik hoogstwaarschijnlijk weer voor Expert.

v*******@z******* 03-09-2024

Ik vind het fijn dat er een electronica winkel in het dorp is, waar ik heen kan voor persoonlijk advies. Of als er iets mis gaat achteraf. En ik vind het thuis laten bezorgen niet nodig.

Kooij 03-09-2024

prima winkel , waar de klant centraal staat , ben al 35 jaar klant , tot volle tevredenheid

De De Jong 03-09-2024

Mijn wasdroger was kapot en direct van een bepaald type een nieuwe besteld welke in voorraad was in de winkel. in overleg werd deze de volgende dag al bezorgd en aangesloten.

Ben over deze service heel tevreden.

m****************@g******** 03-09-2024

Het personeel neemt de tijd, vriendelijk.

Ook bij t thuis bezorgen en aansluiten

Kramers 03-09-2024

We hadden onze wasmachine stuk, iets wat je niet kan missen. Langsgeweest en een mooie uitgezocht en heel snel geplaatst en aangesloten. Super!!!

Musters 03-09-2024

Een fysieke winkel waarbij het personeel met je meedenkt en goed helpt is tegenwoordig goud waard

t*@h****** 03-09-2024

Kies Expert!

Goede prijs kwaliteit verhouding en ontzettend goede service.

r******@h********** 02-09-2024

Goed advies en goede service. Ook bij bezorging goed advies en meedenken in oplossingen. Voor mijn volgende aankoop ga ik weer naar expert.

m********@g******** 02-09-2024

Prettige enthousiaste medewerkers. Vaak goede produkten en aanbiedingen. Als we iets nodig hebben kijken we eerst altijd bij Expert.

Doek 02-09-2024

dit was zonder meer goed te noemen vooral toen we aangaven wat we zochten kwam de verkoper gelijk met enige voorstellen waaruit wij een keuze hebben kunnen maken desalniettemin zijn we zeer tevreden over de vaatwasser.