Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5068 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

m*******@h********** 30-08-2024

Je wordt hier prettig geholpen met goed advies. De prijs is heel redelijk en de service bij installatie waarbij de oude afwasmachine verwijderd en meegenomen wordt en het front op de nieuwe geplaatst wordt en wij niets hoefden te doen of voorbereiden was uitstekend.

b********@h********** 30-08-2024

Ik had geen mail ontvangen hoelaat men ongeveer zou komen om te leveren. Verder ben ik prima te spreken over Expert. Tot een volgende keer!

Lammerding 30-08-2024

Goede zorg en service alles correct en netjes uitgevoerd en achtergelaten met vriendelijke en betrouwbare mensen zeer blij en tevreden mens en geweldige bezorgservice

Gerritsen 30-08-2024

Gekochte TV had een defect. Mochten snel een andere uitzoeken. Zeer goede service!

Van de Ven 30-08-2024

Uitstekend geholpen door de medewerker in Nuenen. Veel persoonlijke aandacht. In alle rust een keus kunnen maken. Veel informatie en goede prijs/kwaliteit qua producten.

Hermens 30-08-2024

Een uitstekende winkelvoorraad met zeer deskundig en heel vriendelijk personeel.

m**************@h****** 30-08-2024

Alles was super goed gegaan de bestelling de levering zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Tomasauw 29-08-2024

Ons advies betreft EP-Expert Stadshagen .....ruim 3 jaar geleden een Miele Wasch Mach+Miele Wasdroger gekocht en Perfect geplaatst en ...27 Aug j.l een Topmerk- Bosch Koelkast+Vriezer ...Inbouw geplaats Netjes keurig en Klasse , ....dus niks op aan te merken ...immers zo hoort het Top-Service !!!! ...bedankt ...Fenny & Ronny Tomasouw -- 24tommy40@gmail.com

Van den Akker 29-08-2024

Door een deskundig advies in de winkel toch een ander merk koelkast gekocht.

Super snelle en deskundige levering.

Zwaan 29-08-2024

bij een ander is hij de prijs het zefde met cover blok bij jullie staat er dat het cover blad graties is dat betwijfel ik

h*********@h****** 29-08-2024

Levering moet nog plaats vinden, dus nog geen oordeel over te geven.

In de vraagstelling en beantwoording is geen ruimte voor bijzonder verloop of opmerkingen.

p*******@c********** 29-08-2024

Onze koelkast koelde niet meer, bij Expert een nieuwe uitgezocht op vrijdag tussen de middag. Met de vraag of ze deze s'middags konden plaatsen en dat kon gelukkig. Een zeer goede service en de monteur was erg secuur met plaatsen.

a***************@h********** 29-08-2024

Goed geholpen in de winkel en de bezorgers waren netjes, beleefd en werkten vlot.

m******@g******** 29-08-2024

Koop lokaal! Expert Berkel is een prima ‘witgoed’ bedrijf met - mijn ervaring - goede productkennis. Levering & installatie verliepen - ook mijn ervaring - vlekkeloos.

De Vries 29-08-2024

Hebben verschillende apparaten van Expert en zullen zeker bij vervanging weer naar Expert toegaan.

d************@u********* 29-08-2024

ik denk niet dat ik expert als eerste keuze zou nemen opnieuw, alleen al door de lange levertijd 18 dagen, dan maar eerst ergens anders kijken.
secretariaat-4 29-08-2024

Wat spijtig dat de levering langer heeft geduurd dan verwacht. Wil je ons je ervaring mailen met daarbij de vermelding van je ordernummer zodat we na kunnen kijken wat er gebeurd is? klantenservice@expert.nl

b*******@o********** 29-08-2024

Dit is de tweede keer dat ik had wat besteld en niet gekomen op de datum. Tweede keer dat ik moet een dag vrij pakken en hun komt niet. Geen kontact, niks. Ik had wel gebeld maar niemand pak op. Ik had geen tracken nummer to follow mijn bestelen. ik ben niet blij.
secretariaat-4 29-08-2024

Leveringen vinden plaats vanuit de lokale Expertwinkels. Zij maken samen met de klant de leverafspraak waarbij je aan kunt geven wat je wel en niet uitkomt. Je kunt ons ook altijd bellen, zowel de winkels als de klantenservice. Wil je ons je ordernummer laten weten via de mail klantenservice@expert.nl? We kijken graag met je mee wat er gebeurd is.

n*******@k********* 29-08-2024

Vriendelijk personeel, dat de afspraken nakomt en behulpzaam is.

Nu hebben wij serieuze problemen met onze Beko-wasmachine. De was blijft kletsnat na centrifugeren op 1400 toeren. Expert Landgraaf is hierover nu in overleg met Beko. Ze geven mij hierover steeds correct een terugkoppeling. Hopelijk wordt ons probleem opgelost.

m*******@g******** 29-08-2024

Als je vervolgens de klantenservice benaderd via social media zie je dat je bericht gelezen is, reageren niet. Dan stuur je een 2e bericht, ook die wordt gelezen maar wederom niet reageren......
secretariaat-4 29-08-2024

We doen ons best zo goed mogelijk bereikbaar te zijn voor onze klanten, zowel via live chat, whatsapp, telefoon, of mail. Kun je de winkel niet bereiken, dan kun je ook bij de klantenservice terecht. Bel je ons anders een volgende keer? We helpen je graag verder! www.expert.nl/service

Den Ouden 29-08-2024

Het leveren van goederen mag de klant bepalen klant is dacht ik koning en niet

Expert
secretariaat-4 29-08-2024

We maken de leverafspraken zo veel mogelijk in overleg met de klant persoonlijk of we houden je op de hoogte met een track en trace. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan kun je contact opnemen met de betreffende Expertwinkel of de klantenservice. We denken graag met je mee!

De Weerdt 29-08-2024

Perfect afgehandelde storing en garantie (ook al was die net twee maanden voorbij). De persoonlijke benadering en uitstekende communicatie waren opvallend, en van grote meerwaarde in vergelijking met de grote online ketens, waar wij ook wel eens hebben gekocht. De lokale expert heeft de belofte wat ons betreft helemaal waargemaakt. Expert Steenwijk, zeer aanbevolen!

h**************@g******** 29-08-2024

Wasmachine besteld via expert. Prima product, nette installatie, goede service.

r****************@h********** 29-08-2024

Ik ben vakkundig en heel vriendelijk geholpen tijdens mijn bezoek aan de Expert. De bezorging en installatie werd ook allemaal erg goed en professioneel uitgevoerd. Ik ben super tevreden en kan iedereen aanraden om bij de Expert te kopen.

Tjiook 29-08-2024

prima, maar als de klant gebeld wordt moet het product wel op de plaats liggen dan men het makkelijk kan vinden.

t************@z******* 29-08-2024

Koffiezet apparaat Philips HD6592/64 Senseo Switch, gemakkelijk in gebruik en lekkere koffie.