Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5068 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

j***********@h****** 01-09-2024

maak duidelijke afspraken voor de verkoop en niet naderhand als je het produkt al gekocht heb dat is mijn ervaring

a**********************@g******** 01-09-2024

Goed luisterend personeel dat mij geholpen heeft een afgewogen keuze te maken passend bij mijn wensen en budget. Ik kom hierom elke keer weer bij Expert terug.

f**************@p******** 01-09-2024

Mijn (online) ervaring met Expert is tot nu toe heel goed. De contacten bij verschillende vestigingen zijn heel vriendelijk en doen wat er beloofd wordt. Ga zo door!

f**********@k********* 01-09-2024

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen bij keuze product. En levering en installatie ging zeer voortvarend. Wij blijven klant.

e**********@g******** 31-08-2024

08-08-2024 wasmachine besteld en betaald. Vermoedelijke levering was 4 dagen later.

NIET geleverd en ook niet gebeld door expert.

Zelf naar de winkel gegaan en geklaagd, dag later wel gebeld dat het een week later zou worden.

Week later NOG niets gehoord en ook niet geleverd.

Vorige week wederom naar de winkel geweest om verhaal te halen.

Dag later gebeld dat het deze week zou worden ( is nu vrijdag middag)

Weer niets gehoord en nog steeds geen wasmachine.

Gardeniers 31-08-2024

De medewerker heeft me prima van advies voorzien en er kon snel geleverd worden.

Tuitman 31-08-2024

Super fijne winkel .klantvriendelijk.hebben alle aandacht voor je ..ik kom al jaren bij expert ..

Tiethof 31-08-2024

Zeer prettige winkel, deskundig personeel en goede afspraken.

Goede monteur.

j************@g******** 31-08-2024

Vaak is een artikel niet voorradig zelfs als het wel op het web staat, dat is super irritant als je voor nop naar de ( op loop afstand zijnde ) winkel gaat in de hoop het felbegeerde artikel direct mee te kunnen nemen zonder wachttijden. Maar helaas komt dit maar al te vaak voor. Verder heb ik het idee dat als een bewuste keuze voor artikel heeft, de verkoper je toch een duurde probeert aan te praten die zou beter zijn. Ik hou daar niet zo van ik heb thuis al vooronderzoek gedaan naar prijs/kwaliteit en bovendien heeft de verkoper zich niet te bemoeien met mijn besteedbare budget niet iedereen heeft een dikke portemonnee dus als klant aangeeft ik DAT artikel heeft men dat maar te accepteren en niet doordrammen.

De Goede 31-08-2024

Zeer goede service! Ze kwamen op tijd en ze waren heel vriendelijk Het instellen van mijn kanalen op mijn nieuwe tv ging op zich snel. Maar ik had een beetje meer verwacht als het gaat om de ondertiteling van Nederlandse zenders en teletekst. Want dat laatste heb ik nog steeds niet. Vandaar dat ik bij sommige vragen een redelijk heb ingevuld. Voor de rest vind ik Expert een zeer goeie zaak!

d**************@g******** 31-08-2024

Goede levering en zeer tevreden over bezorgen en plaatsen van mijn nieuwe wasmachine.

j**********@c******** 31-08-2024

ervaring goed had alleen het product graag in de winkel gezien was niet op voorraad

j*********@h******** 31-08-2024

Besteld ik mijn printer bij Expert in Ommen. Omdat deze niet op voorraad was, werd deze bij Expert Doornenbal in Nijverdal besteld. Vanaf deze bestelling werden wij via mails op de hoogte gehouden. De levering was ook op tijd en netjes.

a******@m****** 31-08-2024

Een ruim en goed assortiment, makkelijk te bestellen, goede en vriendelijke communicatie, correcte en nette levering thuis, netjes geplaatst, en uitleg gehad over gebruik.

k******@z******* 31-08-2024

wij waren niet thuis bij aflevering pakketje stond achter een grote pot planten en de factuur in de brievenbus, prima gedaan.

k************@g******** 31-08-2024

Uithoorn zeer nette winkel en personeel (de persoon die mij heeft geholpen) vol lof en een hele goede service.

w*******@g******** 31-08-2024

De levering was keurig op tijd en netjes geplaatst en goede uitleg.

Bravo

Blijleven 31-08-2024

Vriendelijke medewerkers snel en goed advies. Duidelijke uitleg voor auto zo dicht mogelijk bij de winkel te parkeren ze denken goed mee met de klant

Koop 31-08-2024

Wij hebben gekozen voor een Sonos soundbar op advies van een medewerker. Wij hebben vervolgens gekozen voor thuisinstallatie. Hier nam men alle tijd voor, ook toen er problemen waren met de wifi aansluiting. Prima service.

Guntlisbergen / Timmermans 31-08-2024

Eerlijk advies gekregen

Zeer kundig personeel altijd klantvriendelijk

En een snelle levering

Van Ree 31-08-2024

Wat een verademing om weer eens van mens tot mens een goede keuze te maken en te kunnen profiteren van persoonlijke hulp bij de installatie! Voortaan bestel ik niks meer online wat ik ook bij Expert kan kopen!

t******@g******** 31-08-2024

Bij Expert heb je zekerheid, service zoals het hoort. Bezorging is in eigen beheer. Telefonisch contact is met de medewerker van de winkel en niet met een callcenter. Iedereen die werkzaam is bij Expert is vriendelijk en behulpzaam. Ouderwetse Zekerheid in een Modern Jasje.

g******@g******** 30-08-2024

We werden klant vriendelijk geholpen. Deskundig en adviseerde ons waar we om vroegen

p*********@z******** 30-08-2024

Je kunt de maandag als bezorgdag aangeven maar dan wordt er gezegd , we bezorgen niet op maandag .als ik dat wist had ik ergens anders besteld omdat ik deze dag vrij ben

Röling 30-08-2024

Gewoon eerst bij de lokale winkel kijken en dan pas ergens anders, ook als deze goedkoper is, men wil soms met je meegaan, tenminste als het winkel-winkel is