Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Vriens 15-03-2024

Expert de naam zegt het al..geen flauwekul maar goede kwaliteit en service en wat zeer belangrijk is..de aflevering en plaatsing..daar zijn ze expert in.

Dus advies...doorgaan op deze voet

k***********@g******** 15-03-2024

Heb alleen maar hele goede ervaringen bij Expert. Omdat het geen giga grote zaak is, voelt het nog heel persoonlijk.

a*********@h********** 15-03-2024

Expert Zuidzande geeft een hele goede service.

Helaas 3x moeten bellen met een reparatie verzoek, maar na de 3e x stond er binnen 15 minuten iemand aan de deur.

Afleveren van een nieuw product was super goed geregeld.

Heel fijn team bij Expert Zuidzande

c**********@c******** 15-03-2024

Medewerkers van Expert Breukelen zijn klantvriendelijk, behulpzaam en deskundig. Komen afspraken na.

Kalk 15-03-2024

Zijn vriendelijk geholpen en hebben de tijd voor je.

Ook geven ze goed advies voor de wensen die je hebt

b**********@u********* 15-03-2024

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik uiterst correct en met optimale kennis van de verkoper ben behandeld . Ik heb zelf niet de kennis in huis om de installatie uit te voeren , maar daarvoor was er voor een klein bedrag een monteur die ingeschakeld werd en er voor zorgde dat de installatie perfect werd uitgevoerd .

Eppenhof 15-03-2024

Alles is gewoon goed gedaan. Van aankoop tot installatie wat wil je nog meer zou ik zeggen.

Bongers 15-03-2024

Goed geadviseerd en geholpen netjes geleverd, netjes gewerkt gemonteerd en geïnstalleerd.

m*******@z******* 15-03-2024

Ben al jaren klant.Dat wil zeggen dat ik zeer tevreden ben anders zocht ik wel een ander bedrijf

k********@y******** 15-03-2024

Zeer goede ervaring: vlotte communicatie, afspraak perfect nagekomen, vriendelijke bezorging. Aanrader!

Kerkmeijer 15-03-2024

Snel en vakkundig geholpen door vriendelijk personeel. Er werd in oplossingen gedacht.

Van Son 15-03-2024

Prima service en snelle levering maken dat ik bij een volgende aankoop zeker weer naar de winkel kom👌

r*********@g******** 15-03-2024

Ik had het product al online uitgezocht en toen gebeld voor nog wat vragen.. zeer vriendelijk geholpen en toen een snelle bezorging! Super!!

h**********@g******** 15-03-2024

De monteur deed onvriendelijk tegen een vrouw van bijna 80 jaar. Ook nam hij de oude wasmachine niet mee.

l******@o********** 15-03-2024

Fijne rustige winkel. Online bestelling komt snel aan. Vriendelijk personeel.

c******@h********* 15-03-2024

Zee vriendelijke personeel en helpen je graag even om het op de juiste plek te zetten. Complimenten aan de bezorgers.

e******@h********** 15-03-2024

In de winkel werd meegedacht over mijn situatie en wat daar het beste bij zou passen.

Bij levering was ruimte om ook vragen te stellen over andere apparaten

h**************@g******** 15-03-2024

Ik heb een defecte combimagnetron aangeboden om eventueel te laten repareren. Tijdens de reparatie bleek dat deze het niet meer waard was om de kosten van de reparatie aan te besteden. Nieuw apparaat besteld en in de tussenliggende tijd een leenapparaat meegekregen. Perfect.

f**************@g******** 15-03-2024

Uitstekend geholpen in de winkel en de vaatwasser is geplaatst door deskundige medewerkers. Dank

Van Kalkeren 15-03-2024

Weinig begrip voor mijn onvrede over het moeten bijkopen van een adapter, wat niet van te voren aangegeven was.

Ponsteen 15-03-2024

je wordt snel en goed geholpen en goed advies bij het maken van een keuze van een product

Dale 15-03-2024

Vriendelijk personeel en goede service bij expert in Winschoten.

Mag er graag winkelen.

c*******@g******** 15-03-2024

Geen slechte ervaring met Expert; Zou er zo nog een apparaat kopen. (Wat ik waarschijnlijk zeer binnenkort ook ga doen, heb nog een koelkast nodig ;))

Schipper 15-03-2024

Expert, voor mij in de buurt staan klaar ook met nazorg t.a.v. gekochte product in mijn geval Televisie Samsung 55 inch Qled.

Kan Expert van harte aanbevelen. Goede prijs- kwaliteitverhouding en bovenal goede aervixe.

Van der Meer 15-03-2024

Zoals eerder met plezier iets gekocht bij Expert. Prettige winkel, met kundig vriendelijk en meedenkend personeel.