Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

y**************@h****** 15-03-2024

Vriendelijk personeel, goede service. Zeker aan te raden om producten hier te kopen.

k**********@g******** 15-03-2024

Goede levering. Tegen scherpe prijzen. Oude machine keurig kunnen inleveren voor retour.

j********@g******** 15-03-2024

Op een leuke, kundige, klantgerichte manier te woord gestaan en geholpen door de medewerker alsmede het installatie bedrijf. Grote bereidwilligheid tot snelle afhandeling. Verfrissend!

Kuijpers 15-03-2024

Ik ben zeer tevreden over het vriendelijke en behulpzame van de verkopers.Alles wordt snel geregeld met de bezorging is perfect, en een aanrader .....

Van Loo 15-03-2024

Een prima winkel met zeer goed personeel ze luisteren goed naar je wensen en geven terzake kundig advies

b************@o********** 15-03-2024

Zaterdags een combimagnetron besteld ter vervanging defect, pas de volgende donderdag geleverd. Dat is niet meer van deze tijd.

Toevallig in dezelfde week bij een andere verkoper op zondagmiddag een vaatwasser besteld, deze werd maandagmiddag geleverd. Zo hoort het en daar kan Expert een voorbeeld aan nemen.

Verder alles overigens prima, prijs/kwaliteit, afspraken nakomen.

Hollander 15-03-2024

Mooie ruime winkel met zeer grote keuze.

Snel en duidelijke uitleg.

levering volgens afspraak.

d************@g******** 15-03-2024

Duidelijk en deskundig advies. Door het snelle handelen konden we de dag na aankoop thuis al wassen en drogen

f**@z******* 15-03-2024

Top winkel, zelf wanneer je niet in de buurt woont van de vestiging Landgraaf.

Grolleman 15-03-2024

De mensen in de winkel bieden bij binnenkomst gelijk hulp, maar lopen niet zenuwachtig achter je aan als je geen hulp nodig hebt op dat moment.

Ze staan beschikbaar in de winkel, en komen we gelijk naar je toe als je wel hulp nodig hebt

r**********@h****** 15-03-2024

Vriendelijke personeel. Snel geholpen. Goed advies. Over bezorgen product. Keuze aan tijdstip en dag voor bezorgen. Op bezorgdag mooi op tijd en vriendelijke bezorger.

Roels 15-03-2024

Prima service en een goede prijs. Helaas werd mijn bestelling alleen niet op de afgesproken datum geleverd, zonder dat ik daarover was geïnformeerd, dus daar ligt een verbeterpuntje

Termul 15-03-2024

Goede service en vriendelijk personeel. Niet te beroerd om vragen met geduld te beantwoorden

l*********@g******** 15-03-2024

Ik heb een stofzuiger besteld en die werd keurig de volgende werkdag geleverd.

Hollemans 15-03-2024

De vorige inventum kookplaat is voor de 2e keer in ongeveer 2,5 jaar stuk gegaan, geen garantie meer en in verhouding te duur om te laten repareren, heb hier ook geen vertrouwen meer in dat hij dan wel goed is. Door expert een kwalitatief veel betere AEG kookplaat geadviseerd, deze is snel en voor een nette prijs geïnstalleerd. Is ook veel stiller dan de oude en werkt nu wel naar behoren. Vrouwtje blij, ik ook blij.

x*****@y******* 15-03-2024

Expert (Silvius Sneek) daar kun je gerust kopen prima service en hele fijne aftersales!!!

Zwinkels 15-03-2024

Bij Expert Koppenol in Naaldwijk krijg je een prima persoonlijk advies.

De winkels is niet groot maar ze hebben alles en een vriendelijke bediening.

m*********@k********* 15-03-2024

De bestelde wasmachine was niet op voorraad; daarom werd op de dag van levering een luxer exemplaar geleverd! De wasmachine werd ook keurig geïnstalleerd, de droger er boven op en de oude machine werd afgevoerd. Vervolgens nog uitleg gekregen. In één woord: top!

Van der Velden 15-03-2024

Ben in de winkel zeer deskundig en goed geholpen! En de bezorgers waar zeer deskundig en super vriendelijk, ze gingen ook super netjes te werk met het plaatsen van het machine.en gaven ook netjes informatie, en kreeg ook alle antwoorden op vragen

De Boer 15-03-2024

Zeer goed, tevreden met producten

Vriendelijke mensen in de winkel met deskundig advies

b*******@h********** 15-03-2024

fijne benadering van verkoper wat we wilden hebben was in voorraad binnen 1en een half uur bezorgd

m**********@z******* 15-03-2024

Het bedrijf/winkel is uitstekend. Het is niet de eerste keer dat wij bij Expert iets kopen. Alle keren uitstekend door de medewerker(s) geïnformeerd. Dit keer online gekocht en ook die verwerking prima. Alleen maar lof over Expert.

Machielsen 15-03-2024

Kan alleen maar zeggen zeer tevreden en als we weer iets nodig hebben wordt het weer expert.

g************@h********** 15-03-2024

Kopen online is makkelijk maar ook wel een beetje onhandig, beter om in de winkel te kijken / kopen.

p*******@o********** 15-03-2024

Levering was goed heel snel het leek dat de bezorger haast had product zelf werkt perfect