Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

k*******@u********* 15-03-2024

Gewoon een prettige zaak waar je goed geholpen wordt en met een goede service, ook bij de klant thuis. Je woont in een dorp en moet ook zuinig zijn op je eigen middenstand.

c*************@g******** 15-03-2024

Makkelijk bestellen en betalen via webside. Keurig afgeleverd volgens afspraak en informatie gekregen over hoe lang de dievries moest rusten voor het aansluiten. Prettige bezorger.

m**********************@g******** 15-03-2024

Fijne (web)winkel met een ruim assortiment, je wordt netjes te woord gestaan voor eventuele vragen.

Talsma 15-03-2024

In één woord we gaan voor kwaliteit en vakkundigheid en daarbij is de weg naar Expert Tromp te Leeuwarden de juiste weg.

f*******@t****************** 15-03-2024

De prijs / kwaliteit verhouding bij Expert Hengelo is bijzonder goed omdat de scherpe prijzen in combinatie gaan met top service & advies. In tegenstelling tot andere winkel(ketens) stopt deze namelijk niet op het moment dat je de winkel uit bent. Zowel privé als zakelijk doen wij al jaren naar alle tevredenheid zaken met LEC/Expert Hengelo.

Boltjes 15-03-2024

Wij lopen al heel wat jaren bij Exper te Delfzijl en zijn altijd goed geholpen wijnzojn zeer te vreden over deze winkel en heel belangrijk hele goede service

b***********@g******** 15-03-2024

top montage,snel en netjes,eerlijk advies en niet de hoofdprijs vragen,eerlijke winkel

Hennings 15-03-2024

Sommige artikelen zijn prima on line te bestellen maar bij andere ( grote) aankopen ga ik liever naar een winkel. Doordat je veel merken van eenzelfde product ziet kun je beter vergelijken en krijg je informatie en advies van een deskundige. Ook after sales is persoonlijker. Ben zeer tevreden over de Expert

Bos 15-03-2024

Product was niet in de winkel maar is besteld en de andere dag was het smorgens al in de winkel.

Van Wijk 15-03-2024

Vaatwasser in de winkel besteld, goed op de hoogte gehouden van leverdatum. Vakkundig geïnstalleerd.

Brouwer 15-03-2024

Goede uitleg van de verschillende typen tv en zeer goede service bij het afhandelen van een mankement van de geleverde tv. Na wat testen en het een fabrieks mankement bleek zonder moeite nieuwe geleverd, die perfect werkt en men heeft ook nog alles gekalibreert en ingesteld.

Kivits 15-03-2024

Als je een wasmachine,diepvries ,tv,magnetron enz nodig hebt, is expert Drunen het beste adres.

Goede service, deskundig advies.

Kortom doen !

j*************@h********** 15-03-2024

Dit is een top winkel. Het artikel dat ik kocht was toch niet geschikt voor mij (ik ben niet meer zo jong en heb mezelf overschat). Teruggeven was geen probleem, het werd zelfs dezelfde dag nog opgehaald door een vriendelijke jongeman. Helemaal goed. Ik kan iedereen deze firma aanbevelen.

Overeem 15-03-2024

De winkel prima. Miele stofzuiger gekocht. Een klacht het is niet te doen om via de voucher gratis zakken te bestellen. Doe,de,gratis stofzuigerzakken gelijk erbij met de aankoop. Of geef niets kado!!!! Kan expert niets aan doen. Miele wel

Ten Pas 15-03-2024

Zeer fijn en professioneel geholpen bij het uitkiezen van een tv. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen!

s********@h********** 15-03-2024

Nette levering, goed meegedacht door de bezorgers van expert.

In 1 zin vriendelijke behulpzame monteurs/bezorgers.

Ten Brinke 15-03-2024

Wij zijn in Zwolle Zuid erg goed geholpen , en de verkoper nam alle tijd om les uit te leggen. In een woord SUPER 👍

Massaro 15-03-2024

Bij Expert Hillegom kopen is kopen van kwaliteit en goede adviezen. Men denkt met je mee.

j*********@z******* 15-03-2024

Nette aflevering. Vriendelijke medewerkers. Geen schade aan lift of deurkozijnen in ons appartementscomplex.

Ruis 15-03-2024

Ik zal Expert zeker aanbevelen, netjes geholpen en uitleg gekregen. en het product netjes bezorgd gekregen. Niks mis mee. We zijn blij dat alles zo goed verlopen is.

De Graaf 15-03-2024

Expert Huizen is een prima adres om een televisie te kopen. De medewerkers zijn servicegericht maar niet dwingend.

Wij raden deze winkel ten zeerste aan.

Bouman-waterman 15-03-2024

Zoals altijd ons witgoed persoonlijk besteld bij Expert in Brielle. Het is fijn in een winkel te komen waar het personeel je kent, super vriendelijk is en helpt met uitzoeken. We kregen onze oude vaatwasser niet meer open, terwijl hij nog vol met schone vaat zat. De bezorgers hebben hem zonder gedoe of gezeur open gemaakt en geholpen met uitruimen. De nieuwe vaatwasser keurig en met beleid geïnstalleerd. Echt top gedaan allemaal. Wij komen zeker weer terug.

j***@d***** 15-03-2024

Een winkel waar je nog gewoon binnen kunt lopen, van een deskundige medewerker advies krijgt en heldere afspraken kunt maken over het bestellen en laten leveren van apparaten: wat een verademing tussen de onpersoonlijke service van online winkels!

Van den Born 15-03-2024

Personeel is zeer vriendelijk en heeft kennis van zaken.

Bezorgers waren ook erg vriendelijk en belerfd

Roos 15-03-2024

Leuke en gezellige ervaring, goede service, met leuke mensen en geven goede info, en kan altijd bellen als er wat is. Prima ervaring, ga zeker terug.