Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4652 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Meijer 15-03-2024

Expert in het algemeen prima zaak. Dit keer duurde het leveren van mijn droger een week.

a******************@g******** 15-03-2024

Prima zaak, deskundig en klantvriendelijk

Snelle levering met deskundige installateurs

Leenstra 15-03-2024

wij worden uiystekend geholpen, dat kan ook niet anders met zulke medewerkers

Raijmakers 15-03-2024

We werden gelijk door 2 vriendelijke en professionele medewerkers geholpen en de monteur die thuis kwam om mijn televisie op te hangen aan de muur was ook vriendelijk en professioneel.

Loots 15-03-2024

fijne winkel snelle hulp in alle levens lagen voor alle medewerkers een grote schouderklop

Adrichem 15-03-2024

WE kwamen voor een bepaalde koffiemachine. Hij moest besteld worden. We werden gebeld dat hij er was en we hebben hem opgehaald.

Huijgen 15-03-2024

Zoek op internet Expert , Wat u het beste lijkt Voor u Naar de winkel gaat en overleg daar Met de medewerker uw keuze . Leg uit Wat voor u het zwaarste weegt en laat u adviseren .

Bouwknegt 15-03-2024

Artikel had een goede prijs en de bestelling werd volgens afspraak geleverd. Top!!

j**********@k*********** 15-03-2024

Bestelling on-line gedaan en de stofzuiger netjes en snel kunnen afhalen in de winkel

j**************@g******** 15-03-2024

Er moeten nu na 4 weken nog steeds andere pootjes onder de tv gezet worden . Nu ligt de Sound bar voor de afstandsbediening. Het oog dat de afstandsbediening opvangt.

l*************@g******** 15-03-2024

Ons geadviseerd door anderen en klopte: goed aanbod van producten en geweldige service!

n*********@i********* 15-03-2024

U vindt in de winkel in jouw buurt vriendelijk vakpersoneel en goede kwaliteitsproducten. Veel beter dan dingen via internet te bestellen want je krijgt een goede uitleg over wat je nodig hebt en koopt.

Janssen 15-03-2024

Geen klachten altijd goede service en kunt altijd binnen lopen voor informatie 👍🤗

a********@x******** 15-03-2024

Persoonlijke en klantgerichte benadering. Goed advies. Snelle en correcte levering en installatie van de gekochte tv.

i*************@h********** 15-03-2024

Min puntje was dat het wat lang duurde voor hij in de winkel was voor bezorging. Maar verder top service. Aardige bezorgers

m*********@h********** 15-03-2024

wederom weer iets gekocht bij expert

Fijne medewerkers die goed advies geven met je meedenken

Afspraken worden nagekomen,als iets stuk gaat ook goed overleg en goede service

Raad het iedereen aan bij expert te kopen

b***********@l****** 15-03-2024

Mijn ervaring met expert is echt super goed. Vriendelijke winkel medewerker en bezorgers!!!

Muijem 15-03-2024

Goed geadviseerd maar er werd gezegd dat de levertijd 2 weken was.

Nu na bijna 4 weken nog niet binnen.

Oostwoud 15-03-2024

Wij zijn uitstekend geholpen door de medewerker van expert .Uitstekend uitleg had tijd voor ons .Onze droger die we hadden bestelt werd netjes bezorgt .veder super bedrijf wij slagen altijd bij expert

Rook 15-03-2024

Ik ben erg vriendelijk en behulpzaam geholpen door het personeel.

Ze hebben echt kennis van de producten in de winkel

Post 15-03-2024

De winkel in Elst ziet er verzorgd uit. Het personeel is vriendelijk en bezit de benodigde kennis van hun producten. De bezorgdienst is perfect. De bezorgers zijn vriendelijk en vrolijk. Ze denken mee en geven een goede uitleg over het apparaat dat ze bezorgen en installeren.

Boers 15-03-2024

Het mee denken en eerlijke keuze hebben de doorslag gegeven.

Kwaliteit is duidelijk laten zien.

Twisk 15-03-2024

Complimenten over de manier van meedenken en uitvoeren. Ik ben ongeveer 2 uur in de winkel geweest om de Bleutooth - Speaker aan de praat te krijgen . Met als resultaat : geen geluid . Hij maakte geen verbinding met mijn telefoon. Nog nooit meegemaakt zei de verkoper. Ondertussen 2 x koffie aangeboden gekregen en een mooi gesprek gevoerd met een collega van de verkoper . Dus resumerend : Zonder apparaat naar buiten. Maar met een goed gevoel in de zaak Expert in Heemskerk . Bedankt voor de support aan alle medewerkers ( inclusief Monique ) . Vriendelijke groet en tot de volgende keer .

Schouten 15-03-2024

De monteur heeft alles netjes opgehangen en goed uitgelegd, we zijn er zeer tevreden over.

Van Schie 15-03-2024

De winkel is goed bereikbaar. Je wordt snel geholpen en het personeel is vriendelijk.

Grote keuze aan spullen.