Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4421 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

l*********@h********** 15-03-2024

Een compacte niet al te dure stofzuiger besteld als reserve stofzuiger boven, de stofzuiger werkt prima, en de bestelling werd snel geleverd.

De Groot 15-03-2024

Bij expert Gouda wordt je nog geholpen door vriendelijk personeel met echt verstand van hun producten! Door goed te begrijpen wat ik zocht met het juiste en niet het duurste product naar huis gegaan. Aanrader dus!

a*******@l****** 15-03-2024

Fijne website. Supersnelle levering, vandaag besteld morgen al in huis. En keurig netjes ingepakt. Niets dan lof voor Expert!!

k************@g******** 15-03-2024

prettige manier van inkopen doen vriendelijk en behulpzaam personeel met goede kennis van zaken

Dijkgraaf 15-03-2024

wij zijn zeer tevreden zoals de werkzaamheden, het aanbrengen van een inductiekookplaat, zijn verlopen. De oude gaskookplaat is meegenomen zodat wij dier niet alsnog mee aan de slag moesten.

Van Lieshout 15-03-2024

heeft ons keurig geholpen met een geschikte koffiemachine die past bij onze wensen! Onze huidige koffiemachine is defect gegaan had ik telefonische vermeld. Ik kwam binnen en voordat ik het gesprek begon had ik al koffie in mijn handen, verzorgd door . Mijn complimenten aan dit top team!!! :D

Hogeboom 15-03-2024

Expert Lemmer heeft ons prima geadviseerd bij het maken van een keuze. De levering vond op het afgesproken tijdstip plaats en het apparaat werd keurig geïnstalleerd. De emballage en het oude apparaat werd door de bezorgers meegenomen. Prima service.

a************@g***************** 15-03-2024

Altijd deskundig advies, goede service en enthousiaste en vriendelijke medewerkers.

Tigchelaar 15-03-2024

Via telefonisch contact een goed advies gekregen en alle afspraken werden vlot en correct nagekomen. Monteur heeft de apparatuur zeer zorgvuldig ingebouwd en tijd genomen voor uitleg werking apparaat

Vaartjes 15-03-2024

In winkel wordt ons te verstaan gegeven dat alles in voorraad was, Op de dag van levering (donderdag) niets. Maandags maar even gebeld hadden het tussenblad niet op voorraad was in bestelling maar niet even de moeite nemen om te bellen.

Een week later dan de afspraak was werden de artikelen geleverd en geplaatst en dan de waterslang zo slecht vastzetten dat er bij de eerste wasbeurt gelijk een waterballet ontstaat

Wat mij ook zeer tegenvalt dat je voor het bezorgen en plaatsen van een wasmachine €30.-- voor de wasdroger ook €30.-- en dan ook nog €15.-- betaald voor de wasdroger op de wasmachine te zetten

Maar bij de verkoop wordt alleen maar gemeld dat bezorgen en plaatsen €30.-- ging kosten niet dat dit per artikel was en dat er betaald moest worden om de droger op de wasmachine te zetten is al helemaal niets gezegd.

Tenten 15-03-2024

Ik heb een wasmachine gekocht en een hele goede service zowel als verkoop als bezorgen was uitstekend de volgende als weer wat nodig heb ga ik weer naar de zelfde winkel want binnen kort nog een wasdroger nodig

c***********@h****** 15-03-2024

De vriendelijkheid van de verkoper was niet erg bijzonder maar de mensen die bezorgen en aansluiten waren netjes en vriendelijk

t*******@k*********** 15-03-2024

Expert Naaldwijk: zeer prettig geholpen. Uitstekend, vakkundig en enthousiast personeel

Schaap 15-03-2024

Wel gaf de monteur aan dat ik beter een andere keuze had kunnen maken toen hij de situatie in de keuken bekeek. Een grotere oven had met wat aanpassingen makkelijk in de keuken ingepast kunnen worden.

Dat had degene die de zaak was komen opmeten eigenlijk aan ons moeten voorleggen vond hij.

Mulder 15-03-2024

Expert Wijchen zorgt er voor dat je met genoegen daar je aankopen doet en blijft doen

j****************@g******** 15-03-2024

Zeer goed! Op de site bestellen.ze zijn ook behulpzaam en betrouwbaar.winkel is ook mooi.

Van den Berg 15-03-2024

Zeer tevreden over de service van expert Laren. De monteur was erop uit om de machine goed geïnstalleerd achter te laten. Het voordeel van persoonlijke aandacht en service zal mij in de toekomst zeker weer naar Expert laten gaan

j**************@h********** 15-03-2024

Kan niet anders zeggen dan een uiterst klantvriendelijke ervaring bij expert! Dank jullie wel!

k******@h********** 15-03-2024

Bij Expert In Goor word je goed geholpen met keus en installatie. Ze praten er ook normaal Twents en misschien kun je de apparatuur elders nog wat goedkoper krijgen maar ik wil er gewoon geen gedoe mee hebben en goede spullen waar hun goede ervaring mee hebben.

Koolen 15-03-2024

Het is een mooi produckt ,alleen zaten er bij nader inzien toch deukjes in de deur van de vriezer,de bezorger was goed en vriendelijk ,alleen jammer dat je heel de dag thuis moet zijn omdat ze niet aan kunen geven of ze smorgens of smiddags komen

Snijders 15-03-2024

Op zaterdag waren er veel klanten. We moesten in de rij staan maar er was voldoende petsoneel om te helpen..toch kreeg elke klant ruim aandacht.

Brugman 15-03-2024

Ook nu weer, m.b.t. mijn nieuwe wasmachine, een uitstekende ervaring met Expert. Zowel in de winkel, alsook bij de bezorging, de plaatsing en uitleg thuis.

Schellevis 15-03-2024

Hele fijne kundige medewerkers goeie service en een prachtige nieuwe wasmachine top Expert bedankt

Blijleven 15-03-2024

Uitstekend advies door deskundige verkoper. Levering en installatie conform afspraak. We zijn dik tevreden!

Van Zeeland 15-03-2024

De prijs in de winkel is inclusief bezorgen , volgens site zou dit gratis zijn.

Toch is de rekening gesplitst en is het product dus in werkelijkheid goedkoper maar dit werdt niet verteld.

Wel is het een prima product (wasmachine) welke aan alle verwachtingen voldoet.