Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5068 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

e**************@g******** 24-08-2024

Niet per se de goedkoopste, maar wel echt prima service en dat is ook wat waard!

m***************@l****** 24-08-2024

Expert Bakker heeft mij goed geholpen in het uitkiezen van een nieuwe televisie! Na het bestellen was de communicatie goed en de bezorging is ook goed verlopen!

Burger 24-08-2024

De medewerkers zijn altijd vriendelijk, meedenkend oplossings gericht en correct. Snelle levering. Van mij een 10.

Top winkel. Een aanrader

m********@u********* 24-08-2024

Inmeten netjes en heel vriendelijk, inbouwen koelkast en cobtact winkelpersoneel idem, heel kundige en vriendelijke medewerkers, goede bereikbaarheid, prima zo

Reimert 24-08-2024

Ik vind het belangrijk om fysieke winkels te behouden en ben dan ook blij dat deze nog in Raalte zijn.

Persoonlijke aandacht en goed advies

d*****@k********* 24-08-2024

ze nemen alle tijd om advies te geven ,fijne verkoper, deze winkel is echt een aanrader .

Dini

Van Os 24-08-2024

Na een vijftal aankopen in het afgelopen jaar kunnen we alleen maar zeer tevreden zijn over de geleverde service en het nakomen van de afspraken. De deskundigheid van de medewerkers is voor ons een belangrijke hulp geweest. Ook het afleveren van de goederen en het plaatsen ervan verdient alle lof.

b*******@z******* 24-08-2024

Goede spullen, ruim assortiment. Bovenal correct en ter zake kundig personeel, zowel in de winkel en in de techniek.

r****************@t********* 24-08-2024

Het feit dat je niet via een website iets hoeft uit te vogelen, maar gewoon ter plekke met een adviseur in goed overleg kan treden en producten kan vergelijken, is een grote meerwaarde in een steeds verdergaande anonieme digitale koopwereld.

g****@g************* 24-08-2024

ik heb een reeds geopende doos ontvangen, dus product direct retour. Kan Echt Niet.

Ik betaal de nieuwperijs en verwacht ene ongeopende verpakking. Amateuristisch gedoe vanuit ene lokale winkel. Laatste keer "expert" voor mij

Rinsma 24-08-2024

Myn bestelling wie net foarradig en moast bisteld wurde. De oare deis koe ik it al ophelje.

f************@g******** 24-08-2024

Bij de keuze van een ipad bijzonder goed geholpen, zo doende ook gekocht.

vermeldingswaardig is om in je eigen plaats te kopen in plaats via de computer kopen.

m******@n********** 24-08-2024

fijn dat je nog gewoon in een winkel kunt bestellen met een servicepunt erbij

j**************@k*********** 24-08-2024

Je wordt in de winkel door het personeel goed en vriendelijk behandeld. Ze nemen alle tijd voor je.

i*********@g******** 24-08-2024

mijn inbouw liebherr koelkast was op en binnen een week had ik een nieuwe liebherr, zorgvuldig geplaatst, de oude is zoals hoort afgevoerd

p*********@g******** 24-08-2024

Ik zou zeggen ben je nog, geen klant ga dan eens snel naar expert en ervaar het zelf.

Visser 24-08-2024

Uitstekende service en super vriendelijk personeel !!

Top winkel de expert in bergum!!

Veenstra 24-08-2024

Inde winkel goeie verkoper met kennis,en de bezorgers hebben ook netjes gehandeld

l***********@g******** 24-08-2024

Probleem met de nieuwe ijskast, klanten service van de fabrikant kon niet helpen en monteur kon pas na 4 dagen komen!

Expert vestiging Apeldoorn (!) kwam binnen 2 uur (!) met vervangende capaciteit zodat inhoud van ijskast niet zou bederven! Chapeau!

r************@h******** 24-08-2024

Ik was aangenaam verrast dat de prijs van het gekochte artikel gelijk was als in diverse webshops. Voor mij een reden om het in de winkel te gaan halen; heb ik het meteen in handen en hoef ik niet thuis te blijven voor de post. En bijkomend voordeel: heb ik toch het gevoel dat het voor de plaatselijke middenstand ook goed is!

Meulenberg 24-08-2024

we zijn zeer tevreden over Expert in Boskoop, zowel qua advies als klantvriendelijkheid

Verschoor 24-08-2024

Al tientallen jaren klant en zeer tevreden met service, deskundigheid en betrouwbaarheid in combinatie met prettige en positieve medewerkers

p***********@g******** 23-08-2024

In de winkel is het belangrijk door wie je geholpen wordt, wij hebben twee verschillende ervaringen.

Verder uitstekende service!

p***************@h********** 23-08-2024

Ik heb gekozen voor expert om dat ze hele goede service bieden en erg klantvriendelijk zijn

f********@h********** 23-08-2024

Vriendelijke en professionele Contact verliep goed, de levering was ook goed.

Vriendelijke bezorger.