Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4462 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

De Boer 15-03-2024

Wasmachine en ijskast gekocht, goed advies, goede service en we zijn zeer tevreden

c*****@k********* 15-03-2024

Prima product, goede prijs, installatie is prijzig (net zoals bij anderen) terwijl het maar 30 minuten werk is.

Nog bezig met nazorg over installatie, schiet niet erg op.

i*******@k********* 15-03-2024

sommige vragen kan ik niet beantwoorden, bij een inbouwkoelvriescombi had ik weinig keus, prima geadviseerd.

of het apparaat goed is, zal moeten blijken, het staat er nog geen dag,

m************@g******** 15-03-2024

Top winkel.

Veel deskundigheid.

Nemen de tijd je te informeren.

Je voelt de sfeer in de winkel.

Timmermans 15-03-2024

Expert was snel in contact leggen en kwam het product op de afgesproken tijd afleveren. Verder gaf de bezorger mij de tijd om even de plek van de wasmachine schoon te maken. Tenslotte vertelde hij nog hoe het apparaat werkt en dat ik altijd kan bellen als er nog vragen.zijn. Top dus !

w************@g******** 15-03-2024

Expert is echt onze eerste keus ,klantvriendelijk, behulpzaam ,goede service en wanneer nodig ook de installatie van de apparatuur is super . Ze nemen alle tijd.

s**********@h********** 15-03-2024

Bestelling geplaatst en twee uur later stond mijn bestelling in huis. Super service en vriendelijk personeel

r***********@o********** 15-03-2024

prettige winkel je wordt goed geholpen en geadviseeerd . Komen afspraken na

Vermeulen 15-03-2024

Voor persoonlijk advies en goede service ben je bij Expert aan het juiste adres

e*********@g******** 15-03-2024

Zeer vakkundige installatie en geen verassingen achteraf. Ook niet moeilijk doen over een extra kabel oid. Goed advies in de winkel en voor een middelgrote winkel een vrij breed assortiment

j*******@h********** 15-03-2024

Prima ervaring met Expert Leersum al jaren behulpzaam en vriendelijk gr Jan evers

Priem 15-03-2024

Goed advies en uitleg van mogelijkheden gekregen van de medewerker, levertijd zou 6 tot 8 weken duren maar is binnen 3 weken geleverd.

Service tijdens levering ook super en netjes alles aangesloten, zeer tevreden!

Van Nieuwendijk 15-03-2024

Prettig personeel denken met je mee en geven prima service. Ik was met mijn verhuizing bezig toen ze de koelkast brachten. Zeiden ze zullen we de wasmachine controleren of deze goed staat. Wat een service dank jullie wel.

Damman 15-03-2024

behulpzaam, kundig personeel. mooie winkel en kan zich meten met grotere jongens.

Dijkstra 15-03-2024

Personeel reageert klantgericht en lekker vlot. Daarnaast is er een hoge mate van deskundigheid.

g*************@k********* 15-03-2024

netjes en snel geholpen. Onze wens was gelijk duidelijk en hierbij werden 2 producten getoond waar wij interesse in hadden. De duidelijke uitleg heeft er toe bij gedragen dat we snel een keuze konden maken. Zeer vriendelijk en kundig personeel! Ook de bezorging en installatie was netjes geregeld.

Van Steen 15-03-2024

Ik wist welk product ik zocht. Twijfelde even over een vergelijkbaar product dat in de winkel aanwezig was. Echter kreeg advies om bij mijn eerste keuze te blijven.

m********@o********** 15-03-2024

Bij Expert Wieringerwerf word je vriendelijk en ter zake kundig geholpen.

Goed advies waarbij er wordt meegedacht in oplossingen.

e***********@t********* 15-03-2024

Tevreden met mijn bestelling, minder door de langere dan aangegeven levertijd

v******@z******* 15-03-2024

Expert staat voor een prima service met vriendelijk personeel dat nog oog voor de klant heeft. Prima verwerking van mijn bestelling!

t**************@g******** 15-03-2024

Fijne winkel, deskundig personeel die met je meedenken.

Ook het inbouwen van apparatuur is erg netjes.

Een winkel die ik zeer kan aanraden!

Faber 15-03-2024

Zoals ik al schreef, zeer vriendelijk personeel en een overzichtelijke winkel. Niet duur, en deskundig personeel met aandacht voor de klant.

h************@h********** 15-03-2024

Teleurstellend, via de site besteld omdat de wasmachine op zaterdag 10 februari geleverd kon worden. Dat is over drie dagen en in het weekend. Krijg ik telefoon dat het dinsdag wordt wanneer wij beiden werken, opnieuw afgesproken voor de volgende week zaterdag, donderdag voordien telefoon of ik kan helpen tillen want de chauffeur heeft last van zijn benen anders moet er nog weer later geleverd worden

Van Ooijen 15-03-2024

de medewerkers van expert helpen je tot het laatste toe, waardoor er toch een goede oplossing is.

j**********@k********* 15-03-2024

Wij gaan altijd naar Expert Boxtel omdat we dit een fijne winkel met vriendelijk personeel en goede service vinden.