Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

c*****@s********** 15-03-2024

Expert hele goede service.

Planservice was heel slecht. Heel vaak van tijd veranderd, ondanks dat ik het aangegeven na 16.00u weg te moeten. De eerste levering zou om 13.00u zijn, uiteindelijk is het 19.00u geworden. Telefonisch is er niet meegedacht. De monteurs waren heel vriendelijk en hebben het netjes ingebouwd

d**********@p******** 15-03-2024

Deskundig in het adviseren, aflevering en plaatsen uitstekend. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Weis 15-03-2024

We zijn super geholpen bij expert Enschede we hebben de koel/vries inbouw kast laten installeren en dat is een dikke pluim waard 👍🏻zeer netjes en perfect gedaan heel blij en tevreden mee !

r************@h******** 15-03-2024

Kundig en vriendelijk de mensen van Expert. De installatie van mijn kookplaat kende wat hobbels. Alles werd opgewekt en kundig opgelost.

De Jong 15-03-2024

Fantastische contact grill gekocht van Braun. Deze werd mij aangeraden. Nu 2x gebruikt en is echt geweldig.

Deze gaat vaak gebruikt worden. Goed en deskundig geholpen. Verkoper had verstand van zaken. En de sfeer in deze winkel is echt uitmuntend.

Diepeveen 15-03-2024

Door winkelpersoneel een goede keuze kunnen maken. Daarna door professionele vakmensen van Expert laten installeren

k*****@h********** 15-03-2024

Perfecte service...persoonlijk telefoontje voor de bezorging.Zeer vriendelijk..

Hogerwerf 15-03-2024

Ben erg prettig geholpen, advies was goed, en de afspraken werden netjes nagekomen. Dat wil je toch!

r*****************@g******** 15-03-2024

Natuurlijk kan je ook alles online kopen, maar we gaan altijd naar Expert. Daar helpen en adviseren ze je en nemen ze even de tijd om echt mee te denken.

j**********@g******** 15-03-2024

Product werd door eigen Expert bezorgdienst 1 dag later dan toegezegd bezorgd. Zonder enig bericht en verpakking in de entree hall neergezet. Chauffeur gaf als antwoord voor de dag later bezorging, dat het te laat werd voor hem ????

De originele verpakking zonder omdoos was dus beschadigd. Bovendien voor een bestelling boven € 50,00 hoeft meestal geen bezorgkosten betaald worden. Kortom hele slechte service

i***@h******* 15-03-2024

Zeer vriendelijke bezorger die het apparaat heeft geplaatst en duidelijke uitleg gaf over de bediening van het apparaat.

h************@h****** 15-03-2024

prima producten van verschillende merken en prijsklassen en een prima algehele service

Geurtsen 15-03-2024

Expert heeft een overzichtelijke site. De winkelmedewerker geeft telefonisch goed advies. Wij zijn heel erg tevreden over de monteur. Hij gaf goede tips en dacht mee om tot een oplossing te komen.

p********@g******** 15-03-2024

Mooie winkel met een ruim assortiment. Vriendelijk, deskundig en betrouwbaar personeel. Prima service.

Van der Velden 15-03-2024

De persoonlijke betrokkenheid en inzet van de monteurs is een compliment waard. Duidelijk nog steeds een mooi familiebedrijf.

i*********@p******** 15-03-2024

Expert Hardenberg. Goede winkel met leuke en vriendelijke medewerkers. Kennis van zaken.

Sieders 15-03-2024

Wij worden altijd heel vriendelijke ontvangen en daarna geholpen door de medewerker die veel weet van het product dat we willen kopen.

Schreinemacher 15-03-2024

Fijne winkel, we hebben alle witgoed daar gekocht. Deskundig en klantvriendelijk.

Vierhoven 15-03-2024

Goede uitleg over koelkast. Bezorgen koelkast zeer vlot en erg vriendelijk personeel!

m*************@k********* 15-03-2024

Goed advies en behulpzaam. Nemen de tijd en zoeken desnoods eerst uit voordat ze het product verkopen.

Mandemaker 15-03-2024

Expert helftheuvel goed en vriendelijk personeel en klant gericht geen verkoop praatjes

Klaassen 15-03-2024

Deskundig advies in de winkel, snelle levering en aansluiting tv ging soepel

b***@x******** 15-03-2024

Prijs en apparaat waren prima. Op een maandag besteld en op de site aangegeven en geselecteerd de levering op donderdag. Op donderdag echter niets gezien/gehoord. Gebeld om vervolgens te horen dat 'ze niets te maken hebben met de levertijden op de site'. Uiteindelijk pas anderhalve week later geleverd. Als we dit hadden geweten hadden we elders besteld...

s**********@g******** 15-03-2024

Zeer goede service bij de installatie nieuwe en wegnemen van de oude apparatuur

n*******@q********** 15-03-2024

De eigenaar Wisker en zijn medewerkers zijn zeer kundig en geven je graag advies over alle producten in de zaak