Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5068 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

p*****@g******** 09-08-2024

Zeer vriendelijk, goede service en wordt telefonisch op de hoogte gehouden van de voortgang.

Brand 09-08-2024

Ik zal iedereen expert aanbevelen vriendelijke mensen zeer behulpzaam en heb goed advies gekregen.
Als ik weer iets nodig heb ga ik zeker na expert.
Yolanda Brand

Horneman 09-08-2024

Ik koop al ruim 60 jaar bij Bushoff (Parnassusweg/Olympiaplein) en later Expert. Dus....?

Van der Geugten 09-08-2024

Wat een goede service, echt excellent. Vakmensen die het apparaat bij je thuis komen plaatsen. En allemaal zo vriendelijk! Een dikke 10 voor de monteurs van Expert Huizen!

j************@g******** 09-08-2024

Heb niks te melden
Gewoon een goede service
En ervaring voor ons
Bij expert Enschede

r******@y******** 09-08-2024

Expert winkel Krimpen a/d Ijssel werkt als een team. Dit zodat de klanten, en ook belangrijk, medewerkers tevreden zijn.
Zeer behulpzaam.

p*************@y******** 09-08-2024

Wel een goed bedrijf, ik dacht dat t product snel binnen zou zijn. Maar duurde 2 weken. Als t op de website had gestaan levertijd kan je rekening mee houden

a********@z******* 09-08-2024

expert blijft voor mij de winkel voor alles wat ik nodig heb. vriendelijk personeel goede service zowel telefonisch als aan huis. ik raad iedereen aan om naar expert te gaan .

w*******@g******** 09-08-2024

Bestelling via Internet verliep soepel en kreeg melding dat de order klaar lag in de winkel om te worden afgehaald,zonder verzendkosten.
De prijs was nagenoeg hetzelfde bij overige leveranciers.
Een verschil is dat je besteld bij een winkelketen en in geval van problemen met de levering of daarna je alleen naar de winkel hoeft te gaan.
Dus geen mogelijke ellenlange communicatie of discussie om tot een oplossing te komen ( voordeel)

p**********@o******** 09-08-2024

Bij Expert krijg je goed advies en wordt je persoonlijk benaderd. Het assortiment is goed gekozen en installeren gebeurt vakkundig.

Laenen 09-08-2024

Goed geholpen in de winkel en bezorgers hebben de bestelling in mijn woning gezet

Dirksen 09-08-2024

Dat je goed behandeld word en er word tijd voor je gemaakt over je product ..

Mulder 09-08-2024

er was een kleine mis communicatie maar dat werd snel opgelost. Tijdens uitzoeken van de artikelen goede uitleg gekregen en keuze mogelijkheden. Meedenken in oplossingen daar waar het niet goed ging, dit betrof geluids apparatuur en andere levering diepvries kast dan afgesproken.

Molenaar 09-08-2024

Hier denken ze als een gewoon mens en geven ook zo advies die je wil hebben en krijgen

e**********@g******** 09-08-2024

Mijn nieuwe koelkast kon binnen een paar uur geleverd worden! Top service en vriendelijke heren (Harlingen). De koelkast ziet er degelijk uit en heeft fijne afmetingen voor onze kleine keuken!

Swart 09-08-2024

Goed en vakkundig geholpen in winkel,bezorgers keurig alles geïnstalleerd en oude koelkast en wasmachine meegenomen .

Top

m*****************@g******** 09-08-2024

Bij expert Nuenen wordt goed meegedacht. Dingen waar ik niet aan gedacht had werden geadviseerd. Prijs was ook goed.

c***********@y******** 08-08-2024

Expert kwam haar afspraken na. Levering kon snel gebeuren, inclusief het veranderen van de draairichting van de deuren. Niks op aan te merken.

d********@u********* 08-08-2024

Bezorgen en de aankoop doen via internet prima,maar de service van Expert Leeuwarden na de aanschaf zeer slecht.

t********@o********** 08-08-2024

Expert heeft een goede en overzichtelijke website, prijzen zijn ok, en snelle levering. Ook is expert al jaren een betrouwbare zaak.

o******@g******** 08-08-2024

Zeer behulpzaam personeel. Bezorger was een hele vriendelijk man met engelengeduld. Als je belt word je goed geholpen. Echt een aanrader.

c***********@h******** 08-08-2024

Deskundig advies, vriendelijk, behulpzaam, eerlijkheid en betrouwbaar. Ondanks drukke periode toch snel geleverd en geïnstalleerd. Top!

Van Doesum 08-08-2024

Koop bij Expert de Mheen te Apeldoorn. Goede service, vriendelijk en deskundig personeel. Al jaren komen wij hier.

Van Beek 08-08-2024

Keurige winkel zeer vriendelijk personeel behulpzaam in het zoeken naar oplossingen prijs kwaliteit goed

Hoop dat deze winkel zich uitbreid in de toekomst ik mis dit soort winkels

Vos 08-08-2024

Bij deze winkel staat service en deskundigheid hoog aangeschreven. Komen de afspraken goed na en bij eventuele vertraging wordt er contact opgenomen.