Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4438 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

m********@h********** 15-03-2024

Combimagnetron besteld via Expert Diemen. Keurig gebeld over de bezorging en de bezorging zelf was vriendelijk en behulpzaam.

De Bruijn 15-03-2024

met oudere al veel aankopen gedaan i.v.m. mijn vrijwilligers werk zijn ook altijd zeer tevreden

k*****@l****** 15-03-2024

Fijne winkel met persoonlijke aandacht van verkopers. Luisteren naar jouw wensen en dringen je niets op.

Venema 15-03-2024

Bij de aanschaf van een afzuigkap prima geholpen en goed geadviseerd. Service is uitstekend in Burgum

Bakker 15-03-2024

Netjes geholpen door een jonge medewerker die zich in eerste instantie een foutje maakte omtrent de internet aansluiting, maar dit is later keurig opgelost

a*************@g******** 15-03-2024

Zeer tevreden over het produkt die ik heb gekocht. De snelle levering, de tijd van afleveren netjes nagekomen. Inmiddels is dit mijn 2e produkt bij Expert gekocht. Zeer tevreden, goeie service, uitleg super bij mijn 1e produkt

Vermeer 15-03-2024

Goede en zeer uitgebreide informatie in de winkel voorafgaande aan onze aankoop van de Samsung TV The Frame. Vakkundige ophanging en installatie bij ons thuis.

g***************@g******** 15-03-2024

Vakkundig en goed advies.

Prijs in verhouding met anderen goed.

Prettige medewerker voor inmeten en montage.

Expert Diepenveen is een fijn alternatief in de omgeving nu andere concurrenten zijn verdwenen.

Algehele beoordeling , zeer goed

Sjabbens 15-03-2024

Prima geholpen, goed advies vooral als alles geïnstalleerd moet worden. Voor mij eem aanrader.

V.d. Bosch 15-03-2024

Netjes te woord gestaan en goed geholpen. Mijn product voor mij in de auto gezet. Zeer tevreden

Vlagsma 15-03-2024

Voor de aankoop van een vaatwasser zijn we in de winkel van Expert

op deskundige wijze geadviseerd. De koop was snel geregeld. De levering was vlot.

Kortom vriendelijke verkopers met verstand van zaken.

Van Rossum 15-03-2024

Blij met zo een winkel in de buurt. Koop lokaal zodat het winkelbestand op peil blijft.

w*************@g******** 15-03-2024

In Twello artikel gekocht, wilde het in Dieren ruilen, is eigenlijk niet mogelijk, moet in dezelfde winkel van aankoop, maar door aankoop van andere artikelen is het wel ingenomen en hoefden wij niet terug naar Twello

Scholtus 15-03-2024

Prima ervaring met expert gehad . Uitstekend advies gehad en de levering was op de afgesproken datum en tijd. Alles aangesloten en goed uitgelegd. Top

s*******@k********* 15-03-2024

Goed advies over de keuze van de inbouw vaatwasser en snel en goed geplaatst.

Expert Vlaardingen

l**********@g******** 15-03-2024

Het is gemakkelijk om een bestelling te plaatsen. Expert neemt snel contact op over de leveringsafspraken en houdt zich daar ook aan. Top!

a************@u********* 15-03-2024

Afhandeling bestelling was goed. In de winkel luisteren audio apparatuur is nauwelijks mogelijk wegens weinig voorraad.

g***************@g******** 15-03-2024

Expert Naaldwijk is wat mij betreft DE plek om je huishoudelijke apparaten te kopen. Een uitmuntende en klantvriendelijke service tegen scherpe prijzen. Ik ben met veel plezier klant bij deze winkel en heb in de afgelopen jaren al mijn huishoudelijke apparaten hier aangeschaft.

Lemmens 15-03-2024

goede mooie tv kunnen vinden voor goede prijs qualiteit.

Verder zeer goede service.

Nette winkel.

Broshuis 15-03-2024

Bij deze Expert(Leersum)wordt met u meegedacht.Dus ja,ik beveel deze winkel aan.

Gerritsen 15-03-2024

Voor kundig advies en persoonlijke aandacht adviseer ik Expert Doornenbal te Nijverdal.

r************@g******** 15-03-2024

Met aandacht, tijd en vakkundig geholpen in de winkel. Levering volgens planning, alles netjes geïnstalleerd en een uitleg gekregen. Zeer tevreden!

Consenheim 15-03-2024

Goede service en aflevering. Heel klantvriendelijk. En behulpzaam bij overige apparatuur aansluiten en configureren.

l*********@y******** 15-03-2024

Zeer tevreden vanwege klantvriendelijkheid en maatwerk op een 'ouderwetse' en vertrouwde manier van oudsher: traditionele elektronicawinkel !

n**********@h****** 15-03-2024

Kundig en vriendelijk personeel. Duidelijke afspraken, heldere communicatie, goede service. Behulpzaam; bij een vraag zoeken ze het voor je uit. Heel blij met Expert Diepenveen.