Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Burgerhout 15-03-2024

Het plaatsen van een nieuwe afzuigkap werd goed en netjes geregeld. Prima service!

j******@u********* 15-03-2024

nooit klachten gehad bij service en instellatie thuis ,

hoewel dat wel wat goedkoper kan!

l*********@o********** 15-03-2024

We zijn zeer klantvriendelijk in de winkel geholpen en een Samsung 65 inch uitgezocht, omdat deze het mooiste beeld was. Eenmaal thuisbezorgd gaf de TV een erg dof geluid, waardoor wij gedwongen waren er een soundbar bij te kopen. Jammer dat dit niet in de winkel was verteld, omdat we anders ws voor een andere TV hadden gekozen.

Kremer 15-03-2024

Klantvriendelijk, goede service, prima voorlichting, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Koelewijn 15-03-2024

Een paar weken geleden een Philips scheerapparaat gekocht. Deze was in de aanbieding. Na een goed advies van de medewerker het product aangeschaft. Het product voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gijzen 15-03-2024

Maandags in winkel besteld.grote keus.

Levering en installatie op dinadag.super!

m********@l****** 15-03-2024

Uitstekende ervaring met bezorging van koelkast. Ondanks de lastige draai in de trap naar de 1e verdieping, rustig en nauwkeurig zonder beschadiging van muren naar boven getild. Korte goede uitleg voor opstarten en werking van de koelkast.

Benschop 15-03-2024

Een winkel met een ruim assortiment, goede prijs/kwaliteit. Een ieder kan aan zijn/haar trekken komen):

h***********@z******* 15-03-2024

Bij aankoop van het product wordt veel tijd besteed aan het geven van advies.

Groeneveld 15-03-2024

Zeer deskundig werkte goed mee,,wacht alleen nog op het terugstorten van te veel betaald brdrag van € 116

e***********@l****** 15-03-2024

Zijn ongeveer 40 jaar klant bij de Expert in Dokkum en dit tot grote tevredenheid.

g*****@g******** 15-03-2024

Besteld op de website bij Expert. Prima prijs/kwaliteit. Afspraken keurig nakomen. En last bus not least: ik ben heel erg blij met het geleverde product.

Bouwhuis 15-03-2024

Erg tevreden over de service van expert. Goede uitleg over verschillende apparaten

Slegers 15-03-2024

Prachtige winkel. Voldoende keuze, deskundigheid en snelheid Wat wil je nog meer

Van de Kraats 15-03-2024

Nette vakkundige medewerkers, misschien iets duurder maar dit wordt rijkelijk gecompenseerd door de uitstekende SERVICE

Van de Pol 15-03-2024

Ik ben prima geholpenen tevreden, misschien is het mogelijk als je veel apparaten aanschaft( 4 stuks met een bedrag van 4000 euro) om wat korting te geven.

Summerville 15-03-2024

Mijn ervaring met expert was goed.

Kon mijn afspraak verzetten.

Dus toppie.

Hermes 15-03-2024

Mijn cadeaubon werd niet geaccepteerd omdat deze niet in de vorm van een plastic card was, maar een papieren VVV-bon. Slecht geregeld dus!

t********@h********** 15-03-2024

Snelle service, vriendelijke benadering door personeel, snelle levering en vriendelijke en behulpzame mensen.

Burgers 15-03-2024

Al jaren klant, nooit klachten, goede service, en een goed gevoel bij de medewerkers.

a***************@o********** 15-03-2024

Fijn en vriendelijk contact in winkel. Goede service, nette bezorging thuis en installatie prima

k*******@g******** 15-03-2024

Het is fijn om online te kunnen bestellen en in de winkel te kunnen ophalen. Dat maakt de service compleet, en daar willen wij best een paar euro extra voor betalen.

c**********@u********* 15-03-2024

Het is voor mij een plezier om bij Expert producten te kopen en/of te bestellen.

Mvg. Ken.

m*******@i********* 15-03-2024

De koptelefoon ging stuk binnen de garantie. Hebben een nieuwe gekregen. Alleen jammer dat ze ons een maand lieten wachten. Ze hadden gezegd dat ze zouden bellen maar dat was helaas niet gebeurt. Zelf gebeld en toen was het zo opgelost.

Venerius 15-03-2024

Top personeel met goeie ervaring en deskundigheid, maar ook vriendelijk naar klanten toe