Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5068 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

m*********@z******* 27-07-2024

Goede uitzoek en mooie prijs/prestatie verhouding. Service is oké als er iets aan de hand is.

m************@l****** 27-07-2024

Koop in een (Expert) winkel voor een betere service die aansluit op je behoeften

r*******@g******** 27-07-2024

Het aansluiten van de wasmachine en uitleg daarover, is best prijzig en heeft maar maximaal 10 minuten geduurd en was achteraf niet voldoende uitleg geweest.

Oelen 27-07-2024

Persoonlijke aandacht, meedenken met de klant, geeft goede informatie, neemt de tijd.

Van Gaal 27-07-2024

Mijn dochter en ik zijn in de winkel goed geholpen door uw medewerker.

Ook het verder afhandelen van de bestelling is prettig verlopen.

De droogtrommel is op het aangegeven tijdstip geleverd en in mijn appartement

aangesloten. Ik ben erg tevreden over de manier waarop de heren dit hebben gedaan .

Van Bergen 27-07-2024

Erg prettig geholpen in Expert Breda bij aankoop tv, magnetron en wasmachine. Levering aan huis ook prima. Peter van Bergen, Breda.

c*************@h********** 27-07-2024

Goed en vlot geholpen. Artikel dat ik nodig had was niet in de winkel. Medewerker heeft dit besteld via de site van mijn te bestellen product

A.k. Blankman 27-07-2024

Prima service. Uitstekende kwaliteit tegen een schappelijke prijs. Vakkundig geïnstalleerd. Echt een aanrader.

Ambachtsheer 27-07-2024

Mijn vrouw en ik hebben het overleg als zeer prettig ervaren. Het brengen aan huis van de nieuwe wasmachine, naar boven brengen, het meenemen van de oude machine plus de uitleg over de werking daarvan, kunnen wij maar één ding zeggen, uitstekend.

Wij kunnen dan Expert ( Huizen ) aanbevelen.

Koopman 27-07-2024

Bij expert kreeg ik een uitstekende uitleg over de aankoop van een vaatwasser, snelle levering en installatie door een zeer vriendelijke en kundige monteur.

h******@g******** 27-07-2024

Op de site stond: vandaag besteld (woensdag) vrijdag in huis. Mooie verhaal: maandagochtend werd het pakket besteld. Dat doet PTT beter !

Dillen 27-07-2024

Krijg hier het gevoel dat men eerlijk en oprecht is, dat men je niet in een bepaalde richting duwt en respecteert.

f*******@r**************** 27-07-2024

De tijd werd genomen om ons een passend product aan te adviseren.

Ook werden er meerderen demonstraties gedaan.

a*****@o********** 26-07-2024

Kon niet op de eerste verdieping geleverd worden en dat gezien de prijs van het product vind ik ronduit slecht. Hebben zelf he tg product naar boven moeten zetten . Als je expert heet moeten zulke klussen binnen je expertise vallen lijkt me.

d************@g******** 26-07-2024

Ben altijd tevreden geweest bij Expert heb er meer gekocht em dik tevreden.

l*********@g******** 26-07-2024

We hebben een Siemens warmtepompdroger aangeschaft.

We werden prima geadviseerd door de medewerker.

De Jong 26-07-2024

Mijn televisie bleek iets te klein in mijn nieuwe huis, dus ik mocht op zoek naar een grotere. De mensen in mijn omgeving hadden goede ervaringen met Expert, dus ik kwam al snel daar terecht. In de winkel heel prettig geholpen en er werd meegedacht over de mogelijke keuze. Uiteindelijk geslaagd en de tv staat inmiddels bij me thuis. Erg blij mee en voor herhaling vatbaar.

Dijkhoff 26-07-2024

Hele positieve ervaring met expert en de producten. We zijn geweldig geadviseerd door Sander in de winkel. We zijn totaal wel 5 x geweest en elke keer was even vriendelijk en adviseerde hij ons geweldig. Daardoor hebben we de goede keuze voor onze loewe tv met surround systeem kunnen maken.

k**********@h********** 26-07-2024

Via de site van Expert fijne koelkast gekocht. Nette afspraak voor de leverings datum. Kwamen afspraak goed na.Top als het nodig mocht zijn ,zeker daar bestellen.

d******************@i*********** 26-07-2024

Geen klachten over Expert an sich, maar personeel mag wel klantvriendelijker en behulpzamer.

j***********@g******** 26-07-2024

Op maandag telefonisch een koel- vriescombinatie besteld, prettig en to-the-point door de medewerkster geholpen. De bestelling is op vrijdagmiddag volgens afspraak geleverd. De draairichting van de 2 deuren moest omgedraaid worden, dat is deskundig en netjes door de bezorgers gedaan. Vervolgens is de koel-vrieskast op z'n plaats gezet, aangesloten en is er een korte uitleg gegeven over de werking en de functies. De bezorgers hebben alle verpakkingsmateriaal netjes opgeruimd en de oude koel-vrieskast mee terug genomen. Uitermate tevreden over Expert/LEC in Hengelo.

a************@h********** 26-07-2024

Op alle aspecten in TOP winkel . Bij een volgende aankoop zeker eerst naar Expert !!!!

r***********@h****** 26-07-2024

Snel en vakkundig geholpen.

Kennis van zaken.

Eerlijk advies.

Niet opdringerig.

Geven goed advies en tips over het product.

m*************@g******** 26-07-2024

Werd meteen goed ontvangen in de winkel en kreeg de aandacht en goede uitleg over het produkt dat ik wilde kopen.

Stijger 26-07-2024

Vroeg om een actie model , volgens verkoopster was dit zo. Na aankoop internet afgezocht en kwam dit product 10 procent goedkoper tegen.