Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4315 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

a*************@o********** 15-03-2024

Voor echte persoonlijke service moet je bij Expert zijn. Mediamarkt is wellicht iets goedkoper maar dan telt voor mij toch de service van Expert en de vriendelijke medewerkers van het filiaal hier in Zevenaar

g*********@k********* 15-03-2024

Goede service, snelle levering. Echt een voordeel om lokaal te kopen, in onze eigen woonplaats dus!

j*********@h****** 15-03-2024

Fijn en goed geholpen en de levering is goed gegaan plus installeren en uitleg was goed

Van Oudenaaren 15-03-2024

Ben helemaal tevreden over het aankoopproces en het product is precies wat ik wilde gebruiken!

Van Raalte 15-03-2024

Het betreft een reparatie van de stofzuiger. Kosten €170. Expert adviseerde om dan een nieuwe te kopen. Ons principe is wat nog gerepareerd kan worden laten repareren. Expert kon ons begrijpen en had begrip voor onze keuze.

Peeters 15-03-2024

Onze Laptop was niet meer leverbaar ze hebben het goed opgelost door een andere Laptop aan te bevelen het is een goede keuze wij zijn er blij mee we komen zeker nog een keer terug als we nog iets nodig hebben

c*********@o********** 15-03-2024

Bijzonder vriendelijk en ter zake kundig gesprek met de winkel in Harderwijk

Veenvliet 15-03-2024

In tegenstelling tot het bestellen van een product via een webwinkel vind ik het persoonlijke contact,en eventuele vragen die je hebt ,heel erg prettig.

Koster 15-03-2024

Prima bedrijf. Fijn personeel met kennis van zaken. Overigens hoor ik niet anders dan positivisme over Expert Huizen.

m*******@m****** 15-03-2024

Het is helaas niet vandaag besteld, morgen in huis. Levering duurde bijna drie weken. Voor de rest prima service

j*******@c******** 15-03-2024

Zeer fijne ervaring medewerksers vakkundig en oplossingsgericht ik kom zeker terug

Beijer 15-03-2024

Hele fijne service ,heel vriendelijk personeel ,goede monteurs en bezorgers.

\hele fijne machine makkelijk in gebruik en energie zuinig.

Prijs kwaliteit prima.

m*********@h********** 15-03-2024

Kopen bij de Expert is nadeel dat kunt het apparaat bekijken, vragen stellen, vergelijken met het andere, nadenken, ze hebben een goede, hulpzaam service, ze bezorgafspraak maken, bovendien ze monteren thuis er apparaat. Bedank Expert

Luiken 15-03-2024

Zeer leuk medeweker, nam tijd om verschillende apparatten uitteleggen en eerlijk over prijs en kwaliteit.

e***********@g******** 15-03-2024

Onlangs een nieuwe TomTom gekocht omdat de "oude" kapot leek te zijn. Toen deze toch niet kapot bleek konden wij zonder enig probleem de nieuwe weer inleveren en werd het volledig aankoopbedrag teruggepind. Klasse!

Koens 15-03-2024

Wij vinden Expert Haaksbergen een fijne winkel. Dit om het vriendelijke personeel. De goede service en het meedenken.

j*******@h********** 15-03-2024

Heb hele goede ervaringen met Expert Drunen,ik koop het liefst mijn witgoed bij een betouwbare winkel.

Haas 15-03-2024

Snelle levering. Fijne jongens die het afleverde. Heel netjes alles op zijn plek gezet. Top.

j*******@p******** 15-03-2024

Product in de winkel besteld omdat het niet op voorraad was, het product was snel af te halen, een dag eerder dan gedacht.

b**************@o********** 15-03-2024

Telefonisch aankoop geregeld, ging prima en vlot. Kreeg ook meteen het bezorgtijd te horen ondanks dat het apparaat nog besteld moest worden. Had een wijziging aan het apparaat verzocht, was al correct voor aflevering uitgevoerd.

Levering was prima, veel vroeger dan aangekondigd maar dat is voor mij geen probleem, klaar is klaar.

r***********@g******** 15-03-2024

Goede ervaring met kopen, laten bezorgen en de service tijdens het plaatsen.

Ik kon alleen dectrsvk en Tracé code niet openen en Expert was minder goed bereikbaar. Maar de rest ging goed.

Smeets 15-03-2024

apparaat was niet in de winkel aanwezig, maar snel besteld bij miele de levering ging sneller dan verwacht.

oud apparaat mee genomen en alles netjes op de plaats gezet ( zolder ) met bijbetaling, maar dit is het zeker waard gezien de miele wasmachines +/- 100 kg wegen.

f*************@g******** 15-03-2024

In de winkel werd met mij mee gedacht. Prijzen zijn goed en concurrerend, maar met toegevoegde deskundigheid van het winkelpersoneel. Absoluut een aanrader!

l************@h********** 15-03-2024

Het bestelproces en contact over levering waren goed. Mijn bestelling was een cadeau voor de verjaardag van mijn vriend. Bij andere bedrijven wordt een pakketje in een doos bezorgd, waardoor je niet kan zien wat erin zit. Dat blijkt niet het geval bij Expert. Mijn vriend nam het pakketje aan, omdat ik niet thuis was. Hij kreeg van de berzorger de ereader zo aangereikt met op de bovenkant de factuur geplakt. De bezorger zei nota bene ook nog: "Ik kom een ereader bezorgen". Hier baalde ik enorm van. Mijn vriend wist meteen wat hij voor zijn verjaardag kreeg én wat het heeft gekost. Verbeterpunt is dus onherkenbaar bezorgen voor het geval iets een cadeau is...

C j Dalemans 15-03-2024

zondag ging de vriezer stuk . maandag van alles geprobeerd maar niks . dinsdag ochtend aan de tel. en internet met een medewerker een nieuwe uitgezocht. en anderhalf uur later stond hij al te draaien . super snel . heel blij mee