Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4491 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Van Dijk 15-03-2024

Ik heb de smarthone online besteld en na een berichtje in de winkel afgehaald.

Je wordt hier altijd goed geholpen perfekt…..

Stichting Wereld Paviljoen 15-03-2024

zie eerdere opmerkingen: Horst is een TOP winkel met vriendelijk en vakkundig personeel.

Tillemans-kessels Boomkwekerij 15-03-2024

Di is een winkel waar ik graag mijn benodigdheden koop vanwege service, kwaliteit

De Heer 15-03-2024

Het filiaal Vlaardingen is 'n fijne winkel en de medewerkers zijn toppers. Geen vraag is hen teveel. De tv is heel mooi en prachtig van beeld. Ik raad dit filiaal ook aan anderen aan.

m************@c******** 15-03-2024

Ik zeg altijd ik woon in een dorp , dus dichtbij is fijn om nog een winkel te hebben alleen jammer dat ze m’n oude strijkijzer , wat voor de deur stond vergaten mee te nemen. En ik heb een miskoop gehad , m’n ijzer was veel te zwaar dus had gewoon naar de winkel moeten gaan voor advies maar pech

m**************@l****** 15-03-2024

Expert heeft mij uitstekend geholpen met het uitzoeken van een wasmachine, daarnaast kwamen ze de oude ophalen en hebben ze de nieuwe netjes voor me geïnstalleerd.

Echt een top service!

f*******@g******** 15-03-2024

Advies prima, datum van levering prima, maar de levering zelf slecht, kreeg een telefoontje of ik het dan zelf maar kon komen ophalen.

Kok 15-03-2024

Bij expert Vroomshoop ben je verzekerd van vriendelijk personeel. Een snelle en goede service!

Berlemon 15-03-2024

Goede winkel, vriendelijk personeel en goed advies voor mij.

Ik koop al jaren alles bij Expert Hillegom en ben zeer tevreden over deze winkel en het personeel.

v**************@g******** 15-03-2024

Prima Amerikaansen koelkast door expert Breukelen geleverd volgende word een koffie automaat top service

i***@h************* 15-03-2024

Voor een persoonlijk advies kun je goed bij Expert terecht. gewoon prettig om in je eigen woonplaats alles te kunnen vinden. de Service is goed.

Van Hierden 15-03-2024

Naar mijn mening de beste winkel voor uw elektrische aankopen. Heel goed personeel en heel goed en vakkundig geholpen. Grote klasse.

d*******@p******** 15-03-2024

Er wordt goed naar je geluisterd en stel je vragen, dan wordt er goed meegedacht. Prettige zaak met kundige mensen.

Van de Brink 15-03-2024

Ik kwam voor een eenvoudige tv voor mijn moeder van 88 jaar. Geen enkele druk om iets duurders te kopen of iets dat ik niet nodig had. Hij had drie keuzes in de prijsklasse onder de € 300. Volgens de verkoper was een duurder toestel niet nodig.

Installatie verliep bijna vlekkeloos.

p************@x******** 15-03-2024

Geen reden om verder te zoeken, deze lokale aanbieder heeft alles wat wij zoeken tegen een concurrerende prijs.

m******@h********** 15-03-2024

Bestellen afleveren en plaatsen goed gedaan. Over de droogtrommel nog geen beoordeling. Heb hem pas een keer gebruikt

e*************@l****** 15-03-2024

Expert doet haar naam en zeker in Leersum meer dan eer aan.

En het internet zal zeker aantrekkelijk zijn als het om de kale prijs gaat maar de service absoluut niet. Men neemt de tijd👍

De Hoogh 15-03-2024

werd netjes en vlot geholpen

deskundig uitleg van het artikel.

mooie winkel vriendelijke medewerkers.

h*************@h********** 15-03-2024

Expert Marum, topwinkel. Snel contact vanuit henzelf, snelle levering mogelijk voor de vrieskast die ik had besteld en ook binnen het doorgegeven tijdvak bezorgd. Superfijne service!

Asmawidjaja 15-03-2024

Goede uitleg in de winkel en bezorgservice super, oude wasautomaat eruit en nieuwe erin en aangesloten, top

Leppers 15-03-2024

Dat het adres expert tilburg uitstekend materiaal leverd ik ben er zeer tevreden over

Lijfstijling 15-03-2024

Vriendelijk en deskundig advies over mijn aankoop, maar ook over een ander product. Men neemt de tijd. Niet opdringerig.

i*********@z******* 15-03-2024

Expert is geweldig in alle opzichten, kan iedereen aanraden daar hun inkopen te doen

Heldens 15-03-2024

vriendelijk en vrijblijvende uitleg over produkten.

Zeker niet opdringerig,geven je goed uitleg en laten je dan zelf nadenken over je keuze en met rust.

Van der Kloor 15-03-2024

Expertise, betrouwbaarheid en goede service naar de klant.

We zijn erg content met de bestelling v.d nieuwe vaatwasser en montageservice aan huis 🏡

Expert kunnen we U zeker adviseren ✅