Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4421 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

b*********@g******** 15-03-2024

Goede service van Expert. Deskundig vriendelijk personeel.

Genoeg keuze. Anoniem.

Van Der Ven 15-03-2024

tel. info aanbieding wasmachine voorkant folder, de verkoper probeerde gelijk terwijl ik er niet om vroeg een andere wasmachine van siemens aan te smeren, bij bestellen in de winkel probeerde de verkoper het weer opnieuw. ze verdienen te weinig op de aanbieding in de folder!de afgesproken middag van bezorgen erg laat, zelf gebeld. na 15 min. stonden ze te bellen, ze wilde zonder wasmachine boven komen. het verhaal: wij hebben voor u dezelfde machine in de auto staan, alleen met een 2 extra bij het artikel nr. alleen deze machine is 150 euro duurder. wij willen met u middelen u hoeft dan alleen 75 euro bij te betalen. dit werd niet door ons geaccepteerd. nu moeten wij weer wachten tot dinsdag, dan krijgen wij de machine die wij besteld hebben en vooraf in de winkel hadden betaald. later keken wij op internet op de expert site. deze machine was 101 euro duurder in werkelijkheid en geen 150 euro. ze proberen je voor de gek te houden! met een verhaal wat niet klopt. betreft aankoop berkel en rodenrijs order 2401044535. met een snelle babbel in de winkel proberen ze je een duurder toestel aan te praten, terwijl je er niet om vraagt. daardoor een zeer negatieve ervaring. al eerder gebeurd met een koffiezetapparaat, wij hebben de truck door! bij ons lukt dit niet.

s*******@l****** 15-03-2024

Ik ben prima en snel geholpen, klantvriendelijk personeel,

Alles was top…1000 keer beter dan de onpersoonlijke media markt!!

g**********@m****** 15-03-2024

Slechte service, uiteindelijk zelf opgehaald. Product is best groot, bij het verlaten van het pand werd de deur niet even opengehouden.

g***********@l****** 15-03-2024

toners besteld, andere dag bezorgd door vriendelijke medewerker. Een tevreden klant.

h********@u********* 15-03-2024

Klantvriendelijkheid is heel goed en prijs kwaliteit is ook prima, ze doen wat ze beloven TOP service

e**************@h********** 15-03-2024

Wij kopen graag via Expert Breezand vanwege de goede service en deskundigheid

Uitterdijk 15-03-2024

Fijne winkel, goede producten en vriendelijk, behulpzaam personeel.

Goede service.

s*********@l****** 15-03-2024

Zeer goede en snelle service bij Expert Pijnacker. Denken met je mee en verder.

a*****************@h********* 15-03-2024

Het team in venray , m.n. xxx is deskundig, vriendelijk en behulpzaam.

Maakt duidelijk het verschil met internet shoppen.

h*********@c******** 15-03-2024

naar mijn gevoel eerlijke en enthousiaste uitleg door medewerkerxxx, waarbij ook zijn eigen ervaring met het product mede gedeeld wordt. Hierdoor het het juiste product gekocht.

Moricke 15-03-2024

Na aanschaf van een stofzuiger bleek hij bij thuiskomst een verkeerde keuze te zijn, maar zonder enig probleem werd hij opgehaald en ingeruild voor een minder zware, kleinere en stillere. Enige minpuntje; alles bij alles duurde het een week voor de ruil rond was..

Denekamp 15-03-2024

Nadat mijn oude wasmachine was ontploft stond de medewerker van Expert Nunspeet direct klaar om te zorgen dat ik binnen enkele dagen weer een prachtige nieuwe machine tot mijn beschikking had. Echt top. Goed advies n.a.v. wensen en het gebruik van de machine zodat ik nu ook een machine heb die past bij onze was gewoontes. Top!!!

l********@h********** 15-03-2024

Deskundigheid,fijne sfeer en personeel.Snelle levering en installatie.Zeer tevreden.

e****@t********* 15-03-2024

Het blijft een winkel, met persoonlijke service. Ook als je via internet bestelt.

Honing 15-03-2024

We komen al jaren bij Expert en zijn steeds zeer goed geholpen en geadviseerd.

l**************@t********* 15-03-2024

op vrijdag besteld en op zaterdag erna het product in huis, Geweldig wat een service.

j**************@h********* 15-03-2024

Goede service , ook van de bezorgers ik zou het aanbevelen bij Familie en vrienden

Coumans 15-03-2024

Het team Expert Maastricht heeft veel expertise in huis, waardoor je bij jouw aankoop altijd een passend advies en maatwerk krijgt in jouw aankoop. Daarnaast komt men altijd de gemaakte afspraken na en ook na jouw aankoop is er bij vragen en/of reparaties altijd een TOPservice!!

l*********@h********** 15-03-2024

Fijne ervaring met Expert Elst. Bestellen online ging heel gemakkelijk en ik werd heel vlot gebeld voor een bezorgafspraak. Vriendelijk te woord gestaan en levering super snel. Twee vriendelijke en vrolijke bezorgers.

b*********@h********** 15-03-2024

Topwinkel om u produkt wat daar in het assortiment bij expert Hillegom wilt gaan aanschaffen.

b**********@p************* 15-03-2024

Netjes geïnformeerd over het product en de levering ook met aandacht geholpen.

g************@h****** 15-03-2024

Snel en makkelijk online besteld, pakket lag op de toe gezegde datum klaar.

Rommens 15-03-2024

Vriendelijk personeel, netjes geïnstalleerd en bezorgd op de afgesproken tijd. Duidelijke uitleg van het apparaat.

Van Oosten 15-03-2024

Vriendelijk en denken mee als er iets niet geleverd is zorgen ze dat het toch doorgang heeft