Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Spaans 15-03-2024

Ruim assortiment van wasmachines, degelijk advies en snelle levering. Helemaal top !

Van Esseveld 15-03-2024

Expert Leersum is een winkel waar je nog ouderwets goed geholpen wordt. Vriendelijke en deskundige hulp en uitleg.

Duinmeijer 15-03-2024

Fijn personeel in de winkel

Goede adviezen

Vriendelijke bezorgers aan huis

Nieborg 15-03-2024

We hebben intussen al het een en ander bij Expert gekocht en we zijn heel erg tevreden over de artikelen en de service van Expert

j********@u********* 15-03-2024

Een overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel en uitstekende prijzen.

Bouwman 15-03-2024

Het hele traject van inmeten, bestellen en inbouwen van koelkast en vriezer verliep snel en vlekkeloos met een vrolijke monteur.

m*************@u********* 15-03-2024

Prettige bediening, klantgericht en vriendelijk Goed /0verzichtelijk assortiment prettige monteur die plaatsing van aankoop uitvoerde.

De telefonische bereikbaarheid zou wat beter kunnen, een afspraak moet soms bijv. verzet worden en ik wil zelf een monteur ook niet voor niets laten komen.

o********@a****** 15-03-2024

Onze ervaringen met de winkel in s'Heerenberg zijn van zeer goede aard vanwege enerzijds de bereikbaarheid,service en de benadering van de klant in de winkel die in onze ogen relax is en men tevens niet opdringerig is.

Wardenaar 15-03-2024

Expert is een goede e n professionele zaak. Het winkelpersoneel was heelhulpvaardig en gaf deskundig advies.

Tonneijk 15-03-2024

Het is fijn dat we een expert winkel in Helmond hebben. Ik heb al verschillende bekende er op attent gemaakt

Van Geel 15-03-2024

Zeer tevreden over de winkel,prijzen, personeel en bezorgen zeer aan te bevelen

Hagymassy 15-03-2024

Zeer betrouwbaar zaak. Al de hulp,advies, afspraken enz..was nagekomen. Kan alleen aanbevolen!

j***********@g******** 15-03-2024

We zijn in de winkel goed geholpen en geadviseerd, als diegene die heeft bezorgt heel tevreden over het product.

De Veer 15-03-2024

Wild u een apparaat kopen, denk dan aan Expert Heemskerk. Heeft medewerkers die met je meedenken. Ook is er voldoende aanbod. Een fijne winkel waar de klant nog voorop staat

r***********@g******** 15-03-2024

Expert Zelhem is klantgericht en luistert naar de klant. Helpt zo goed als mogelijk en geeft een zeer goede service.

h*****@g******** 15-03-2024

Prima geholpen. Snelle levering (zat zonder wasmachine). Ik beveel mijn expert ( A.J. Ernststraat, Amsterdam) van harte aan.

b***********@g******** 15-03-2024

Expert Hof in Haren is heel goed. En ik vind deze invuloefening vreselijk. Niet nauwkeurig of juist veel te vals -nauwkeurig. In gewoon Nederlands is zeer goed het beste. Groningers houden niet van flauwekul schaalverdelingen met uitstekend, zeer goed en goed. Waar gaat dit over? Mijn ervaring met de dealer is zeer goed, met dit vragenformulier ...... Bedenkt u zelf maar een diskwalificatie.

Van den Wijngaard 15-03-2024

Vrij veel keuze in de winkel zeer goed geholpen en goed verzorgd geleverd netjes en goede uitleg gehad van de medewerker die de producten geleverd heeft

m***************@g******** 15-03-2024

Altijd goed , geduld is belangrijk vooral als je wat ouder bent , zeker in deze snelle wereld v nieuwe producten .

Mvr gr

Bosten 15-03-2024

The deliver was one week later than advised as the machine was delivered late to the store. Then the delivery was arranged the next day - excellent

Bax 15-03-2024

Fijne zaak en goede medewerkers. Weten waar ze over praten en goede adviezen.

d************@g******** 15-03-2024

alles volgens gemaakte afspraak. Koelkast dinsdag besteld, de week erop op maandag afgeleverd en geinstalleerd.

Tip: Vraag om een bevestiging (van de in mijn geval telefonische bestelling) per mail.

Reekers 15-03-2024

Al jaren vaste klant bij Expert Berkhof te Vroomshoop! Verkopers heel behulpzaam. Levering en installatie heel snel en goed.

e***********@g******** 15-03-2024

Na problemen met een Siemens wasmachine kon ik die omruilen voor een ander merk tot volle tevredenheid.

e****@q********** 15-03-2024

Expert Breezand levert goede kwaliteit, heeft capabele medewerkers, die je helpen te besluiten. Kortom ik kom er al jaren, de service is altijd goed.