Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4421 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

a***********@z******* 15-03-2024

Zeer ervaren medewerkers en zeer klant vriendelijk van begin tot einde

Is een winkel waar ik graag kom

Van der Moolen 15-03-2024

Prettig geholpen goed meedenken van de verkoper.

Bezorger heeft de televisie prima geïnstalleerd.

h**********@g******** 15-03-2024

Expert kan ik van harte aanbevelen. Zonder bezoek aan de winkel ben ik uitstekend geholpen, toen er een monteur voor het verhelpen van een klein mankement hier was heeft hij mij geholpen bij het maken van een keuze van een apparaat dat aan vervanging toe was. Zo kon ik meteen bestellen. Het nieuwe apparaat werd op de toegezegde tijd afgeleverd, aangesloten en uitgelegd. Diverse handelingen liet de medewerker mij een handeling zelf doen, beantwoordde nog vragen naar tevredenheid. Beter kan het eigenlijk niet.

f************@g******** 15-03-2024

zo wel in de winkel als internet altijd goede ervaringen gehad. De service is perfect

g****@h********** 15-03-2024

De begeleiding vanaf het moment van het uit zoeken van het product, tot aan de levering en installatie thuis was zeer goed. Als we vragen hadden, dan konden we die gerust stellen.

b*************@g******** 15-03-2024

Zeer goede deskundige, persoonlijke service met geduld en aandacht voor de klant.

g*************@k*********** 15-03-2024

deze Expert Winkel Tromp is na Jaren niet meer weg te denken in Leeuwarden

altijd een oplossing zoeken ze nemen de tijd.

Nieuwenhuis 15-03-2024

Ik kom al tientallen jaren bij LEC. Deskundig, vriendelijk en ze nemen de tijd voor je.

d*******************@h********** 15-03-2024

Heel slechte communicatie. Winkel heeft bezorgtijd veranderd in overleg. Wordt niet nagekomen. In telefoon gesprek wordt gelogen alsof ik diegene ben die het verandert heeft. Heel duidelijk, al bij verkoop uitgelegd , waar het bezorgd werd. Na email gestuud te hebben niets terug. Nooit meer voor ons

h**********@z******* 15-03-2024

Direct geholpen. Wist het product wat ik wilde kopen. Eerder hierover info ingewonnen elders. Voor verkoper helder wat mijn wensen waren. Kreeg advies en gaf opties wat uiteindelijk keus voor mij gemakkelijk maakte. Van tevoren kijken/vergelijken en voor-nadelen bezien is bij duurdere producten raadzaam.

Bij de verkoop zijn dit voor klant wezenlijke zaken, dus eerlijk en transparant zijn geeft vertrouwen.

e****@p******** 15-03-2024

Heel goede ervaringen met een echt Nederlands bedrijf, geen Amazon of Bol boeven. Kudos Expert!

t********@g******** 15-03-2024

Prettige winkel, goede service, deskundig en eerlijk advies en prima service van de monteur/installateur.

Van de Vorst 15-03-2024

Heeft eigenlijk geen revues nodig. Expert Deurne is altijd vriendelijk, nemen tijd voor je en geven goed advies.

d******************@p******** 15-03-2024

Goed meegedacht voor het juiste product (vaatwasser met specifiek scharnier) en prettige persoonlijke bejegening. Daarnaast nog steeds een goede prijs.

d************@z******* 15-03-2024

Ik raad expert aan aan andere mensen de medewerkers zijn beleeft en service is hardstike goed

Van de Veen 15-03-2024

Goede uitleg van het product Levono tablet.

Via Whatsapp besteld goede communicatie.

Vriendelijk personeel

Weer een zeer tevreden klant

Expert Nijkerk

Veen 15-03-2024

Hier in Uden hebben ze geen tijd om de telefoon op te nemen. Wanneer je een berichtje mailt dan wordt je snel teruggebeld

Van Wijnsberge 15-03-2024

Prima monteurs. Ondanks een inmeetfout door Expert , toch tot een oplossing gekomen.

Ben hierover zeer tevreden,

Dahmes 15-03-2024

Deskundig, vriendelijk, behulpzaam personeel, en lokaal,( koop lokaal ) super tevreden , bijna alle elektrische apparaten bij Expert Heemskerk vandaan

h*************@i********* 15-03-2024

Fijne winkel, duidelijke hulp bij de keuze. Snelle levering en er zelf geen omkijken naar hebben; dat is de service waar ik naar op zoek ben.

Knol 15-03-2024

Niet flexibel in afhandeling verzekering. Mijn verzekering was 4 dagen te laat afgelopen.

Geen coulance

Bouwman 15-03-2024

Werd niet meteen geholpen terwijl ik wel bij de balie stond, daar stonden vier personeelsleden achter, maar zei waren druk bezig met zichzelf.

c*******@h********** 15-03-2024

Top service!!

Volgende keer als ik wat nodig heb zal dat zeker bij Expert zijn.

j*********@g******** 15-03-2024

Geweldige service. Ondanks drukte binnen 2 mijn wasmachine op de plaats. Nog bedankt.

Bowier 15-03-2024

Goed geholpen en op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling.

Afleveren en montage verliep perfect.