Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Van de Rijdt 15-03-2024

Super service en vriendelijke verkoper met gedegen advies ook monteur zeer vriendelijke en geduldig die ook nog een puntje precies werkt klasse

i*******@g******** 15-03-2024

Verkeerde info gekregen over levertijd. Bereikbaarheid voor vragen matig tot gewoon geen reactie via whatsapp.

Willemsen 15-03-2024

Ouderwetse aandacht voor de klant, tegenwoordig geen vanzelfsprekendheid meer. We voelen ons gewaardeerd als klant.

m*************@g******** 15-03-2024

De monteurs zijn erg behulpzaam en doen een extra stapje voor de klant.

En in de winkel zelf zijn ze vriendelijk en meedenkend.

De Block 15-03-2024

Leuk personeel met verstand van zakken vlot geholpen en goede prijs. Dank voor advies

Schippers 15-03-2024

Deskundig personeel, duidelijke uitleg en meedenken over aanpassingen.

Vriendelijke benadering, nemen de tijd voor je.

Heikamp 15-03-2024

Goede informatie van verkoper gekregen waardoor wij gemakkelijke keuze voor aankoop deden. Ook nog van ander product info gevraagd eb gekregen. Fijne zaak met goede service.

h********@h****** 15-03-2024

Kopen bij een kleinschalige winkel waarin je de mensen kent heeft veel voordelen. De deskundigheid van de medewerkers is bovendien beter dat die in de hele grote winkels

Hoogvliet 15-03-2024

Als vanouds een zeer betrouwbaar bedrijf, het ruime assortiment en vriendelijk geholpen zeer aan te bevelen.

Van Kamer 15-03-2024

Al bij eerdere aankopen bij Expert zeer tevreden over product als ook de levering en plaatsing daarvan.

Peffer 15-03-2024

Ga langs in de winkel dan zie je het product en krijg je alle uitleg.

Fijn om dan je keuze te maken

Vergeer 15-03-2024

Onze ervaring is gelijk aan voorheen.

Zeer kundig personeel en uitleg over het product.

Bij vragen een snelle reactie.

m*****@o********** 15-03-2024

Goede aandacht

Goed advies

Snelle levering

Grond 15-03-2024

Het product dat wij kochten, werd op correcte wijze hier in orde gemaakt, daardoor liep alles op rolletjes.

Beekhuizen 15-03-2024

Goed geholpen in de winkel en op tijd thuis geleverd. Vriendelijk te woord gestaan bij het installeren.

Stoker 15-03-2024

Mooie ruime overzichtelijke winkel. Goed opgeleid personeel en als product niet voorradig is volgende dag in huis.

Eigenaar is helemaal top

Andringa 15-03-2024

Moeilijk. Drie verschillende medewerkers gesproken en mij geholpen. Niet bij iedereen hetzelfde advies. 27 februari het product opgehaald, leek mij niet al te enthousiast. Vroeg mij een aantal keren"wat wil je nu".

Ben met produkt naar huis gegaan en een tweetal personen gaan mij nu hier verder uitleg geven.

Van Os 15-03-2024

Goede informatie en de tijd nemen

Om een keuze te maken . Blij met de spullen die ik daar gekocht heb .

m**************@h********** 15-03-2024

Top!! Als je ergens vragen over hebt of twijfels, dan kan Expert Drunen je helpen! Goed, vriendelijk advies en zeer goede service! Aanrader!

De Koning 15-03-2024

Expert Groningen ebbingestraat is de beste winkel, vriendelijke, professionele medewerkers. Staan altijd voor je klaar en zeer behulpzaam. Super tevreden! Koop nergens anders.

Talma 15-03-2024

Prima service, zeer vriendelijk. Prima product en prima bezorgd en aangesloten.

Van Heerde 15-03-2024

Vriendelijk en vakkundig personeel.

Denken mee met klant en geven goed advies.

Renes 15-03-2024

Weer een goede ervaring bij Expert.

Ben vriendelijk geholpen in de winkel goed geadviseerd.

En ook de bezorging was weer goed

Veldman 15-03-2024

Bij vele klachten binnen een half jaar van een ander groot merk heeft men mij geholpen dat mijn vaatwasser werd terug genomen en mocht ik een andere vaatwasser uitzoeken.

Dat noem ik nog eens service van Expert TerApel..

Boor 15-03-2024

goede service

snelle levering en denken met je mee, weet waarover ze praten