Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5068 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Haarsma 30-07-2024

Vanaf het moment dat ik de winkel in Assen betrad, werd ik snel en naar mijn idee deskundig geholpen en kwam het snel tot Keuzes

f************@z******* 30-07-2024

Laatst voor een betaalbare goede tv oriënteert en kwam bij Expert Landgraaf terecht. Vriendelijke verkoper en we kregen goed en kundig advies. De verkoper nam echt de tijd en de moeite om advies en uitleg te kunnen geven over de aan te schaffen TV. Top werkelijk een uitstekende service!.

Ook de rust als je binnenkomt, en niet al worden ontvangen met 80 decibel zoals div mega elektro zaken! Een verademing deze winkel en een tv wat het is geworden, dat ze daar nog jaren plezier aan kan beleven. Geweldige beeld kwaliteit, en prima geluid zonder soundbar. Dus, niets anders dan lof over de kwaliteit van het toestel en de gegeven service door de mensen van Expert Landgraaf.

*****

d**********@z******* 30-07-2024

Expert biedt een prettige sfeer om geadviseerd te worden met een goede prijsstelling.

m***********@h****** 30-07-2024

Goede keus en mooie aanbiedingen. Uitleg en levering/installatie van de aankoop super gedaan.

Van Staveren 30-07-2024

Bij Expert krijg je goede, deskundige en eerlijke voorlichting over je gewenste aankoop. Over de prijs hoef je je nooit zorgen te maken, die is doorgaans concurrerend

s*******@h********** 30-07-2024

Ze denken echt mee en bellen netjes voordat ze komen. ik had o.a. een koelkast besteld en kreeg de tijd om de ruimte waar de koelkast stond schoon te maken omdat ik die zelf niet kan verschuiven. Ze namen alle tijd en legden alles uit en perfect aangesloten. Alle vragen werden beantwoord en de winkelmedewerker aan de telefoon was heel aardig en dacht mee

Van Haaren 30-07-2024

Alles is altijd uitstekend bij expert.

Ik ga naar de winkel vanwege de service en toegevoegde informatie.

Kan geen internet tegen op

Oomkens 30-07-2024

Een redelijk kleinschalige winkel met toch veel keuze mogelijkheden, direct of door bestelling. Een persoonlijke deskundige benadering, goede adviezen en beantwoording van onze vragen.

r***********@t********* 30-07-2024

Ik ben een zeer tevreden klant. Zal dan ook zeker terug komen bij een volgende aankoop.

p********@c******** 30-07-2024

Snel geholpen door vriendelijk personeel en goede adviezen mooie winkel een aanrader

Nijboer 30-07-2024

het was een prettige manier van samenwerking zowel voor de uitleg en levering van het product

De Leeuw 30-07-2024

Expert Joure, lekker dichtbij, fijne winkel met ruime keus en hulpvaardig en deskundig personeel

Heller 30-07-2024

Ivm met een specifieke maatvoering en gebruikswensen kregen we zeer goed advies mbt opties voor een nieuw (grote) koel/vriescombinatie. De deskundigheid en heldere communicarie leidden tot de bestelling bij Expert Nuenen.

Bakker 30-07-2024

Het bestelde product kwam 4 dagen eerder als was besteld.

In een woord geweldig

Meems Van Asperen . 30-07-2024

Een fantastische winkel

Goed personeel

Alles aan boord, anders bestellen ze het voor je

Nieuwenhuis 30-07-2024

Geen levering mogelijk vanwege personeelstekort. Ook late aankoop speelde mee, maar toch jammer..

j**********@k****************** 30-07-2024

Expert Bushoff is een superfijn bedrijf met scherpe prijzen en adequate service en kennis bij de medewerkers. en echte aanrader . je voelt je gezien en gehoord. de medewerkers nemen echt de tijd om je te adviseren. dank daarvoor

Schouten 30-07-2024

Fijne winkel. Bij vragen wordt alles uit de kast gehaald om een oplossing te vinden. Wij zijn trouwe klant en zullen dat ook blijven

c**********@g******** 30-07-2024

Fijne winkel ervaring, goed product gebaseerd op een test van de consumentenbond

l***********@o********** 30-07-2024

Expert is een goede zaak, tuurlijk kan levering paar dagen later zijn dan eerste afspraak, dat overkwam mij i.v.m. aanlevering bij expert , maar ze komen afspraak na

Smits 29-07-2024

Deskundige en persoonlijke advisering. Als er al een keer iets is dan is er goede service. Uiterst prettige winkel.

k************@g******** 29-07-2024

In overleg is alles mogelijk bij expert Winschoten! Goede service zowel in de winkel als door de bezorgers / installateurs.

Kortstra 29-07-2024

Prima service, alleen de Netflix app was na het installeren door monteur op de 2e tv per abuis geüpgraded! Dus had opeens het duurdere abonnement! Van 13,99 naar 18,99 . Heb zelf even weer recht gezet via Netflix! . Verder zeer tevreden

omtrent expert in Haren 👍

Hooikammer 28-07-2024

Grote overzichtelijke winkel. Hulpvaardig en vriendelijk personeel. Ook veel kennis van het product, in ons geval een printer.

Maar ook bij de aankoop in het verleden van een smart tv, koelkast, computer altijd goede service. Ook aan huis bij het plaatsen van een apparaat.

Zijlstra 28-07-2024

Ik ben bij de mediamarkt geweest alleen maar verkoop praatjes.

Bij Expert is dat wel even anders die hebben de technische kennis, dat zegt genoeg.

en de service uitstekend! Hartelijk dank!