Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4471 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Reef 15-03-2024

ik ben al bijna 30 jaar klant bij Expert.

wij zullen niet snel een ander bedrijf vinden,die zo behulpzaam is

Van Dijk 15-03-2024

Deskundig personeel met eerlijk advies. Afspraken worden altijd prima nagekomen. Prettig om daar te komen.

f*****@k********* 15-03-2024

Mooie en diverse voorraad tv's.

Helaas heeft jonge medewerker van Expert herhaaldelijk beloofde datum en dagdeel van bezorgen niet gestand gehouden. Daardoor gevoel gekregen dat snelle verkoop belangrijker is dan klant(vriendelijkheid).

Andere, ervaren en oudere medewerker steevast klantvriendelijk aan telefoon.

Medewerker voor service aan huis ook klantvriendelijk en behulpzaam.

Swan 15-03-2024

Wellicht is Epert niet de allergoedkoopste maar persoonlijke service en garantie maken dat weer goed , en dat is hun kracht

c*********@h********** 15-03-2024

Prijs / kwaliteit en mogelijkheden van deze TV zijn uitstekend.

Mooi voordeel was dat er gratis en 2.1 soudbox systeem werd meegeleverd.

Al met al een goede aankoop met een TV met perfect beeld, waar het uiteindelijk toch om draait.!!

s*********@t********* 15-03-2024

Goede service, de winkel is fijn, sympathiek personeel, de bezorger was kundig en netjes op tijd aanwezig.

Weits 15-03-2024

Prima service en vakkundig en vriendelijk personeel. Afspraken worden nagekomen.

d**********@h********** 15-03-2024

De bezorging en afhandeling vond ik matig tot ongeïnteresseerd.

Geen tijd!

m*********@h********** 15-03-2024

Zeer vriendelijke en deskundige verkopers in de Nieuwe Ebbingestaat! Ook aan de telefoon krijg je meteen goede informatie. De producten zijn van goede kwaliteit. De prijs-kwaliteitsverhouding is goed. Ook vergeleken met de prijsvechters ben je goedkoop uit bij deze winkel. De service is uitstekend: voor elk probleem een oplossing. Kortom: voor wit- of bruingoed kun je op hun rekenen!

Lammerts 15-03-2024

zeg tegen anderen. dat expert goedis. ik heb ervaring. meerdere malen bij expert gekocht

b******@h****** 15-03-2024

Vriendelijk en kennis van zaken ,bezorger netjes en vriendelijk en ook kennis van zaken ,snel en correct

a**********@h********** 15-03-2024

Goede service. Aardig en kundig personeel. Oplossing gezocht voor probleem kookplaat.

Jilisen 15-03-2024

Expert geeft goede service , staan altijd voor je klaar vriendelijk personeel

wij komen er al jaren heel vertrouwd

d***********@k********* 15-03-2024

De vriendelijkheid en deskundigheid van de medewerkers leiden uiteindelijk tot een goede koop van een product

Koch 15-03-2024

Vlotte en vriendelijke service. Zeer snelle levertijd en installatie. Installatie deskundig, vlot en prettig

De Jong 15-03-2024

ben opzich redelijk te vreden we zijn nu nog even in onderhandeling van de niet geleverde produkten en

Nijnatten 15-03-2024

we zijn in de winkel goed voorgelicht en vriendelijk geholpen en een goed product gekocht.

service was ook zeer goed. een aanrader om hier te kopen.

d********@h****** 15-03-2024

We zijn zeer tevreden over het advies bij de aankoop van een Philips scheerapparaat. Zeer goed advies voor mogelijke aanschaf tv en audio.

Van het Nederend- De Graaf 15-03-2024

Zelf ga ik nooit meer naar Exp e rt aan de Jan Ernststraat.

Je krijgt niet eens een factuur van je gekochte product alleen een kassabonnetje!!!

r*********@u********* 15-03-2024

Goede prijs en snelle levering door een lokale Expert ondernemer. Een goede mix van online shoppen en lokaal winkelen.

Visser 15-03-2024

Mijn ervaring is dat je daar behandeld word als een koning. Er word niets opgedrongen en je bent niets verplicht .ze kijken met je mee wat het beste bij jou beurs past .ik ben al jaren klant .zeer tevreden

l**********@z******* 15-03-2024

Heb geen goed woord over de hele winkel in Castricum.

Zal ook iedereen afraden om daar hun producten te kopen / bestellen.

w************@z******* 15-03-2024

uitstekend ben zeer tevreden over expert, ook de levering keurig op tijd zeer klantvriendelijke mensen

Koks 15-03-2024

Vriendelijke en deskundige mensen. Makkelijk om te parkeren, zonder parkeermeter

l***********@u********* 15-03-2024

Wij zijn heel prettig geholpen bij Expert in Apeldoorn en stellen een fysieke winkel en persoonlijke aandacht op prijs