Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

r*******@k********* 15-03-2024

Prima ervaring bij Expert.

Goede service. Vriendelijk en deskundig personeel. Bezorging binnen 24 uur.

Antwoord op alle vragen.

Ben zeer tevreden.

v**********@l****** 15-03-2024

Vriendelijke medewerkers, goed geholpen en op de hoogte gebracht van de bestelling

r********@h******** 15-03-2024

Expert is misschien iets duurder dan de meeste prijsvechters. Maar je krijgt er wel kwaliteit en een uitstekende service voor terug!

m************@h********** 15-03-2024

Super vriendelijk en deskundige bezorgers. Contact met de winkel was ook helemaal top.

Oosthof 15-03-2024

Medewerkers van Expert hebben grote kennis van hun producten.

Bij Expert belenen ze ook een goede service.

De Klant is bij Expert een gewaardeerde Klanten en geen nummertje.

h********@s******** 15-03-2024

op zoek naar een afzuigkamp. Op internet gezocht en goed geholpen bij de definitieve keuze door expert. Model niet in de winkel. Toch goed advies, mogelijkheden rondom bestellen nagegaan en vervolgens ook besteld. Prima.

Polman 15-03-2024

Bij de Expert in Leersum, vindt U een goed advies, goede service, veel aandacht omtrent uw wensen, kundig personeel!

Boshuizen 15-03-2024

Misschien ben je iets duurder uit….

Maar de service is TOP!

Het is het waard!

a**********@g******** 15-03-2024

Al jaren klant, zeer goede ervaringen en zeer goede service als er iets kapot is.

j******@k********* 15-03-2024

heb n.l. ook familie die zeer tevreden is en daar veel hebben gekocht, net als wij.

j*******@x******** 15-03-2024

Stel je vragen met je wensen aan de medewerkers, die elkaar ondersteunen bij de specifieke zaken

d****@l****** 15-03-2024

Goede en vriendelijke service via de telefoon. Vriendelijke bezorgers. Zeer tevreden. Heb vaker bij Expert producten gekocht en dat blijf ik in de toekomst zeker doen.

m*******@s******** 15-03-2024

Fijne webshop en fijne winkel. Artikel snel geleverd. De eerste waar we heen gaan als er een nieuw hh apparaat gekocht moet worden.

Blanken 15-03-2024

Indien het artikel wat je zoekt aanwezig is, ben je verzekerd van vriendelijke deskundig advies.

m********@l****** 15-03-2024

Vriendelijk personeel, deskundig, behulpzaam. Winkel op zichzelf is ook overzichtelijk.

y**************@g******** 15-03-2024

Zeer goede service in de winkel en goed geholpen thuis.

Uitstekende producten

j*******@h********** 15-03-2024

Wij zijn ontzettend goed geholpen bij het aanschaffen van onze nieuwe laptop. Prima service en vriendelijk personeel.

i*******@h********** 15-03-2024

vlotte service werd ook geplaats (2 trappen)

nette heren zette hem op de plek

Van Velzen 15-03-2024

Wij zijn tevreden over het advies, de levering en de installatie. Prima service.

Enkhoff 15-03-2024

Wij bestellen altijd telefonisiche,we worden altijd goed geadviseerd over het product

a***********@o********** 15-03-2024

De goedkoopste keuze als je vast aanspreekpunt (winkel) wilt hebben. De wasmachine is nog nieuw, dus met de service heb ik nog geen ervaring.

Kempink Aalbers 15-03-2024

Ik heb maar één keuze,en dat is Expert. Het bestelde artikel is keurig verpakt,netjes afgeleverd, het is een aanrader.

Nabben 15-03-2024

Expert is een prima winkel, ruim assortiment, prettige inrichting, goede sfeer en deskundig personeel.

r**********@l****** 15-03-2024

Top, service. Product bleek aanvankelijk niet goed, snel en servicegericht opgelost!

Stemkens 15-03-2024

Prima op tijd geleverd wel hoge kosten voor aansluiten kookplaat en op de plek zetten koelkast