Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Groen 15-03-2024

Heel fijn geholpen. Tablet gekocht en ze hebben alles overgezet .ben 72 dus kan dat niet zelf

j****@l****** 15-03-2024

Slechte service in winkel. Op maandag product besteld en vrijdags zelf gebeld of het al binnen was. Zeggen ze we hebben op woensdag gebeld, terwijl dit niet zo was.

b************@o********** 15-03-2024

Expert Leersum is echt een fijne winkel. Soms moet je er wat langer wachten, maar dat is omdat ze voor alle klanten aandacht en tijd hebben.

h******@h******** 15-03-2024

fijne winkel ideaal je vult je naam in op een tablet en de verkoper komt zelf naar je toe

c**********@c******** 15-03-2024

Het advies om maar ‘n nieuw apparaat te kopen omdat reparatie duurder zou zijn dan ‘n nieuwe terwijl het defecte apparaat nog wel degelijk onder de garantie bleek te vallen is zeer slecht en ook zeker niet duurzaam!!!

d***@c******** 15-03-2024

Zeer goede en klantvriendelijke service. Deskundig advies en afspraken werden stipt nagekomen. In-en uitbouw vaatwasser goed gedaan. Detail vergeten, maar snel weer opgelost.

f********@h********** 15-03-2024

Hulp in de winkel en uitleg was prima en geen gehaast .

Afspraak voor levering was perfect .

De installatie werd netjes gedaan en bij alles wat er werd gedaan, uitleg ,ook over de werking van de machines.

Weer geen gehaast.

Van der Woude 15-03-2024

Ik heb al eerder gezegd dat we Expert Wieringerwerf fantastisch vinden qua deskundigheid, behulpzaamheid, service, vriendelijkheid enz enz.

En dit horen we ook altijd van andere mensen in Wieringerwerf.

m***********@h********** 15-03-2024

Prima aankoopadvies voor niet standaard maat inbouw koelvriescombinatie voor bestaande keuken.

Vakkundig geinstalleerd door HDL.

Mijn complimenten en mijn volgende aankoop doe ik zeker weer bij Expert Hillegom.

Lagas 15-03-2024

Bij de levering wordt de TV uitgepakt en gecontroleerd, ik zou de TV zelf ophangen en aansluiten en de bezorger heeft daarvoor nog advies gegeven. Al met al een prima aflevering.

Weijers 15-03-2024

De beste winkel voor electronica.

Geven goede service en correcte verkopers. Lang leve de winkel in de straat.

Flint 15-03-2024

Wat ik erg gewaardeerd heb is dat het oude apparaat gedemonteerd werd. De keukekastdeur over gezet, oude apparaat meegenomen en nieuwe zorgvuldig gemonteerd Dat alles binnen 1 uur.

Leidner 15-03-2024

Vakmanschap is meesterschap zowel bij de aankoop als installeren en service alles tezamen is het gewoon geweldig

Houden zo

w***********@h********** 15-03-2024

Helaas, het artikel werd mij aangeboden voor een lagere prijs dan de kassa aangaf en ik dus het artikel niet voor de aangeboden prijs kon kopen.

Weide 15-03-2024

Prettige winkel en vriendelijk personeel.

Heel fijn dat je nog “geholpen” wordt in deze tijd.

Ik kom zeker terug.

k**********@g******** 15-03-2024

Nieuwe wasmachine besteld (incl. het ophalen van de oude). Dit ging super soepel en snel, maar na de installatie bleek dat de kraan erachter flink lekte. Iets waar een hoop installateurs hun handen vanaf hadden getrokken, omdat het probleem niet in het nieuwe apparaat zat maar in m’n keuken zelf.

Al zoekend naar een loodgieter die m’n reservekraan kon installeren, stelden Gio en Danny voor om me er anders direct zelf even mee te helpen. Een enooooorm vriendelijk gebaar dat me veel geld en moeite heeft bespaard. Kortom: super fijne service en erg blij met het apparaat!

Goosen 15-03-2024

Alles volgens afspraak, goede service en prijs kwaliteit verhouding is goed.

t**********@h****** 15-03-2024

Beetje meer service bij aflevering zoals verpakking meenemen zou wel ten goede komen

e***********@h********** 15-03-2024

Zéér fijne winkel goed advies geen mooie verkooppraatjes want daar prik ik zo doorheen. goed overleg met collega’s en een mooie prijskwaliteit tov de internet aanbieders.

Verduijn 15-03-2024

Goede voorlichting en service over de wasmachine. Echt toppie!! Erg blij mee wast goed en komt droger uit de wasmachine dan mijn oude.

Mater 15-03-2024

Hebben een koel vries combinatie gekocht, kon niet in de woning komen, de medewerkers hebben hem weer meegenomen, mag terug naar de winkel en heb twee losse apparaten gekozen die wel via de trap naar boven komen, SERVICE SERVICE MET EEN HOOFDLETTER HOOFDLETTER!

j********************@g******** 15-03-2024

Prettige winkel en deskundig advies

Service van Expert Berkhof is altijd goed.

Product steelstofzuiger nog geen ervaring mee.

De Vries 15-03-2024

Zoals altijd nu ook weer een goede ervaring bij Expert. Goed en deskundig geholpen en goed advies.

Een mooie overzichtelijke winkel.

Hoitsema 15-03-2024

Apparaat is door mij telefonisch besteld. Goed afgewikkeld. Bezorging uitstekend en ook plaatsing door 2 mensen van Expert was heel goed. Vriendelijk, secuur en netjes zijn op deze mensen van toepassing.

Mooij 15-03-2024

Quooker keurig geïnstalleerd. Netjes overleg gepleegd over plek van montage.

Werking uitgelegd en alle verpakkingsmaterialen etc. afgevoerd.