Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5068 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

j**********@h********** 12-09-2024

Online een Sharp kruimeldief gekocht. Expert heeft een Uitstekende prijs- kwaliteit verhouding. Echter levering vond pas plaats na 13 dagen. Terwijl dit in eerste instantie na 5 dagen zou zijn.

Van Heusden 12-09-2024

Bij Expert Huizen worden we altijd goed geholpen dus wij zijn héél blij met dit filiaal en de medewerkers 👍👍👍

w******@x******** 12-09-2024

Alles vlot en via afspraak geregeld en gemonteerd en prettige service. En alles werkt goed.

Van der Gevel 12-09-2024

Bij expert altijd perfect geholpen en thuis brengen en installeren ook perfect geen haast klus dus ook bezorging 10plu

h********@h******** 12-09-2024

De medewerker die de tv geïnstalleerd heeft, deed dat op een goede en rustige wijze en zorgde ervoor dat ook ik mij de bediening ervan eigen kon maken.

k********@g******** 12-09-2024

Weer een fijn, prima telefoontje... en alles werd keurig overgezet van het oude naar het nieuwe.

Terwijl wij nog boodschapje gingen doen werd alles in orde gemaakt. Zeer behulpzaam allemaal.

z**********@d************* 11-09-2024

een verzorgde winkel met vakkundig personeel met persoonlijke aandacht en altijd meedenkend

De Koning 11-09-2024

instellen van de nieuwe apparatuur positief,bevestiging van de vorige levering

w*********@p******** 11-09-2024

Goede uitleg bij aankoop van onze wasmachine en droger.

Komen afspraken na. Raad het aan.

m***********@g******** 11-09-2024

Ik ontving een kapotte vaatwasser. mocht niet geruild worden want het was ingebouwd in mijn keuken volgens expert. Ik moet nu wachten op een monteur van Beko om het probleem op te lossen.

p***************@g******** 11-09-2024

Let op : Je moet niet vooraf betalen bij Expert, want ze komen afgesproken berzorgtijd niet na.

Dijkstra 11-09-2024

Personeel is altijd bereid (en in staat) om in voorkomende gevallen mee te denken over alternatieven.

m*************@g******** 11-09-2024

Prettige mensen en goed en duidelijk advies en uitleg. Ook de aflevering en installatie verliep snel en plezierig met duidelijke instructie.

e****************@g******** 11-09-2024

Prima service, goed advies, niet opdringerig, prijs-kwaliteit verhouding uitstekend.

Kuipers 11-09-2024

Betrouwbaar bedrijf doe al vele jaren hier mijn aankopen , kan het u aanbevelen.

De Reus 11-09-2024

Al jaren voelen wij ons als klant welkom bij Expert, zeker als je de deskundigheid en vriendelijkheid van het personeel ervaart. En uiteraard de kwaliteit van het product speelt een grote rol.

a***********@h********** 10-09-2024

Wasmachine heeft goede review en werkt in de praktijk ook heel fijn.

Service van expert is heel prettig en goed

m**********@g******** 10-09-2024

Geen update over gedane bestelling !!

Na enkele dagen contact opgenomen

Product niet op voorraad

Winkel geeft dit uit handen aan andere winkel en dan begint bestelling opnieuw

Ik vind dit slechte service

h***********@g******** 10-09-2024

We zijn erg goed geholpen in de winkel artikel werd vlug en correct geleverd

Coenraad 10-09-2024

als je een aankoop wil doen en je wil precies weten wat je koopt dan moet je bij expert zijn. ze zijn erg vakbekwaam en helpen je de juiste keuze te maken

Janssen 10-09-2024

Zonder enig visserslatijn… moet je om diverse redenen, wat dan ook, prijs, kwaliteit en service, altijd bij Expert zijn!

Naeye 10-09-2024

Ik ben blij dat ik voor Expert gekozen heb. Ik ben telefonisch goed geholpen na uitzoeken online thuis wat ik ongeveer wilde. En alles is naar wens verlopen. Dikke pluim voor Expert Zuidzande.

r*****@z******* 10-09-2024

Ik heb in aug. 2024 mijn ingebouwde koelkast laten vervangen. Men kwam eerst langs om de maten op te meten en er werden mij twee aanbiedingen gedaan van een koelkast binnen mijn budget. Alhoewel het elders iets goedkoper was heb ik toch voor Expert gekozen, ik hoef niet perse voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten gezien de service die er geboden werd tw bezorging en montage. Alles ging perfect, de heren waren vakkundig en gingen voortvarend te werk. Hadden de nieuwe koelkast snel keurig en strak gemonteerd en namen de oude mee. Ik ben er super blij mee....eindelijk geen bedorven waren meer :)

Kanis 10-09-2024

Prima geholpen met een klantvriendelijk bezoek in de winkel

Goeie afspraken bezorging en montage

Best goed geholpen .

Arnoldussen 10-09-2024

Ik heb alleen maar uitstekende ervaringen met expert en kan deze iedereen aanraden.