Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Van der Werf 15-03-2024

Sneek had het artikel niet op voorraad en wilde niet leveren terwijl het wel via de website te verkrijgen was; toen maar naar Bolsward gegaan waar het wel op voorraad was.

Nieuwenhout 15-03-2024

Wij kopen al sinds jaar en dag bij Expert.

Uitstekende kwaliteit en goede voorlichting.

Bovendien concurrerende prijs.

n**********@h********** 15-03-2024

Wij zijn zeer prettig geholpen er werd goed meegedacht. Het plaatsen van onze koelvriescombinatie is uitstekend gedaan. Wij bevelen uw bedrijf dan ook aan.

s*********@z******* 15-03-2024

Dit is een zaak waar ik van hou. Geen overdreven gedoe, maar gewoon goed in alles waarvoor de zaak is bedoeld. Het leveren van goede producten door het juiste personeel.

m****************@g******** 15-03-2024

Service en levering prima, helaas is Expert wel aan de dure kant in vergelijking met andere verkopers (Mediamarkt en CoolBlue, bijvoorbeeld).

Diekema 15-03-2024

Bij Expert staat de klant centraal, giede prijs kwaliteit verhouding en persoonlijke aandacht. Service kon niet beter. Schaf 100 x liever een product aan bij Expert dan een bv een van de grote winkelketens

e**********@g******** 15-03-2024

Na diverse media grootheden bezocht te hebben omtrent onze wens voor een wasdroger in waterpomp uitvoering terecht gekomen bij Expert/Vlaardingen, de medewerker was helder en zeer duidelijk omtrent de keuze die er door ons gemaakt diende te worden, met als resultaat dat er 2 medewerkers het apparaat kwamen brengen en installeren dat kost iets, maar de opbrengst is vele malen groter dan de kostprijs zelf. Wij zijn zeer blij met de uitstekende service en het mee denken van ht Expert filiaal te Vlaardingen

Perik 15-03-2024

ik werd goed en fijn geholpen ook helpen zij mij met de TV netjes uit leg en in de auto plaatsen fijne winkel .

e*****@h******** 15-03-2024

Gewoon prettig om in de winkel te kopen. Overzichtelijker en meer zekerheid m.b.t het te kopen produkt.

i************@g******** 15-03-2024

Ereader voor 149 euro gekocht waarbij werd aangegeven dat er contact opgenomen zou worden over de levering aangezien de ereader op dat moment niet voorradig was. Mail gekregen van de winkel in Pijnacker dat zij de vraag hadden uitstaan bij een andere winkel en dat die contact zou opnemen. Daarna niets gehoord en ineens de dure Ereader via de brievenbus binnen gekregen zonder vooraankondiging! Gelukkig geen schade, maar wel heel bijzondere manier van levering van zo'n duur product!

m***********@h********** 15-03-2024

Expert goede winkel, goede service, goede levering. Expert plaatsing droger op wasmachine was een extra kosten post wat mij niet is vertelt. 14,95 kwam erbij op. Dat is geen service van een winkel waar ik in een korte termijn een drogen en een wasmachine heb afgenomen. Erg Jammer

e*********@h****** 15-03-2024

Zeer te vreden het product was niet voorradig heb ik een mail van gehad kwam een paar dagen later

r***********@a***** 15-03-2024

Mooie aanbieding, duidelijke afspraken levering, vriendelijke bezorger en netjes afgeleverd.

f******@u********* 15-03-2024

Ben al lang klant bij u winkel, in Dordrecht wijk Crabbehof goede service, en levering geen problemen, MVG,

Frans.

e********@y******** 15-03-2024

Deze vestiging van Expert levert hoge kwaliteit door te streven naar verkoop van een geheel bij de klant passend product.

h********@g******** 15-03-2024

Product werd niet geleverd. Bij zelf navraag te doen bleek dat het product niet op voorraad was. Totaal geen terugkoppeling hierover. Zelf 3x in de winkel geweest over status. Pas na ruim 1 maand werd ik geïnformeerd over afhalen.

a*********@h****** 15-03-2024

Zou erg handig zijn als filialen onderling uitwisselen

Bij filiaal a bestellen en bij b ophalen

Van Uden 15-03-2024

ik ben nog altijd tevreden maar met de printer die niet goed werkt en ik hoor daar niets over duurd wel

te lang

w*********@g******** 15-03-2024

Goede evaring en netjes afgeleverd goed artikel mis alleen het water vul bekertje

Van der Velden 15-03-2024

Voor snellere levering direct betalen. Het kan anders veel langer duren dan gedacht voordat er geleverd wordt.

Van Berlo 15-03-2024

Ik ben heel goed en prettig geholpen. Ook nadat ik mijn soundbar gekocht had, kon ik bij expert terecht met vragen.

d********@h******** 15-03-2024

kom uw produkten kopen bij de plaatselijke leverancier. zo houden we ons winkelbestand op peil. bij de zevenaarse expert bent u op het goede adres voor service en persoonlijke benadering.

Baars 15-03-2024

Deskundig en vriendelijk personeel, dat goede informatie aan de klanten geeft, waarbij zowel de voor- als de nadelen worden aangegeven.

Producten zijn van goede kwaliteit. Ruim assortiment en indien het niet in de winkel ter plaatse aanwezig is, wordt er altijd bij omliggende filialen geïnformeerd of het product daar wel aanwezig is.

Brons 15-03-2024

Ik adviseer ga na deze winkel

1 .perfect geholpen,

2 .En installeren aan huis snel en kundig en vriendelijk.

Top bedrijf

g**************@g******** 15-03-2024

De bestelling plaatsen was makkelijk. De service van het afleveren was keurig. De wasmachine kwam op de afgesproken tijd en de bezorgers hebben alles goed uitgelegd .