Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Van der Mik 15-03-2024

Gewoon fijn om mondeling en live bij expert te kopen met uitstekende verkopers.

e**********@g******** 15-03-2024

Ik zou vooral geen gebruik maken van de inmeetservice. Dan word er namelijk gezegd dat het niet past terwijl het perfect past

c**********@k*********** 15-03-2024

Ik ben goed geholpen in de winkel, medewerker(s) hadden kennis van zaken. Doen moeite om na te gaan of een product nog leverbaar is. Ook de bezorging, installering en uitleg van de tv en radio was prima in orde.

j***************@h********** 15-03-2024

Zeer goed geadviseerd door de werknemers van Expert. Zeker aan te bevelen en kom hier graag weer terug.

y********@h****** 15-03-2024

Expert doet wat ze zeggen. Hier ben je geen nummer maar nog echt een klant. Ik betaal voor die service liever iets meer dan dat ik bij een groot bedrijf een nummer ben. Service en kortelijntjes zijn waar Expert voor staat! Erg belangrijk in deze tijd. Daarnaast zijn de producten die ze verkopen van kwaliteit. Dus ja koop er zeker weer!

l*********@z******* 15-03-2024

Voor persoonlijk advies voor je aan te schaffen producten moet je bij Expert Nederweert zijn.

h************@g******** 15-03-2024

Ruim assortiment voor een redelijke prijs. Prijs/kwaliteit verhouding is goed en mocht je telefonisch contact willen dan wordt je vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen of geadviseerd. Dit laatste weet ik van mijn aankoop in 2022. Je wordt correct geholpen.

j*************@g******** 15-03-2024

Prima geholpen, goede service! We zijn tevreden! We komen hier wel weer terug!

d***********@g******** 15-03-2024

Besloten om via Expert te kiezen voor de kleinere detailhandel i.p.v. de grote concerns. Super service en pretig contact. Dit ga ik vaker doen.

w*********@g******** 15-03-2024

Gaan al jaren naar Expert in Raalte ze kennen je daar en geven een zeer goede service.

Bij binnenkomst in de winkel, wordt je met je naam verwelkomt, waar vindt je dat nog.

Betaal iets meer maar je weet dat er een ploeg mensen staat die meedenkt met je.

Bedankt Expert Raalte voor jullie service en inzet.

Wim/Magda

c*******@u********* 15-03-2024

Makkelijk besteld online,duidelijke info omtrent levering. Keurig netjes geleverd,uitgepakt en geistalleerd.

a*****@p******** 15-03-2024

Heel fijn dat er een Expert winkel in de buurt is waar je heen kunt gaan en netjes en vlot geholpen wordt en de nodige adviezen krijgt

h********@k************ 15-03-2024

Vanaf de aankoop tot de aflevering zijn we vriendelijk en vakkundig geholpen.

Stiefelhagen 15-03-2024

Expert Leersum is een mooie winkel met veel aanbod, en een hele goede en deskundige service.

d*************@x******** 15-03-2024

Prima bedrijf, makkelijk contact te houden, je krijgt keurig overal bericht over.

w************@g****** 15-03-2024

Expert combineert fysieke winkels met online bestellen. Heel prettig, je wordt gebeld voor een afspraak voor afleveren. Je kunt ook zelf bellen zonder lange wachttijd. Ga vaak ook even naar een winkel om te kijken of voor advies. Wordt altijd prettig geholpen.

h**********@m***** 15-03-2024

Expert zou niet mijn eerste platform zijn waar ik zou zoeken, maar moet toegeven dat ik zeer aangenaam verrast was over het assortiment en de prijzen. Een volgende keer wanneer ik iets zoek, ga ik zeker eerst hier even kijken.

j***@j******************* 15-03-2024

Afspraken nagekomen en bij wijziging bezorging klantgericht en vriendelijk contact

b**********@h********** 15-03-2024

Prima producten, alleen de klant communicatie en de gemaakte afspraken vanuit Expert laten zeer te wensen over.

a*************@g******** 15-03-2024

Bij Expert staat service nog hoog in het vaandel, heb nog geen nee gekregen bij Expert

Hartog 15-03-2024

Ik kom 2 dagen na mijn bezorging van het gekochte produkt bij de winkel met eigenlijk 2 vragen. Het betrof beiden instellingsvragen. Een vraag werd opgelost. Voor de tweede vraag moest ik maar een andere keer terugkomen want op maandag was er niet veel personeel.................................. was dat ook tegen me gezegd als ik een artikel was komen kopen op dat moment?

t*********@g******** 15-03-2024

40 euro betalen voor een vriezer op de eerste verdieping te plaatsen en stekker in het stopcontact te doen

p************@g******** 15-03-2024

Hele goede service met veel kennis. Wij zijn uitstekend geholpen met onze zoektocht naar een nieuwe vriezer

Theunissen 15-03-2024

Wij hebben met Expert goede ervaring over aankoop, prijs, bezorging, en installatie en zijn er goed tevreden over indien nodig volgende keer weer!

m**************@g******** 15-03-2024

Vriendelijke medewerkers. Goede service . De expert is .10 keer beter dan de mediamarkt.