Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Schaaphok 25-01-2023

Wij wilden een bovenlader wasmachine van Miele, Expert heeft ondanks de slechte beschikbaarheid van dit product toch gezorgd dat er een exemplaar bij ons bezorgd, geplaatst en aangesloten kon worden.

Frankena 25-01-2023

Expert Zutphen is een prettige zaak met kundige mensen waar je prima geholpen wordt. Natuurlijk kun je ook via bol.com bestellen maar mocht er iets zijn kun je toch makkelijker bij een fysieke leverancier terecht.

Smit 25-01-2023

Levering, betaling en garantie verloopt niet naar wens.
Verder alles uitstekend.

Broers 25-01-2023

Voor ons is Expert een genot om even rond te kijken, en een geplande aankoop rustig met de verkoper te bespreken als het gaat om kwaliteit en mogelijkheden van een product. Er wordt aandacht aan de klant besteed, geen haast werk!!! Kortom Expert is een winkel waar je met een tevreden gevoel een aankoop doet, de service is perfect, en de koffie is van uitstekende kwaliteit

J.J.L. Broers

Hillegom

Zorghuis Alblasserwaard 25-01-2023

Super snelle en zeer vriendelijke service. Heb smorgens telefonisch wasmachine besteld voor zorghuis en smiddags al in huis

Kap-elgersma 25-01-2023

Expert is betrouwbaar. Heeft deskundige mensen om je te helpen en altijd wel een leuke aanbieding.

Andringa 25-01-2023

Zeer snelle, vriendelijke en deskundige begeleiding. Ook de aflevering was top.

s***************@g******** 25-01-2023

Op woensdag 11 januari 2023 een bestelling gedaan in de webshop van Expert van een artikel waarvan wordt aangegeven dat het voorradig is. In de bestelling aangegeven dat gekozen is voor afhalen in de Expert winkel in Hardenberg. Van de bestelling een bevestiging ontvangen met de mededeling: "Expert Hardenberg zorgt voor de volledige afhandeling van uw bestelling en neemt z.s.m. contact met u op om door te geven wanneer u de bestelling kunt komen afhalen."

Aangezien er niet direct een reactie komt vrijdag 13 januari gemaild met het verzoek om een update. Geen reactie op ontvangen. Zaterdag 14 januari gebeld met een winkelmedewerker, die niet direct de juiste info kon verstrekken maar na doorvragen mededeelde dat het artikel 17 januari binnenkomt.

Op dinsdag 17 januari geen reactie ontvangen.
Op donderdag 19 januari een standaard mail ontvangen met alleen de mededeling dat het artikel niet voorradig is bij de leverancier en dat het "naar verwachting" in februari weer op voorraad komt en dat ik de order kan annuleren als ik hier niet op wil wachten. Geen excuus of wat dan ook. Op vrijdag 20 januari wederom een mail gestuurd met mijn reactie, dat ik teleurgesteld ben in de service en het bovenstaande verloop weergegeven. In deze mail aangegeven dat ik de bestelling annuleer en verzoek het geld terug te storten. Op dinsdag 24 januari nog geen reactie, dus wederom een mail gestuurd met een verzoek om een reactie.

Op dinsdag 24 januari volgt de volgende reactie van Expert Hardenberg:

"In reactie op uw vorige mail het volgende:

Wij krijgen wekelijks updates van voorraden bij onze leveranciers. Hier staan de voor ons bekende leverdata in. Helaas is het “sinds 2021/2021” nog steeds vaak het geval dat leverdata niet nagekomen worden door leveranciers. In plaats daarvan krijgen we uitstel na uitstel. Dit is bij meerdere merken helaas het geval.

Het is spijtig dat uw bestelling niet tijdig geleverd kan worden. Helaas kunnen we hier als winkel niets aan doen, iets wat we graag anders zien.

Wij zullen de order annuleren en het betaalde bedrag terugstorten uw rekening. U krijgt hier een bevestiging van op de mail"

Wederom geen excuses van de betrokkenen aan mij als klant.

Expert Hardenberg kruipt in de slachtofferrol en legt de oorzaak bij de leveranciers van diverse merken, omdat de leverdata niet worden nagekomen. Ze geven aan dat ze hier ook nog eens als winkel niets aan kunnen doen. Het toont aan dat Expert de zaken niet op orde heeft. Ik vermoed dan ook dat ik niet de enige klant ben die online besteld, waarbij dit optreedt en waarschijnlijk is dit dus een landelijk probleem, waar alle lokale Expert winkels mee te maken hebben.

Sprong 25-01-2023

Ga voor een persoonlijk gesprek met een medewerker en overleg wat kan of wat je wil.

Hendriks 25-01-2023

heb ik al vaker gedaan ,omdat het bij ons steeds naar tevredenheid is gegaan.

b**************@h********** 25-01-2023

Vriendelijke medewerkers en heb zelf me droger met een steekwagen van hun opgehaald fijn dat er nog vertrouwen is in de klant.

Flikweert 25-01-2023

Ik kies altijd voor Expert. Gemakkelijk in je eigen omgeving. Iedere week een folder met leuke aanbiedingen, waar ik altijd
even in blader.

h**********@o******** 24-01-2023

De aankoop betrof een koolfilter m.a.w een service artikel dus een aantal vragen n.v.t. of niet relevant.

m**********@k********* 24-01-2023

In een woord Toppers @Expert Uden! Goede service, meedenkend, duidelijk uitleg bij t maken van de juiste keus! Ook de monteurs die bij je thuis komen om de spullen te installeren zeer deskundig en werken netjes!

Rinus 24-01-2023

De Expert winkel op winkelcentrum de Loper in Vlaardingen heeft mij zeer deskundig geadviseerd met mijn aankoop van de Liebherr vriezer. Ik heb in het verleden meerdere apparaten gekocht bij deze Expert in Vlaardingen altijd goed geholpen met deskundig advies en op afgesproken dag bezorgt

Van de Weijer 24-01-2023

tevreden over het product,ik ben oudere en heb b.v bij de koop hulp van kinderen.
echter ik mis bij alle apparaten een korte praktisch uitleg op papier.Je kunt na uitleg niet onthouden en dan moet je weer vragen.als je bedenkt dat wij niet alles behoeven te kennen,maar practische dingen zou makkelijk zijn..De overheid wil de ouderen thuis laten blijven dat is goed maar je moet wel met het apparaat overweg kunnen.wij missen dat heel erg.Veel ouderen zitten daar mee.Maar het lijkt dat wij moeilijk zijn en beter konden verdwijnen,dat willen we nog niet maar zijn voor vele bedrijven nog van belang.

p**************@h********** 24-01-2023

Heb printer bij de Expert winkel aangeschaft. Werd keurig ontvangen door een stagiare, die me later koppelde aan de verkoper.
Hierna de koop snel en efficient afgehandeld.

Hoeven 24-01-2023

Al je in een keer alleen komt te staan, dan is het wel een andere wereld voor je. Ze hebben gedoeld en leggen het wel drie keer uit voor dat het kwartje valt bij me. Als je bijna 80 jaar bent , loopt dat niet zo hard meer in je bolletje.

Martens 24-01-2023

wij komen al vele jaren in de winkel dat is door de vriendelijkheid en het advies en de manier waar mee je wordt geholpen ga zo door dan blijven we klant groetjes

Van Mannekes 24-01-2023

Mooie combi magnetron, maar zonder afgesproken instructies. Hoe weet het????

Oosterhagen 24-01-2023

Expert Leersum is een geweldige winkel met vriendelijke mensen met verstand van zaken.

Rolff 24-01-2023

Voor 29 euro zouden ze de wasdroger instaleren, maar hij paste niet tussen de stapelkit en toen hebben ze de droger maar wiebelend erboven op gezet. Hier ben ik niet blij mee en het is zonde van mijn 29 euro.

Veenings 24-01-2023

Expert is een fijne winkel.
Medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en denken met je mee. Ze zijn zeer deskundig.
Het is gewoonweg een Top winkel.

Van Mierlo 24-01-2023

Expert Harlingen is een winkel waar je nog persoonlijk aandacht krijgt als klant. Het draait niet alleen om omzet, maar zeker ook om klanttevredenheid. Compliment aan Barend en zijn team!

r*******@h********** 23-01-2023

Info over Machines erg goed en alles wat daar aan uitleg nodig was. Bedankt het was geweldig.