Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Hal 22-02-2022

Netjes geholpen bij aankoop van wasmachine. Goede uitleg en goede prijs betaald.

a*********@g******** 22-02-2022

Vakbekwame en klantvriendelijkheid staan voorop. Prima voorlichting zonder te pushen. Aflevering en installatie helemaal volgens afspraak. Prima winkel.

De Clercq 22-02-2022

We waren al vaste klant, we zijn een keer naar Coolbleu geweest maar nooit meer!!!! slechte bereikheid en service
Het moeilijk om aan een klant te komen maar nog moeilijke om een klant te houden,
daarom gaan wij voortaan naar Expert.

Muller 22-02-2022

Zeer correcte service, nadat de 1e tv aankoop totaal niet aan onze wensen voldeed. Keurig omgeruild voor duurder exemplaar. Top geregeld

De Haan 22-02-2022

De service en de kennis van de medewerkers zijn de belangrijkste redenen om telkens terug te keren bij Expert!

c********@t******* 22-02-2022

Ik kan niet anders zeggen, dan dat wij zeer te spreken zijn over expert van de groef in Dirksland.
We worden altijd zeer vriendelijk geholpen.

Dubos 22-02-2022

expert Beuningen mooie winkel aardig personeel zeer netjes geholpen en zeer goede service

Pol 22-02-2022

Tot zolang ik niet naar een groot concern moet , ga ik bewust naar de kleine ondernemer. En LEC ken ik al zolang in Hengelo Ov, waar ik altijd de fijne service en advies heb ontvangen.

w***********@k*********** 22-02-2022

Goede expertise en zeer klantvriendelijke afhandeling. Prettige en rustige sfeer in de winkel.

e*********@z******* 22-02-2022

goede prijs kwaliteit verhouding, je wordt er prima geholpen en de winkel ziet er uitnodigend uit.

Expert Groendijk Zuidhorn 22-02-2022

Omdat we beiden middenstandskinderen kopen we in principe een nieuw apparaat bij ons in Zuidhorn. Expert heeft ons nog nooit teleurgesteld en de service is prima

Van Oosterhout 22-02-2022

Persoonlijker benadering door personeel tov grotere winkels zoals MediaMarkt

Jongman 21-02-2022

Dik tevreden over het product (inbouw combimagnetron). Afspraken worden prima nagekomen. Uitleg had iets uitgebreider gemogen, alhoewel de handleiding duidelijk was. Kortom: tevreden:-)

V.d. Bunt 21-02-2022

Expert Zeewolde, al jaren onze huisleverancier. Altijd meedenkend en servicegericht. Een aanrader.

Van Eeken 21-02-2022

Altijd handig om uitgebreide informatie van een vakkundig medewerker te krijgen.

Van der Kleij 21-02-2022

Het is de eerste keer dat we bij expert kopen ,maar zeker voor herhaling vatbaar .

Mol 21-02-2022

Wij zijn al heel veel jaren klant bij Expert Harlingen. Hun expertice/service/klantvriendelijkheid is heel goed

j*************@h********** 21-02-2022

Producten besteld en volgende dag telefonisch bericht dat het al binnen was. Super

Voerman 21-02-2022

We werden goed geinformeerd en geadviseerd. De levering en montage geschiedde vlot en vakkundig.

Eerden 21-02-2022

Expert Van der Griendt is een fijne winkel met deskundig en behulpzaam personeel. Parkeermogelijkheid vlak bij de winkel.

Van den Berg 21-02-2022

Fijne winkel netjes geholpen. En een keurige bezorging en uitleg van het product

Veltman 21-02-2022

Goed geholpen bij mijn uitbreiding van mijn Sonos , met twee extra luidsprekers.

p*********@i********* 21-02-2022

Shoppen bij Expert Burgum dan weet je dat je goed advies krijgt en een product tegen een goede prijs.

Weel 21-02-2022

Expert de zaak voor al uw elektronica en witgoed goede service en uitstekende kwaliteit.

Alberts 21-02-2022

Zowel bij de aankoop als levering zijn we uitstekend geïnformeerd. Bij de bezorging en plaatsing van onze wasmachine en droger zijn we uitstekend geadviseerd.
Duidelijk zoals 'expert' nastreeft!