Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4421 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anita 09-01-2024

Hier kom ik al jaren omdat ze eerlijk zijn, meedenken en vriendelijk zijn.

Ze houden zich aan de afspraken en werken netjes als ze bij mij thuis iets komen installeren, nemen het verpakkingsmateriaal mee en het oude apparaat.
De rekening krijg ik via de mail nadat het geïnstalleerd is en kan via een link direct betalen. Even er mee wachten mag ook.

s*********@g******** 09-01-2024

We kregen een bon van de gemeente maar de service was alsof we gewone kopers waren niets neerbuigends of t gevoel dat we minder waren

j*************@g******** 09-01-2024

Goed geholpen door medewerkster. Vriendelijk.

Al vaker bij Expert iets gekocht. Mocht het product

niet bevallen, is ruilen of geld terug geen probleem.

Kort 09-01-2024

Snel geholpen, prettige en kundige verkopers. Levering zoals afgesproken. Informatie 20 minuten voor de aflevering van product. Bij levering duidelijke uitleg over product.

a*******@h******** 08-01-2024

Wederom weer goed en vakkundig geholpen bij expert purmerend. Wat een leuke verkoper die wist waar hij het over had

Semp 08-01-2024

Ik koop al jarenlang bij Expert bij verschillende vestigingen en heb nog nooit een slechte ervaring gehad.

De service was altijd prima en de prijs was goed, waarom zou ik dan naar een prijsvechter gaan.

Expert sluit perfect aan bij mijn wensen.

i******@z******** 08-01-2024

frituur gekocht voor op gasfornuis, ketel opzich wel goed, maar ftituurmandje past niet een in de ketel, de handvaten vallen in het frituurvet, waardeloos en ligt al in

n de prullenbak, ben zeer teleurgesteld en snap niet dat zoiets te koop gezet word, en dat voor 28 euro

w********@l****** 08-01-2024

We werden snel en goed geholpen via de telefoon zodat ik via de website al een keuze kon maken, later in de winkel goed verder geholpen en de spulen werden gratis thuis bezorgd.

De Weert 08-01-2024

het meeste is aanwezig in de winkel en de keuze die uitgestald staat is veel. uitleg is goed en snel geholpen

janneke 08-01-2024

Eigenlijk waren ze al gesloten maar werden toch binnengelaten om de magnetron uit te zoeken en te kopen. Erg vriendelijk en met humor geholpen. Kom hier zeker terug.

Dimitri Leijten 08-01-2024

Hele scherpe prijs, goede communicatie. Keurig geplaatst door nette en proffesionele bezorgers.

Jan 08-01-2024

Cijfer een 8, omdat ze (naar later bleek aan het verhuizen waren in het winkelcentrum) helemaal niet communiceerde na de online bestelling. Via de hulp van de Expert chat werd dat toen duidelijk. Uiteindelijk is de koelkast perfect geleverd. Minpuntje: aan de eerste voordeur, terwijl mijn eigen voordeur te bereiken was via een helling en lift. Dus met steek/plattewagen goed en zonder moeite te bereiken. Dus het kon nog iets klantvriendelijker.

Rooster 08-01-2024

Prima webshop. Heb voor mixer van Braun gekozen. Goed te vergelijken met andere modellen. Levering volgens afspraak, maar duurde wel meerdere (4) werkdagen. Geen probleem maar zou wel beter kunnen

A. 08-01-2024

Slechte service,moest zelf achter mijn bestelling aan,die niet geleverd was,kreeg een verkeerd telnr en moest weer ergens anders naartoe bellen,moeizaam proces voor een strijkijzer

Charlotte 08-01-2024

Je word in de winkel snel geholpen, ze hebben kennis over de producten die ze verkopen

Expert Emmeloord 08-01-2024

persoonlijk advies, wordt goed meegedacht door de verkoper. Neemt echt de tijd voor je

c************@g******** 08-01-2024

Online informatie Expert is niet goed. Waardeloos.

Eerst 2 december geleverd en als je betaald heb wordt het 14 dagen later.

b**********@l****** 08-01-2024

Voor 20 minuten inbouwen vind ik 120 euro best veel geld. Helaas had iemand bedacht dat ik zelf de

koel- vriescombi in ging bouwen en kon dit niet op het moment van afleveren. Dus een week moeten wachten tot de klus werd afgemaakt. Wel top top top dat de koelvries 2 trappen op naar boven werd gebracht! Super!! Aardige bezorgers, verder alles echt top!

Volkerink 08-01-2024

Erg blij met onze nieuwe wasmachine. Kwaliteit en prijs zijn supergoed. Daarnaast hebben we goed en eerlijk advies gekregen over alles wat we vroegen. En ook het leuke sociale aspect is zeer prettig in deze winkel. Het zorgt ervoor dat wij en onze familie al jaren in deze winkel komen voor aanschaf van producten en dat het binnen komen in de winkel al een feestje op zich is. Vertrouwen in de producten en de deskundigheid van de medewerkers is een pre. Dat zit goed bij Expert Zwolle Zuid.

Velderhof 08-01-2024

Bij de Expert winkel in het Mheenplein wordt je naar volle tevredenheid geholpen met een duidelijke uitleg.

a***************@o********** 08-01-2024

Ik heb hem nog niet gebruikt, maar de service is altijd goed in Vlaardingen ☺️

j************@h********** 08-01-2024

Ik kom al vaker bij expert om iets te kopen. Er werken geweldige mensen die overal verstand van hebben. Daarom koop ik alles bij expert.

De Leeuw 08-01-2024

Ben zeer goed geholpen en goed uitleg gehad.

Verkoper was ook vriendelijk.

Riezebos 08-01-2024

Zeer deskundig en vriendelijk personeel. Komen hun afspraken altijd na. Wijzigt er iets in de aflevering dan bellen ze daarover op tijd. Niks dan goeds!

Hermans 08-01-2024

het feit dat je het artikel kunt zien voelen etc. in tegenstelling tot koop via internet is een doorslaggevende factor voor kopen in de winkel