Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5068 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Groen 12-07-2024

Fijne adviseur gehad voor de keuze van een nieuwe inbouwkoelkast.

Snel opgepakt mbt het inmeten en offerte sturen.

Snel bezorgd en vakkundig geplaatst en netjes de oude koelkast weer afgevoerd.

Zoals het hoort.

Erg blij mee.

Korenblik 12-07-2024

Bestelling geplaatst bij Expert.nl alles ging zo als het hoort ik ben zeer tevreden over expert

p****@k************* 12-07-2024

Het gekochte product bleek defect, en toen dat niet werd opgelost door de fabrikant werden we direct geholpen door Expert. We mochten een nieuw apparaat uitzoeken en kregen daarbij goed advies, het voldoet helemaal aan onze wensen. Het inbouwen thuis door een monteur ging netjes.

Neervoort 12-07-2024

Boschwasmachine laten bezorgen, prima aflevering met uitleg en oude spullen mee

terug. top geregeld

Lute 12-07-2024

De heren hebben de wasmachine en de droger naar de tweede verdieping gebracht, aangesloten, een korte instructie gegeven, en de oude apparaten afgevoerd. Alles werkt naar tevredenheid.

Spieard 12-07-2024

Service is goed, personeel vriendelijk en behulpzaam. Prijs is wellicht niet de goedkoopste, maar in het echt kopen is wel zo fijn. (I.t.t internet).

Van der Meer 12-07-2024

Vriendelijk en deskundig personeel

Goede voorlichting en achteraf vragen worden direct opgelost.

Van den Hoek 12-07-2024

Wij vinden het een fijne winkel vriendelijk personeel goede service. Ook online bestellen is super goed.

Zeer tevreden.

a***********@h********** 11-07-2024

Alles was goed alleen moesten we wel lang wachten voor het product ...maar dat hadden ze wel netjes doorgegeven

d***********@u********* 11-07-2024

Met bezorging door de winkel verwacht je de uitleg van het product, stofzuiger, en het in elkaar zetten en even uitproberen. Dit is niet gebeurd.

w*********@o********** 11-07-2024

Duidelijker aangeven dat bezorgers alleen bezorgen. En het product dus niet uitpakken en het materiaal meenemen!

t*********@h****** 11-07-2024

Als ik iets koop waar ik zelf geen verstand heb wordt heel duidelijk uitgelegd waarom ik dit beter niet kan kopen en dat wel.

Holtkamp 11-07-2024

Deskundig personeel die uitgebreid het juiste tosti apparaat adviseren uit een zeer ruim assortiment !

e*********@g******** 11-07-2024

Goed3me service en een hele nette, vriendelijke bezorger. Belde netjes op dat de leveringstijd iets ging afwijken met de vraag of dit uit kwam. Goede uitleg en de monteur nam de tijd om alle vragen keurig te beantwoorden.

n*************@h********** 11-07-2024

De meegeleverde slang van de wasmachine paste niet goed op de kraan. Dit heb ik telefonisch gemeld bij de winkel. Na in eerste instantie wat terughoudendheid van de winkelmedewerker, want het had foutief gebruik van mijzelf kunnen zijn, is de klacht vervolgens wel snel en naar tevredenheid opgelost met een nieuwe slang. Chapeau voor de mensen van Expert Beuningen.

Doornbos 11-07-2024

Goeie uit leg gehad.

Vroeg om een ander type ,raade hij mij af.

De wasmachine die we nu hebben is 100 euro duurder.

Maar die heeft dan ook 3 schokbrekers ten op zichte van zen broertje die heeft 2 schokbrekers

Van Der Veen 11-07-2024

Gewoon goed. Belangrijk is zeker ook dat er niet alleen gedacht word aan het belang van het bedrijf.

m**********@g******** 11-07-2024

Na de aankoop van een televisie in de winkel, bleek dat de technische specificaties niet geheel overeenkwamen met het beoogde doel.

Meedenkend en oplossingsgericht geholpen door de medewerker van expert Landgraaf, zeer vriendelijke bezorging , Uitmuntende service ! Ga zo door

Sytsma 11-07-2024

Expert is een winkel in de buurt, altijd slim om in de buurt te kopen.

Prima service

Van den Bogerd 11-07-2024

Nadat product online besteld is blijft het heel stil m.b.t. wanneer het product geleverd word.

Na 3 dagen wachten moet je zelf initiatief nemen over wanneer product geleverd gaat worden.

m********@i********* 11-07-2024

Ik nam nog contact op met Expert Haarlem via de whatsapp, helemaal geen reactie terug gekregen.

d******@z******* 11-07-2024

Zeer goede service vriendelijke mensen zeker de moeite waard om eens bij expert te gaan kijken zo wel in de winkel als op de webshop

d*********@k********* 11-07-2024

uitstekend geholpen en goede voorlichting. Bezorging en installatie ook prima. Fijn zo'n zaak in je dorp.

Kenter 11-07-2024

Persoonlijk advies voegt zeker iets toe ten opzichte van al dat 'internetgeweld'. Gewoon een mens spreken, die ergens verstand van heeft en eerlijk adviseert.

o*****@x******** 11-07-2024

Fijn geholpen en goed geadviseerd.

Bezorging en installatie van de TV was uitstekend.