Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5068 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Beus 12-07-2024

We hebben voor duizenden euro’s aan apparatuur gekocht het afgelopen jaar. Uitstekende begeleiding gehad van deskundige verkopers

h**********@z******* 12-07-2024

Zeer deskundig personeel en een fijne winkelindeling. Ook goede voorlichting en uitleg.

Proost 12-07-2024

Expert ijmuiden uitstekend en zeer deskundig geholpen door Roy. Hij Dacht met ons mee om met ons tot een goede aankoop te komen. Heel vriendelijke benadering goed assortiment fijne winkel heel netjes ingericht. Kortom heeft u wat nodig wilt u deskundigheid vriendelijkheid en mensen die mee denken ga naar Expert Ijmuiden. Wij komen voor een volgende aankoop beslist terug. Tot ziens.

h***********@h********** 12-07-2024

De acties en servies en de klantvriendelijkheid is Prima. Dus adviseer ik mensen om bij Expert hun aankopen te doen.

Blom 12-07-2024

Goed en snel geholpen. Mijn artikel moest worden besteld. Binnen een dag al telefoon dat deze binnen was.

Weidgraaf 12-07-2024

Expert Nieuwe Ebbingestraat is een winkel met verkopers/adviseurs waar geen andere witgoed/electrowinkel tegenop kan. Wat een kennis/service en wat een toewijding voor de klant. Overigens voel je je daar geen klant maar gast. Expert Nw Ebbingestraat 1 woord samengevat: topzaak !!

Hulscher 12-07-2024

Als je bij expert Deventer iets gaat kopen, weet je zeker dat het goed is!

Uitstekende service !

m********@g******** 12-07-2024

Fijne winkel. Veel keus en online bestellen was zeer eenvoudig. Producten werden snel en op afspraak geleverd.

Ook de medewerker aan de telefoon was zeer behulpzaam

Van den Munckhof 12-07-2024

Zeer behulpzaam, zeer goede uitleg ! Je kan het product zien, is het niet op voorraad dan word het snel besteld, zodat je het zelf kan beoordelen !

Fijn dat het je niet online hoeft te bestellen . Naar een mooie betrouwbare winkel kan , met zeer vriendelijk en vakkundig personeel ! Super !!!

l**********@g******** 12-07-2024

Expert is een solide bedrijf met uitstekende service, klantbeleving, voorlichting en communicatie en houden aan afspraken

Groen 12-07-2024

Fijne adviseur gehad voor de keuze van een nieuwe inbouwkoelkast.

Snel opgepakt mbt het inmeten en offerte sturen.

Snel bezorgd en vakkundig geplaatst en netjes de oude koelkast weer afgevoerd.

Zoals het hoort.

Erg blij mee.

Korenblik 12-07-2024

Bestelling geplaatst bij Expert.nl alles ging zo als het hoort ik ben zeer tevreden over expert

p****@k************* 12-07-2024

Het gekochte product bleek defect, en toen dat niet werd opgelost door de fabrikant werden we direct geholpen door Expert. We mochten een nieuw apparaat uitzoeken en kregen daarbij goed advies, het voldoet helemaal aan onze wensen. Het inbouwen thuis door een monteur ging netjes.

Neervoort 12-07-2024

Boschwasmachine laten bezorgen, prima aflevering met uitleg en oude spullen mee

terug. top geregeld

Lute 12-07-2024

De heren hebben de wasmachine en de droger naar de tweede verdieping gebracht, aangesloten, een korte instructie gegeven, en de oude apparaten afgevoerd. Alles werkt naar tevredenheid.

Spieard 12-07-2024

Service is goed, personeel vriendelijk en behulpzaam. Prijs is wellicht niet de goedkoopste, maar in het echt kopen is wel zo fijn. (I.t.t internet).

Van der Meer 12-07-2024

Vriendelijk en deskundig personeel

Goede voorlichting en achteraf vragen worden direct opgelost.

Van den Hoek 12-07-2024

Wij vinden het een fijne winkel vriendelijk personeel goede service. Ook online bestellen is super goed.

Zeer tevreden.

a***********@h********** 11-07-2024

Alles was goed alleen moesten we wel lang wachten voor het product ...maar dat hadden ze wel netjes doorgegeven

d***********@u********* 11-07-2024

Met bezorging door de winkel verwacht je de uitleg van het product, stofzuiger, en het in elkaar zetten en even uitproberen. Dit is niet gebeurd.

w*********@o********** 11-07-2024

Duidelijker aangeven dat bezorgers alleen bezorgen. En het product dus niet uitpakken en het materiaal meenemen!

t*********@h****** 11-07-2024

Als ik iets koop waar ik zelf geen verstand heb wordt heel duidelijk uitgelegd waarom ik dit beter niet kan kopen en dat wel.

Holtkamp 11-07-2024

Deskundig personeel die uitgebreid het juiste tosti apparaat adviseren uit een zeer ruim assortiment !

e*********@g******** 11-07-2024

Goed3me service en een hele nette, vriendelijke bezorger. Belde netjes op dat de leveringstijd iets ging afwijken met de vraag of dit uit kwam. Goede uitleg en de monteur nam de tijd om alle vragen keurig te beantwoorden.

n*************@h********** 11-07-2024

De meegeleverde slang van de wasmachine paste niet goed op de kraan. Dit heb ik telefonisch gemeld bij de winkel. Na in eerste instantie wat terughoudendheid van de winkelmedewerker, want het had foutief gebruik van mijzelf kunnen zijn, is de klacht vervolgens wel snel en naar tevredenheid opgelost met een nieuwe slang. Chapeau voor de mensen van Expert Beuningen.