Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5068 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

r**********@g******** 10-07-2024

Zeer prettig. Ik was verbaasd dat ik gebeld werd door mijn dichtstbijzijnde expert. Dat heb ik nog niet meegemaakt ivm de concurrentie. Dat is voor mij wel een pluspunt om nog een keer na te denken om weer te bestellen. Alles is vlekkeloos verlopen, zeer tevreden.

r**********@h********** 10-07-2024

We zijn wéér goed geholpen door één van de medewerkers, wij blijven dus terugkomen!! Tot de volgende keer Team Expert Amsterdam

b*********@h********** 10-07-2024

Groot voordeel van Expert: zij installeren ook het gekochte. Kosten vooraf inmeten worden verrekend met kosten installatie. Zeer vriendelijke en deskundige monteur.

Wienke 10-07-2024

Prima service, levering en installatie zoals gepland, vriendelijke monteur, nam de tijd voor goede uitleg.

m***********@h********** 10-07-2024

Als je in de regio van Zeewolde of Harderwijk woont ga dan zeker naar Expert in 1 van deze plaatsen. Zeker als je gegarandeerd wilt zijn van een goed advies en uitstekende service.

De Ruiter 10-07-2024

de mensen van de winkel hebben uitstekend werk geleverd ben er zeer tevreden over.

a******@b********* 10-07-2024

Ging makkelijk. Netjes op tijd met afleveren en gebeld van te voren. Prima service

a********@y******** 10-07-2024

Ik kreeg goede ondersteuning bij het uitzoeken van een nieuwe telefoon, waarbij echt gekeken werd naar wat ik nodig had.

Bangma 10-07-2024

Zoals ik al aangaf, ik ben uitstekend geholpen.

Vriendelijke verkoper, en ik ging alleen voor Miele.

Geen ander merk.

v***************@g******** 10-07-2024

Woon je in het Gooi? Dan is Expert Laren een prima winkel met vriendelijke en meedenkend personeel.

Bos 10-07-2024

nadat onze Siemens vaatwasser kapot was gegaan zijn we de volgende dag naar Expert gegaan om een nieuwe. bij Expert zijn we al jaren klant en we weten dat de service prima is. er was geen Siemens op voorraad, maar wel een Bosch en deze is het geworden en de vaatwasser is ook nog dezelfde dag geplaatst ! we zijn zeer tevreden over deze service en het vakkundig plaatsen van onze nieuwe Bosch vaatwasser. ik weet zeker dat we hier nog jaren plezier van zullen hebben.

a**********@c******** 10-07-2024

De wasautomaat werd volgens afspraak geleverd en aangesloten. Prima! Ook de afspraak over de verrekening van de kosten van een eerdere reparatie aan de vorige wasautomaat werd prima nagekomen. Expert is een betrouwbaar adres.

b*********@h********** 10-07-2024

Ik had nog nooit wat bij expert gekocht. Maar de reden waarom ik 't JUIST aanbeveel is wellicht nog vreemder dan eerder genoemd feit. Namelijk....ze hebben super vriendelijke en gezellige monteurs en als je ze belt met een issue of whatever zijn ze meedenkend, leggen je zonder haast van alles uit. (shout out naar filiaal Enschede, Niels (en collega's) en Nico!)

Ruitenbeek 10-07-2024

Kan deze winkel aanbevelen . Winkel personeel zijn vriendelijke mensen met kennis van zaken. Een breed assortiment .Er hangt een goede sfeer in de winkel.

f*****@u********* 10-07-2024

Snel geholpen via internet en snel geleverd in de winkel eerder dan verrwacht

j*********@k********* 10-07-2024

De bezorger die wij nu hadden was niet wat wij gewend zijn van expert verkeerde advies geven weet niet waar hij over heeft zeg dat dat je daar geen verstand van hebr

Van Meijel 10-07-2024

Klantenservice gaf snel een goed advies. Meteen een afspraak gemaakt voor het inbouwen en dat was binnen twee dagen geregeld. Apparaat is kundig en snel ingebouwd door een zeer vriendelijke monteur.

h*************@g******** 10-07-2024

Bezorger van expert was niet representatief, kwam brutaal over en gedroeg zich niet zoals het hoort als je bij klanten thuiskomt. De vaatwasser was niet gebruiksklaar. Elastiek zat nog vast ad sproeier bijvoorbeeld.

j*************@l****** 10-07-2024

Fijne koopervaring bij Expert.

Duidelijke webshop,fijne communicatie via winkel,whats app en sms.

Snelle levering en perfecte installatie.SUPER!

e********@g******** 10-07-2024

Mijn oude laptop ging plotseling kapot en binnen 24 uur had ik een nieuwe in huis. Als leek had ik veel aan de reviews op de website en heb 1 van de door expert op de website aanbevolen modellen gekocht.

Het ding is supersnel en handig in gebruik.

Lammers 10-07-2024

Expert is een fijn lokaal bedrijf. Ik kijk altijd even op diverse websites als ik een apparaat wil aanschaffen. Met de daar verkregen kennis en prijs, ga ik met Expert Leersum in overleg over wat zij mij kunnen bieden. Daar komen we vrijwel altijd uit.

m**********@g******** 10-07-2024

Goeie service en men luistert en kijkt naar de behoefte van de klant. Klantvriendelijkheid heeft men hoog in het vaandel

a************@o********** 10-07-2024

Aanrader en goede artikelen. Op de afgesproken tijd geleverd. Gaan voor het volgende weer naar Expert Stadskanaal.

e**********@h********** 10-07-2024

Zeer goede service, zoals altijd bij Expert Stadskanaal. Goede wasmachine voor perfecte prijs.

a****@h************** 10-07-2024

Prettig geholpen in de winkel. Begeleiding naar de voordeur, had zelfs naar de auto gebracht kunnen worden