Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4421 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

T. Gomes Ferreira 04-01-2024

Vriendelijke, nette en professionele bezorgers, hebben alles netjes aangesloten (gasfornuis), en oude gasfornuis mee genomen.

JN 04-01-2024

Mooie winkel. Hele aardige jongen die ons hielp, maar hij wist nauwelijks iets van het product dat ik wilde aanschaffen. (Stagiere misschien...?) Gelukkig had ik me goed ingelezen op internet.
Bij de kassa ean andere, ook heel vriendelijke, medewerker, die me goed hielp bij nog een ander product. Wat me wel het vertrouwen gaf dat ik ook aan hem had kunnen vragen als internet niet duidelijk was geweest.

Nijlunsing 04-01-2024

Al 20 jaren vaste klant, goed persoonlijk advies.

Bij problemen word er samen gekeken naar een goede oplossing.

Twijfel er niet aan om naar een andere zaak te gaan.

gr Harry

Kortenoeven 04-01-2024

Expert heeft een goede service. Er wordt contact met je opgenomen en een lever afspraak gemaakt. De service bij de levering was ook goed. Er werd gecontroleerd of de tv werkte. Top!!

l*******@g******** 04-01-2024

De medewerker die de oven kwam inbouwen, was zeer netjes, aardig en kundig. Hij heeft de oven keurig geïnstalleerd en ook nog de basis uitgelegd. Hij heeft de oude oven meegenomen evenals alle verpakkingsmateriaal. Zeer tevreden over deze service

d**********@h********** 04-01-2024

Verstuur gewoon met dhl of postnl, en lever het pakje eventueel af met de buren. Als ik nu niet thuis was geweest had ik naar Deventer gemoeten. Dat is niet meer van deze tijd

m**************@o********** 04-01-2024

Prima iPad, ligt goed in de hand en zonder thuisknop vergroot dat het beeld.

Van der Monde 04-01-2024

De medewerker was mij echt ten dienste en gaf een helder en duidelijk advies over een andere vraag.

m***************@g******** 04-01-2024

Wij voelen ons thuis bij Expert Silvius Sneek. Altijd behulpzaam vriendelijk en klantgericht. Ze denken altijd op een positieve manier met je mee en gaan een stapje verder in hun service.

t*********@f********* 04-01-2024

koelkast werd vlot geleverd,oude werd meegenomen.Ik had er geen omkijken naar.Heel erg blij met mijn nieuwe koelvriescombinatie!

h********@g******** 04-01-2024

De monteur heeft bij aflevering vergeten een transportbeugel eruit te halen waardoor de wasmachine vreselijk veel kabaal had en ze er weer bij moesten komen dit is gelukkig snel opgelost maar ik vindt dit wel een kwalijke zaak de wasmachine had ook wel schade op kunnen lopen hierdoor.

Sterk 04-01-2024

Een Liebherr vriezer gekocht. Loop regelmatig erheen of dat deze het wel doet want je hoort deze niet😀dus echt een topper

Baljet 04-01-2024

Helaas is de service bij deze aankoop slecht. Weinig uitleg en haast om volgende klant te helpen.

Verberkt 04-01-2024

Expert is een professionele dienstverlener en zeer klantgericht. Kortom, fijn om te shoppen.

b*********@p******** 04-01-2024

Via internet besteld en bij lokale expert opgehaald. Daar vriendelijk geholpen. In Asten zetten ze trouwens altijd een stapje extra. Heel fijne winkel.

g*********@l****** 04-01-2024

Bestelling kwam zelfs eerder dan verwacht. Makkelijk te bestellen en goede service.

KlaasWF 03-01-2024

Heel deskundig personeel, erg vriendelijk en behulpzaam. Hun adviezen kloppen altijd.

i***@v********* 03-01-2024

Expert Huizen is echt een aanrader. Vriendelijke en professionele medewerkers + Expert heeft een uitgebreid assortiment aan diverse apparaten.

W. Hasenbos 03-01-2024

Je wordt hier ervaren en deskundig en vriendelijk geholpen. Ook kon het snel geleverd worden!

Marcel 03-01-2024

Reuzentelevisie gekocht. Communicatie over het moment van leveren liep perfect. Het plaatsen en installeren verliep vakkundig . Goed personeel dus.

Zonneveld 03-01-2024

Heb al veel gekocht bij Expert Heemskerk wordt goed geholpen en bezorgen en installeren helemaal top.

g***********@h****** 03-01-2024

Ik ben dik tevreden over het totale verloop van het kunnen bestellen en het bezorgd krijgen.

Brands 03-01-2024

bij deze Bosch wasmachine zit geen slangetje voor het afwateren van de filter, er is hoegenaamd geen ruimte om er iets onder te zetten, wordt bij het schoonmaken weer een hele waterpartij, minpunt.

p*******************@k********* 03-01-2024

Goede informatie betreffende product. Zelfs einkeleigenaar gaf zijn visie/mening.

Mooi product

Niet gevoel te worden belazerd

Dekker 03-01-2024

Expert doet wat het zegt en levert in de dienstverlening, service kwaliteit.