Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4421 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

h***********@h******** 01-01-2024

Het is prettig als je persoonlijke service krijgt en niet als een nummer wordt gezien.

l*******@g******** 01-01-2024

Zeer deskundig en aardig personeel en die ook niet opdringerig

zijn.

Zijn

niet

n*******@h******** 01-01-2024

Online iets kopen is tegenwoordig erg gemakkelijk. Ik gebruik het om te vergelijken en wat meer informatie te krijgen over een product. En dan ga ik naar de winkel. De persoonlijke aandacht, even meedenken en vergelijken? Het geeft mij een goed gevoel. Ze kunnen bezorgen, maar het artikel dat ik kocht kon ik zelf vervoeren. Het werd netjes in mijn auto gezet door een medewerker. Kijk dat maakt mij blij en heb ik een goed gevoel over wat ik heb gekocht. Online is mooi, persoonlijke aandacht fijner!

Van Limbeek 01-01-2024

Wasdroger van Samsung werkt fantastisch en mijn steelstofzuiger had ik eerder moeten hebben.

d********@k********* 01-01-2024

Goede prijs-kwaliteit verhouding, super service en levering, zeer klantvriendelijk

1************@g******** 01-01-2024

Super geholpen door medewerkers in de winkel. Behulpzaam in maken keus.En op beloofde dag bezorgt.

Vos 01-01-2024

dat kan ik wel maar dan moet je niet in een andere plaats wonen waar expert nog al eens niets na komt en actie durft ondernemen zoals de zaak in ommen

Peters 01-01-2024

De aflevering was goed.de uitleg overvde aansluitingmatig, onvoldoendeuitleg overnde werking. Tot tweekeer gebeld door mij. Snelle hulp. Maar de werking is nog niet goed. Opnieuw proberen is mij niet gelukt. Graag nog een keer uitleggen.

Burger 01-01-2024

Al heel lang klant bij Expert Wieringerwerf. Ze denken altijd mee. Zijn oplossingsgericht. Het is heel fijn dat we hier deze winkel hebben in Wieringerwerf. Een echte aanrader

Stern 01-01-2024

Besteling in de winkel was goed. Alles is goed

met het plaatsen van de inductie plaat

t******@h********** 01-01-2024

ALs je een echt tv liefhebben ben dan is deze NIET voor jou bedoeld.

Deze tv is een simpele basis zonder enige echte goeie HD en het geluid is alleen goed als je boxen erbij hebt.

Hou je van HD en heel goed kwaliteit koop hem dan niet! Maakt het je niet uit hoe je tv kijk als het maar een goed genoeg tv is koop hem dan Well!!

Beishuizen 01-01-2024

Expert Veendam is aan te bevelen

Goede service geen gedoe met garantie en meedenken met je probleem

Top

e************@g******** 01-01-2024

Na het bestellen van de koelkast werden we vrij snel gebeld door de winkel in Breda om te checken of we de juiste hadden besteld qua formaat en type deur etc. Dit klopte allemaal. Hij was niet op voorraad in Breda maar wel bij de leverancier dus zou een paar dagen (3 a 4) duren. Na twee dagen belde ze echter al rond 10u dat hij net was afgegeven en nog die dag bezorgd kon worden. Dat vonden wij echt top. Dus zeker in deze tijd van onpersoonlijke webshops een prettige (persoonlijke) ervaring.

De volgende dag werden we echter

g**************@h********** 01-01-2024

Filiaal Diemen, zeer vriendelijk en behulpzaam, denkt mee. Echt een aanrader!!

Mastwijk 01-01-2024

Ik moet het product nog ontvangen maar ik kan wel zeggen dat Expert mijn favoriete winkel is voor alle apparatuur dat zij verkopen.

Muizelaar 01-01-2024

Advertentie is redelijk volledig, maar persoonlijke aanvulling is toch prettiger.

Te Mebel 01-01-2024

Expert Neede is een voortreffelijke winkel. Vakkundig en vriendelijk geholpen. Nemen tijd voor de klant. Hier is de klant nog echt klant. Beveel deze winkel aan.

Zimmerman 01-01-2024

prettige en snelle bediening in de winkel. Juiste informatie ontvangen.

Aankoop vlot kunnen afhandelen en levering in een kort tijdsbestek. Super!!

Spijker 01-01-2024

Fijne mensen met genoeg expertise en nemen de tijd om uitleg te geven over het product

Van Van Asdonck 01-01-2024

Klantvriendelijk, juiste kennis en kunde, oplossingsgericht meedenken en vertrouwelijk.

Goeree 01-01-2024

Zijn meer dan goed geholpen bij het aanschaffen van een vaatwasser en televisie in de winkel in Ter Apel.

Kregen zelfs de betaling ad 119 euro voor het plaatsen van de vaatwasser retour doordat wij uiteindelijk toch zelf de vaatwasser hebben gehaald en geplaatst. Geweldige service.

We komen zeker terug voor meer aankopen in deze winkel.

e************@t********* 01-01-2024

Mijn mening is gebaseerd op de aankoop van 1 product, in het verleden wel zeer goed geholpen.

Dus rustig vragen aan een andere verkoper.

Van Dinther 01-01-2024

Telefonisch de bestelling tot stand gekomen (apparaat niet op voorraad). Kort, vriendelijk en accuraat. Meer dan tevreden, alweer!

e****************@g******** 01-01-2024

Fijne winkel met deskundige medewerkers die de tijd nemen en echt met je meedenken

Van Wel 01-01-2024

Een zaak waar je deskundig en vriendelijk wordt geholpen en die, zo nodig, snelle en goede service verleent.